Einsteinstraat 12e

Mystery shopper

Lees
waarom

W Schouten beoordeelde op 2017-07-19

Correct afgehandeld. Was eerst niet op voorraad. Telefonisch benaderd om hierover te informeren.

Imelda Diepstraten beoordeelde op 2017-07-19

tevereden over produkt en levering conform afspraak

Marco Schell beoordeelde op 2017-07-18

Marinus van Hees beoordeelde op 2017-07-14

Goede producten en snelle levering. Als de bestelling later geleverd wordt als normaal wordt je netjes gebeld.

Wil Bijsterveld beoordeelde op 2017-07-14

Goede producten met juiste prijzen! Snelle levering en top-service.

Martin Boomsma beoordeelde op 2017-07-12

snel en effectief

A.w. Bruinsma beoordeelde op 2017-07-12

Vlotte Levering wel het juiste product maar van een ander merk.

Jules van Heugten beoordeelde op 2017-07-11

Kort maar krachtig: Dikke prima!

F Neuteboom beoordeelde op 2017-07-11

Levering zoals beloofd, dat is tegenwoordig al heel wat.

Bianca Kirby beoordeelde op 2017-07-05

Goed meegedacht en geholpen om snelle levering te bewerkstelligen. Juiste service en opvolging. Apparatuur heel blij mee.

Stephanie Harting beoordeelde op 2017-06-27

Goede snelle levering!

Mark Zelle beoordeelde op 2017-06-27

Prima communicatie en keurig op tijd

Wils de Wit beoordeelde op 2017-06-26

Mooie flessenkast

HB beoordeelde op 2017-06-21

Zaterdag besteld, zou donderdag komen. Echter door een fout van DHL werd de zending niet (goed) afgeleverd.
HorecaGrootkeukenshop heeft hierop adequaat geregeerd en het probleem is goed opgelost. Apparaat werkt prima naar behoren.
Zal in de toekomst hier rustig weer bestellen.

Ina Broersen beoordeelde op 2017-06-21

Het duurde even voordat de bestelling in huis was maar dat lag niet aan dit bedrijf. Even daarover telefonisch contact gehad en ik kreeg keurig antwoord op mijn vragen. Volgende dag was alles binnen

Astrid Heijkamp beoordeelde op 2017-06-20

De bestelling die ik gemaakt heb is snel geleverd en ben zeer tevreden daar over ..top

Ruud Van vliet beoordeelde op 2017-06-13

Vlot geleverd!
Geen enkel probleem

Herman Thijssen beoordeelde op 2017-06-12

Snel goed en correct geleverd

Monique Kasche beoordeelde op 2017-06-06

Niks op aan te merken!

mieke minkes beoordeelde op 2017-06-04

Deskundig advies, snelle reactie; alleen graag een andere vervoerder. DPD heeft er een potje van gemaakt (in de brievenbus die wij om 18.00 uur leegden zat een briefje dat DPD om 19.05 uur tevergeefs een pakket had aangeboden. Het zou de volgende dag af te halen zijn bij een winkel in het dorp. Pas drie dagen later was het pakje eindelijk daar).