Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

HorecaExtra.nl

Einsteinstraat 12e
1821BZ Alkmaar
072-5813996
KvK 56042973

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
HorecaExtra.nl

Gemiddelde beoordeling

9,0

162 beoordelingen

Beoordeling van klanten

92%

3%

5%

2019
HorecaExtra.nl

H Bron beoordeelde op 2019-05-05

Alles is gebeurd zoals belooft ,netjes

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
HorecaExtra.nl

Guido Decoussemaecker beoordeelde op 2019-04-30

product adequaat geleverd ! Top

HorecaExtra.nl

Yvonne Rosiek beoordeelde op 2019-04-29

de dranktuiten functioneren niet zoals het zou moeten. Miskoop.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van HorecaExtra.nl:
Beste klant,

Wel vreemd dat wij er op deze manier achter moeten komen dat de schenktuiten niet functioneren zoals het zou moeten, zoals u zegt.
Schenktuiten dienen na gebruik in en met warm water te worden af en nagespoeld om versuikering binnenin te voorkomen.

HorecaExtra.nl

Erwin Vluggen beoordeelde op 2019-04-16

Alles goed georganiseerd, zeker geen klachten

HorecaExtra.nl

J de HAMER beoordeelde op 2019-04-03

goedkoop en vlug in huis
heel duidelijk in beeld

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
HorecaExtra.nl

Roel Holkema beoordeelde op 2019-04-02

Snel en goed , maar na bestelling zou een bevestiging op email handig zijn en bevestiging van datum aflevering idem

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
HorecaExtra.nl

Peter van der Heijden beoordeelde op 2019-04-02

Snel, correct afgeleverd

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
HorecaExtra.nl

Rik van Riel beoordeelde op 2019-03-28

'S mIDDAGS BESTELD; VOLGENDE OCHTEND IN HUIS.

HorecaExtra.nl

Arnold Barron beoordeelde op 2019-03-25

Goedenmorgen een goede service

HorecaExtra.nl

Klaas Hofstra beoordeelde op 2019-03-18

Prima

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
HorecaExtra.nl

A. Korbee beoordeelde op 2019-03-12

Snel geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding. jammer dat verzendkosten aan de hoge kant zijn.

HorecaExtra.nl

peter keijers beoordeelde op 2019-03-05

snijmachine werkt prima ben tevreden

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
HorecaExtra.nl

Bart beoordeelde op 2019-03-04

Snelle geleverd + product ziet er mooi uit en zware kwaliteit = toppertje

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
HorecaExtra.nl

Marly Erkens beoordeelde op 2019-02-26

Postbode had geen briefje in brievenbus gedaan. Na reclamering bij uw bedrijf is dit probleem goed opgelost.
Dank u wel.

HorecaExtra.nl

Clifton Jameson beoordeelde op 2019-02-22

Ik ben goed te spreken over de service!
Had verkeerd besteld, kon retour zonder enig probleem. Alles moest natuurlijk wel in de juiste staat verkeren!

HorecaExtra.nl

MJ van de Velde beoordeelde op 2019-02-15

Ok

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
HorecaExtra.nl

Johan de Vries beoordeelde op 2019-02-14

Snel en correct geleverd, zelfs ieder dan was opgegeven

HorecaExtra.nl

Arie Herman Weber beoordeelde op 2019-02-13

Prima Bedrijf
Bestelling 15:30 uur gedaan andere dag helemaal compleet 10:30 uur binnen
Wat ze beloven doen ze.

HorecaExtra.nl

joke der beoordeelde op 2019-02-10

Snelle levering en hele goede producten voor een goede prijs. Prijs kwaliteit uitstekend

HorecaExtra.nl

Radoslaw Ostoja-Domaradzki beoordeelde op 2019-02-07

I have ordered a shipment to my home address and it was promised online 2 working days delivery.. After 4 days I was looking for it and sent an email to info@horecaextra. The lady called me next day saying that there were problems in distribution center and that the parcel will be delivered in 2 days. Nothing happened so within next 4 days I sent another email. This time I was responded that somebody wanted to deliver it to me but I wasn't home and that the parcel is moved to the delivery center in my neighbourhood. the re was nothing in my pigeon-hole, nobody visited me and nobody informed me about unsuccessful delivery. I asked over the email why there was no information and when the (supposed) attempt for delivery took place - but I was NEVER answered to my email. I picked my parcel MYSELF from the delivery point. Since I expect better quality of the item I bought I have decided to send it back to horecaextra which I did on Monday. I hope to get money back............

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van HorecaExtra.nl:
Beste klant,

U was niet thuis toen het pakket werd geleverd, daarom is het bij een acces-point geleverd. Hoe fijn is dat, dan wordt het in ieder geval niet teruggestuurd.

U heeft een artikel gekocht met een goede prijs kwaliteitverhouding, maar u bent op geen enkele manier tevreden te stellen!





Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.