Kibbelgaarn 8b

Google Plus/Places - 8,6

Nathalie Van der mijn beoordeelde op 2019-05-22

Snel , simpel en goed . Dik tevreden

Isabelle DEBRAND PASSARD beoordeelde op 2019-05-22

Achat reçu rapidement, conforme à ma commande. Attention PS of Sweeden taille un peu grand.

Golda Nunes Nabarro beoordeelde op 2019-05-10

heel tevreden

Reactie van Horse Boutique:
Bedankt voor uw beoordeling! We wensen u veel
plezier met uw bestelling 🍀

Andrea Bouma beoordeelde op 2019-05-10

Top

Reactie van Horse Boutique:
Dank voor je beoordeling! Veel plezier met je bestelling :)

Myrthe Hiemstra beoordeelde op 2019-05-05

Heel tevreden !

Reactie van Horse Boutique:
Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling! Heel veel plezier met de bestelde artikelen 💕

Marysse De Witte beoordeelde op 2019-05-03

Super mooi dekje en snel ontvangen

Dalicia van Gelder beoordeelde op 2019-05-03

Snelle levering, netjes verpakt. Altijd top bij HB!

Aniek Van vliet beoordeelde op 2019-05-01

Product vrijdag besteld en dinsdag in huis was goed verpakt maar had denk ik wel wat eerder verzonden kunnen worden, verder heel tevreden over de kwaliteit

Steflyn Camu beoordeelde op 2019-04-26

Zeer snelle levering.
Alles netjes verpakt en exact hoe ik de spullen verwacht had.
Ik bestel er zeker nog!

M.V. beoordeelde op 2019-04-25

In januari een dekje besteld. Levertijd zou 2 tot 4 weken zijn. Nu eind april: nog steeds geen dekje. Ik krijg ook geen updates, maar moet elke keer zelf navraag doen bij ze. Inmiddels worden mijn mails en messengerberichten niet meer beantwoord. Dat iets onverhoopt niet leverbaar is, kan natuurlijk. Ik vind het alleen erg slecht om dan maar gewoon niks meer te laten horen.

Goedendag,

Wat vervelend om te lezen. We komen graag met u in contact om dit op te lossen, echter staan er geen contact gegevens bij uw bericht.

Graag vernemen wij van u,

Leslie

Yentel zuidweg beoordeelde op 2019-04-20

Geen reactie op e-mail. Product is een rare maat, maar daar kan horseboutique niets aan doen.
Wel snelle levering.

Beste Yentel,

Wat vervelend dat je niet direct een reactie op je mail bericht hebt ontvangen. We doen ons uiterste best alles zo snel mogelijk te beantwoorden en een goede service te bieden. We zullen uw reactie/klacht zeker meenemen in de toekomst om de service nog meer te verbeteren. Wel product betreft het dan kunnen we wellicht een advies qua maatvoering toevoegen aan dit product. Is het inmiddels allemaal opgelost? Met vriendelijke groetjes, Horse Boutique! (Bij vragen kan je me ook rechtstreeks mailen: leslie@horseboutique.nl)

Lisa Braam beoordeelde op 2019-04-14

Top service en mooie producten

Lotte Lautenschlager beoordeelde op 2019-04-14

Er stond een foutje op de site qua levertijd. Maar vlug antwoord gekregen wat het juiste was. Besteld en daarna direct geleverd.

Ameline Bogaert beoordeelde op 2019-04-10

Heel tevreden!

Donna Zandvliet beoordeelde op 2019-04-10

Snelle levering. Keurig verpakt

Linda Bosma beoordeelde op 2019-04-08

Snelle levering, goed product. Mooie site!
En ook leuk dat je punten kunt sparen.

Annelise Boeve beoordeelde op 2019-04-04

Zeer goede service

Vivian Vestjens beoordeelde op 2019-04-03

Uitstekende service, makkelijk om te betalen. Snelle leverings service.
Gewoon top!

Bertine Janssen beoordeelde op 2019-04-03

Prima service .
En alles lekker snel super .
Jullie zien mijn snel terug

Bianca Rea beoordeelde op 2019-03-30

Super