Kibbelgaarn 8b
085 - 4017666

Rainer Kirstein bei Glasstetter beoordeelde op 2019-01-21

Schnell geliefert,top Shirt

Alexandra beoordeelde op 2019-01-20

Heel tevreden! Volgende dag al in huis!

Ellen Bentvelsen beoordeelde op 2019-01-19

Snelle bezorging, goede prijs

Saskia Van Eetvelt - Halie beoordeelde op 2019-01-19

Snelle service, product super kwaliteit

Manisha jonkers beoordeelde op 2019-01-19

Snelle levering, donderdag besteld vrijdag al in huis top !

Claudia Bronnenberg beoordeelde op 2019-01-18

Prima, had snellere levering verwacht van voorraadartikel besteld zondag geleverd donderdag pas.

Reactie van Horse Boutique:
U heeft helemaal gelijk normaal verzenden we binnen een dag door het evenement Faderpaard2019 waar wij met de stand aanwezig waren, is er ondanks ons harde werken dit te voorkomen, toch een vertraging in de levering gekomen, onze excuses hiervoor. Heel veel plezier met de bestelling, dank voor de beoordeling, we nemen deze zeker mee om dit in de toekomst te verbeteren.

E. Woltman beoordeelde op 2019-01-17

Goede services!

Reactie van Horse Boutique:
Dank voor de beoordeling, heel veel plezier met de prachtige cap en bijpassende sporen!

Carina Stael beoordeelde op 2019-01-09

Snelle levering. Producten netjes verpakt en zoals omschreven.

Reactie van Horse Boutique:
Top om te lezen, bedankt voor uw beoordeling!

Caroline van der Maas beoordeelde op 2018-12-31

Met mijn bestelling is alles helemaal goed gegaan. Ga zo door.

Reactie van Horse Boutique:
Veel plezier met de bestelling, bedankt voor het plaatsen van een beoordeling.

Jenifer Coster beoordeelde op 2018-12-29

Snel geleverd, keurig verpakt. Helemaal super!

Reactie van Horse Boutique:
Super om te horen! Heel veel plezier met de bestelling :)

Claudia Brak beoordeelde op 2018-12-27

Snelle reactie op mail, en in nabestelling moeite doen om order met alsnog korting aan te maken (voor eerder e kortingsactie en het uitverkocht zijn van de gekozen items)

Beste Claudia,

Bedankt voor je bestelling en beoordeling! We wensen je heel veel plezier met het nieuwe setje :) blij dat we zo voor je hebben kunnen regelen.

Marjolein Wever-Molenaar beoordeelde op 2018-12-22

Top!!

Sanne Westdijk beoordeelde op 2018-12-20

Heel goed geholpen en snelle levering

Ingela Zeldenrust beoordeelde op 2018-12-19

Geweldig!
Bedankt voor de mooie spullen en voor het goede alternatief die jullie hebben geboden voor het product die niet meer leverbaar was.

Vera Wusten beoordeelde op 2018-12-13

Betsel Shirt maat M krijg Maat S toegestuurd

Beste Vera,

We hebben meerdere pogingen gedaan om u telefonisch te bereiken. Helaas neemt u niet op. We hebben een e-mail gestuurd, daarnaast is er een label gemaild waarmee u het shirtje gratis kunt retourneren. De maat M ligt hier al voor u klaar. We zouden het heel erg fijn vinden om met u in contact te komen, kunt u ons misschien terug bellen op 085-4017666 (donderdag en vrijdag tussen 13.00uur - 18.00uur of zaterdags tussen 10.00 en 18.00uur) of zou u onze email willen beantwoorden? E: info@horseboutique.nl

WIlma Doppenberg beoordeelde op 2018-12-10

Prima

Floor beoordeelde op 2018-12-09

Product gekregen zoals beschreven en besteld op de website.
Levering duurt wat langer dan gebruikelijk met andere producten, maar is normaal met een frontriem wat veel handwerk is.
Netjes track en trace voor levering.

Beste Floor,

Bedankt voor het achterlaten van een recensie en bericht.

We maken de frontriemen inderdaad allemaal met de hand en op maat, we proberen de levertijd zo kort mogelijk te houden. In periodes van drukte helaas niet altijd mogelijk. Ik ben blij dat u tevreden bent en wens u veel plezier met uw bestelling.

Team Horse Boutique

J van der kooij-angenent beoordeelde op 2018-12-09

Heel snel in huis. Super

Corine Duivenvoorden beoordeelde op 2018-12-09

Vrijdag ochtend besteld en zaterdag ochtend al in huis. Super goede service

Marie-Louise van Keulen beoordeelde op 2018-12-02

Voor een uitstekend zou het fijn zijn als ik op de hoogte werd gesteld van de verwachte levertijd frontriem (zoals op de website staat aangegeven) verder uitstekend!

Beste Marie,

Bedankt voor de bestelling, je recensie en je bericht!

Betreft de levertijd, bij een maatwerk product hebben we een tabje met levertijd staan, hierin vind u de verwachte leverdatum van de bestelling. Helaas word dit regelmatig nog over het hoofd gezien. We werken er aan om dit te verduidelijken en ook nog in het winkelmandje en op de pakbon te tonen zodat dit in de toekomst helemaal duidelijk is.

Veel plezier met uw frontriem!

Met vriendelijke groetjes,
Team Horse Boutique