Einsteinstraat 12e

9,0

Klaas Hofstra beoordeelde op 2019-03-18

Prima

A. Korbee beoordeelde op 2019-03-12

Snel geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding. jammer dat verzendkosten aan de hoge kant zijn.

peter keijers beoordeelde op 2019-03-05

snijmachine werkt prima ben tevreden

Bart beoordeelde op 2019-03-04

Snelle geleverd + product ziet er mooi uit en zware kwaliteit = toppertje

Marly Erkens beoordeelde op 2019-02-26

Postbode had geen briefje in brievenbus gedaan. Na reclamering bij uw bedrijf is dit probleem goed opgelost.
Dank u wel.

Clifton Jameson beoordeelde op 2019-02-22

Ik ben goed te spreken over de service!
Had verkeerd besteld, kon retour zonder enig probleem. Alles moest natuurlijk wel in de juiste staat verkeren!

MJ van de Velde beoordeelde op 2019-02-15

Ok

Johan de Vries beoordeelde op 2019-02-14

Snel en correct geleverd, zelfs ieder dan was opgegeven

Arie Herman Weber beoordeelde op 2019-02-13

Prima Bedrijf
Bestelling 15:30 uur gedaan andere dag helemaal compleet 10:30 uur binnen
Wat ze beloven doen ze.

joke der beoordeelde op 2019-02-10

Snelle levering en hele goede producten voor een goede prijs. Prijs kwaliteit uitstekend

Radoslaw Ostoja-Domaradzki beoordeelde op 2019-02-07

I have ordered a shipment to my home address and it was promised online 2 working days delivery.. After 4 days I was looking for it and sent an email to info@horecaextra. The lady called me next day saying that there were problems in distribution center and that the parcel will be delivered in 2 days. Nothing happened so within next 4 days I sent another email. This time I was responded that somebody wanted to deliver it to me but I wasn't home and that the parcel is moved to the delivery center in my neighbourhood. the re was nothing in my pigeon-hole, nobody visited me and nobody informed me about unsuccessful delivery. I asked over the email why there was no information and when the (supposed) attempt for delivery took place - but I was NEVER answered to my email. I picked my parcel MYSELF from the delivery point. Since I expect better quality of the item I bought I have decided to send it back to horecaextra which I did on Monday. I hope to get money back............

Beste klant,

U was niet thuis toen het pakket werd geleverd, daarom is het bij een acces-point geleverd. Hoe fijn is dat, dan wordt het in ieder geval niet teruggestuurd.

U heeft een artikel gekocht met een goede prijs kwaliteitverhouding, maar u bent op geen enkele manier tevreden te stellen!

Amier Haydari beoordeelde op 2019-01-28

Goede service

Leonard Baaijens beoordeelde op 2019-01-27

Bedrijf OK, machine OK, alleen bezorgbedrijf ver benede de maat.
Dient te bezorgen over de eerste drempel.
Nier er op zetten en dan verwachten dat de klant dit accepteert.

Kees Corsten beoordeelde op 2019-01-20

mooi product snelle levering

Ben Van der meijde beoordeelde op 2019-01-18

Snelle correcte levering.

Peter Klomp beoordeelde op 2019-01-15

Eddy van der Kort beoordeelde op 2019-01-15

Zeer tevreden snel en netjes geleverd. Hebben erg veel plezier van de grill.

P.G. Spronsen van beoordeelde op 2019-01-09

Het product werd afgeleverd zoals was gemeld.

ron schols beoordeelde op 2019-01-04

kwaliteit is goed,verzending iets minder

Beste klant,

Dank voor uw recensie.
Graag vernemen wij van u wat er niet goed is gegaan met de verzending.
U heeft 20 december om 17.45 een bestelling bij ons gedaan en uw bestelling is ondanks de kerstdrukte binnen 2 werkdagen op maandag 24 december, nog voor kerst bij geleverd.

Richard Van den Bergh beoordeelde op 2018-12-27

Fantastisch tafeltje, prima op tijd bezorgd. Ik ben zeer tevreden

Reactie van HorecaExtra.nl:
Dank voor uw recensie, fijn te horen.