Einsteinstraat 12e
1821BZ Alkmaar

9,0

H Bron beoordeelde op 2019-05-05

Alles is gebeurd zoals belooft ,netjes

Guido Decoussemaecker beoordeelde op 2019-04-30

product adequaat geleverd ! Top

Yvonne Rosiek beoordeelde op 2019-04-29

de dranktuiten functioneren niet zoals het zou moeten. Miskoop.

Reactie van HorecaExtra.nl:
Beste klant,

Wel vreemd dat wij er op deze manier achter moeten komen dat de schenktuiten niet functioneren zoals het zou moeten, zoals u zegt.
Schenktuiten dienen na gebruik in en met warm water te worden af en nagespoeld om versuikering binnenin te voorkomen.

Erwin Vluggen beoordeelde op 2019-04-16

Alles goed georganiseerd, zeker geen klachten

J de HAMER beoordeelde op 2019-04-03

goedkoop en vlug in huis
heel duidelijk in beeld

Roel Holkema beoordeelde op 2019-04-02

Snel en goed , maar na bestelling zou een bevestiging op email handig zijn en bevestiging van datum aflevering idem

Peter van der Heijden beoordeelde op 2019-04-02

Snel, correct afgeleverd

Rik van Riel beoordeelde op 2019-03-28

'S mIDDAGS BESTELD; VOLGENDE OCHTEND IN HUIS.

Arnold Barron beoordeelde op 2019-03-25

Goedenmorgen een goede service

Klaas Hofstra beoordeelde op 2019-03-18

Prima

A. Korbee beoordeelde op 2019-03-12

Snel geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding. jammer dat verzendkosten aan de hoge kant zijn.

peter keijers beoordeelde op 2019-03-05

snijmachine werkt prima ben tevreden

Bart beoordeelde op 2019-03-04

Snelle geleverd + product ziet er mooi uit en zware kwaliteit = toppertje

Marly Erkens beoordeelde op 2019-02-26

Postbode had geen briefje in brievenbus gedaan. Na reclamering bij uw bedrijf is dit probleem goed opgelost.
Dank u wel.

Clifton Jameson beoordeelde op 2019-02-22

Ik ben goed te spreken over de service!
Had verkeerd besteld, kon retour zonder enig probleem. Alles moest natuurlijk wel in de juiste staat verkeren!

MJ van de Velde beoordeelde op 2019-02-15

Ok

Johan de Vries beoordeelde op 2019-02-14

Snel en correct geleverd, zelfs ieder dan was opgegeven

Arie Herman Weber beoordeelde op 2019-02-13

Prima Bedrijf
Bestelling 15:30 uur gedaan andere dag helemaal compleet 10:30 uur binnen
Wat ze beloven doen ze.

joke der beoordeelde op 2019-02-10

Snelle levering en hele goede producten voor een goede prijs. Prijs kwaliteit uitstekend

Radoslaw Ostoja-Domaradzki beoordeelde op 2019-02-07

I have ordered a shipment to my home address and it was promised online 2 working days delivery.. After 4 days I was looking for it and sent an email to info@horecaextra. The lady called me next day saying that there were problems in distribution center and that the parcel will be delivered in 2 days. Nothing happened so within next 4 days I sent another email. This time I was responded that somebody wanted to deliver it to me but I wasn't home and that the parcel is moved to the delivery center in my neighbourhood. the re was nothing in my pigeon-hole, nobody visited me and nobody informed me about unsuccessful delivery. I asked over the email why there was no information and when the (supposed) attempt for delivery took place - but I was NEVER answered to my email. I picked my parcel MYSELF from the delivery point. Since I expect better quality of the item I bought I have decided to send it back to horecaextra which I did on Monday. I hope to get money back............

Reactie van HorecaExtra.nl:
Beste klant,

U was niet thuis toen het pakket werd geleverd, daarom is het bij een acces-point geleverd. Hoe fijn is dat, dan wordt het in ieder geval niet teruggestuurd.

U heeft een artikel gekocht met een goede prijs kwaliteitverhouding, maar u bent op geen enkele manier tevreden te stellen!