Einsteinstraat 12e
1821BZ Alkmaar

9,1

H.A. Willemsen beoordeelde op 2018-07-16

Een mooie kookpan besteld, goede pro kwaliteit maar hij was eigenlijk veel te groot. Contact gehad met HorecaExtra en subiet een retour storting. Top, zo hoort het.

Guido De Paepe beoordeelde op 2018-07-16

Perfect

Marlies Waiboer beoordeelde op 2018-07-12

Leuk tafeltje!

Metin Akyol beoordeelde op 2018-07-10

Product voldoet aan mijn wensen. Prachtige tafel. Alleen DHL heeft een slechte bezorgkwaliteit (heeft verder niets met jullie te maken, maar ik heb een enorme ruzie gemaakt met DHL omdat ze 1 week hebben gedaan over de bezoroging. Er ligt ook een officiele klacht bij DHL).

Klant uit Leiden beoordeelde op 2018-05-23

Zeer tevreden! Snelle levering, klantvriendelijk en uitstekende service! Mijn complimenten.

Carla Verhoeff beoordeelde op 2018-05-09

Goede kwaliteit. Vlot bezorgd.

Judith Overeem beoordeelde op 2018-04-29

Het geleverde product was al in gebruik geweest en beschadigd maar dit is snel en goed opgelost!

Sander de Bakker beoordeelde op 2018-04-10

Besteld en betaald artikel was niet voorradig.
Werd gemeld en geld terug.

AJB Hammink beoordeelde op 2018-03-21

keurig te woord gestaan aan de telefoon en correct geleverd .

katrien de brucker beoordeelde op 2018-02-10

Goeie service bij vragen..

Reactie van HorecaExtra.nl:
Beste Klant,

Inmiddels hebben wij het betreffende aan u gestuurd.

Team HorecaExtra

A Arnold beoordeelde op 2018-01-30

Snelle zending van de bestelde delen.

Martin Meester beoordeelde op 2018-01-24

Zoals beloofd snel geleverd!

Jolien van der Maden beoordeelde op 2018-01-23

Had 2 onderdeeltjes besteld (beide nodig voor hetzelfde apparaat). 1 onderdeel werd redelijk snel geleverd; andere onderdeel bleek niet op voorraad. Ruim 10 dagen later maar eens aan de bel getrokken waar het nu bleef...duurt nog een week. Ik had graag (gelijk) geïnformeerd geworden, dan had ik kunnen kiezen het ergens anders te kopen. Jammer dat we niet op de hoogte zijn gehouden, dat had vast gescheeld. Ben op zich beetje tegen de cultuur van dat het gister nog geleverd had moeten worden, maar voor producten die in een (druk) bedrijf gebruikt worden is het eigenlijk noodzakelijk om te weten waar je aan toe bent!

Jeanet van der Veen beoordeelde op 2018-01-23

vlotte levering, goed produkt

Esther HEndriks beoordeelde op 2018-01-22

Ben blij met Ale spullen

Ingrid Vos beoordeelde op 2018-01-02

diverse keren gebeld, zeer netjes geholpen, verzending was ook heel professioneel gedaan, mijn gehaktmolen zat in een hele stevige kist, deze gebruik ik nu voor andere dingen, dus al met al heel erg tevreden over dit bedrijf, denk er over na om daar ook mijn snijmachine te kopen als ik weer geld heb hihi

Eeuwe Aardema beoordeelde op 2018-01-02

Pakket keurig bezorgd, had een ander bezorgadres ingesteld. Door een foutje hebben ze het naar het huis adres gestuurd. Hier werd ik keurig over gebeld dat dit gebeurd was. Een compliment.

Machteld Flink beoordeelde op 2017-12-27

Snelle levering. Goed verpakt. Ben zeer tevreden.

Pieter Romkes beoordeelde op 2017-12-15

Besteld, betaald en de volgende dag was het bestelde er.

Judith Verhaar beoordeelde op 2017-11-10

Ik heb voor ons kantoor mooie kopjes, mokken en kommen besteld en ben erg tevreden over de kwaliteit en hoe ik werd geholpen door de klantenservice. Aanrader dus.