Kibbelgaarn 8b
9644XP Veendam
085 - 4017666

Google Plus/Places - 8,6

Nienke hagens beoordeelde op 2019-07-20

Supersnel verzonden en het product was geweldig (maar daar heeft deze winkel geen invloed op, behalve dan dat ze het toch maar mooi in hun collectie hebben 😁).

WIlma Doppenberg beoordeelde op 2019-07-19

Netjes ingepakt geleverd. Prima.

Jasmin Romkes beoordeelde op 2019-07-18

Top service

Danique beoordeelde op 2019-07-18

Super goede service en altijd wel iets leuks😉

O.H. Voorma beoordeelde op 2019-07-15

Prima zaak, goeie service!!

Jessica Beemsterboer beoordeelde op 2019-07-11

Netjes verpakt en snel geleverd

Veronika Demina beoordeelde op 2019-07-11

Snelle levering en goede klantendienst. Mooie prijzen

Laura Evers beoordeelde op 2019-07-09

goede service en leuke aanbiedingen

Danique Oonk beoordeelde op 2019-07-08

Snelle, nette levering van de producten!

Ronic Muller beoordeelde op 2019-07-08

Snel, correcte informatie, wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van de levering.

Inge Ten seldam beoordeelde op 2019-07-08

Fijne winkel en leuke spullen!

manon van de wege beoordeelde op 2019-07-06

super fijne en snelle levering!!! ook zeer fijne respons op de vraag wanneer producten weer leverbaar zijn

Miah-Sue Krahe beoordeelde op 2019-07-02

Habe die Bestellung innerhalb von 2 Monaten nicht geliefert bekommen und auf einmal wurde sie storniert. Und ich habe mein Geld noch nicht zurueck erhalten und keine weiteren Informationen dazu.
Update: Habe das Geld nach vielem schreiben auf allen möglichen Plattformen (Email, Instagram, Facebook) endlich zurückerstattet bekommen und eine nette Antwort warum dies so ist erhalten. Guter Kundenservice ist leider was anderes. Werde nicht nochmal dort bestellen

Reactie van Horse Boutique:
We would like to come in contact with you, we don’t get Any reply’s or e-mail contact. Your refund was Made.

Yvonne Koopman beoordeelde op 2019-06-28

Heel tevreden! Super mooi kado ontvangen (van mijn eigen centen) maar t was mooi verpakt dus een feestje om uit te pakken! Goede communicatie dus ja zeer tevreden!

Irma Radder beoordeelde op 2019-06-28

Snelle levering. Goed verpakt, zonder dat het in elkaar drukte. Doen wat ze beloven. 👌👌👍

Yvonne Croese beoordeelde op 2019-06-20

Heel tevreden, snelle levering en goede communicatie

Joyce Kuyvenhoven beoordeelde op 2019-06-20

Ontzettend blij met de frontriem, precies zoals ik hem wilde hebben! Helaas wel wat lang moeten wachten.

de Vries beoordeelde op 2019-06-18

unieke produkten, goede service

manon van de wege beoordeelde op 2019-06-16

goede service!!! snel geleverd

Maxime van Duijn beoordeelde op 2019-06-11

Mijn bestelling was kwijt geraakt bij PostNL, kwam ik achter na wat mailcontact horseboutique, door hun is dit uitstekend en snel opgepakt en is er een nieuwe zending onderweg. Super geregeld!