Kibbelgaarn 8b

Google Plus/Places - 9,0

Isabelle Vroomans beoordeelde op 2019-03-21

Super service!

Reactie van Horse Boutique:
Dank voor uw beoordeling! We wensen u heel veel plezier met de bestelling.

sterre janssen beoordeelde op 2019-03-21

Snelle levering!

WIlma beoordeelde op 2019-03-20

Zondag bestelt, dinsdag geleverd.

Pien Lockhorst beoordeelde op 2019-03-18

Het lukte aanvankelijk een paar keer niet om de hele bestelling rond te maken. Ik kon van stap 2 niet verder in stap 3. Via aan andere browser lukte het uiteindelijk wel.

Reactie van Horse Boutique:
Beste Pien,

Wat vervelend dat het plaatsen van de bestelling niet verliep als gewenst. Kreeg u ook een foutmelding? Is de rest van uw bestelling wel naar wens verlopen?

Nienke Hagens beoordeelde op 2019-03-18

Heel behulpzaam!

Aniek de Vlieger beoordeelde op 2019-03-17

Top service, vrijdag besteld en zaterdag in huis!

Ilse Van gelderen beoordeelde op 2019-03-17

Prachtig hoofdstel kunnen kopen, goede service en aardig personeel!

nikita hemmes beoordeelde op 2019-03-13

Eerst had ik de verkeerde bestelling gekregen en kreeg daarbij duidelijke informatie en goede hulp bij het terug sturen. De bestelling werd heel snel geleverd

Ilse beoordeelde op 2019-03-12

Mooie producten en snelle levering!

Lauret Brinkman beoordeelde op 2019-03-12

Fantastische winkel, zeer mooie spullen, zeer vriendelijk personeel.

TP beoordeelde op 2019-03-12

Mooie producten, levering liep iets vertraging op. Maar dit werd goed uitgelegd. Vriendelijke medewerkster .

Hannah Doyle beoordeelde op 2019-03-12

Heel tevreden, ik ga er zeker vaker van bestellen!

Layla Coppens beoordeelde op 2019-03-12

Super vlot geholpen geweest ivm online bestelling en de cadeaubon

Marana Dam beoordeelde op 2019-03-12

Heel tevreden, snelle levering

Esther beoordeelde op 2019-03-12

Goede snelle service. Meerdere keren wat besteld en verloopt altijd prima

Naomi Van leeuwen beoordeelde op 2019-03-12

Snel en netjes geleverd. Leuke sale!

Nathalie De Wolff beoordeelde op 2019-03-12

Goede en vriendelijke service, zeer vriendelijk personeel. Behulpzaam.

Elsemieke Alkema beoordeelde op 2019-03-12

heel tevreden, goed prijs kwaliteit verhouding en genoeg aanbiedingen (in tegen stelling tot een divoza)

Anne Pouwels beoordeelde op 2019-03-10

Heel tevreden. Ik had een PS of Sweden dekje besteld waarvan het logo per abuis verkeerd om vast was gemaakt. Na melding heb ik op dezelfde dag binnen no time reactie ontvangen van HorseBoutique. Super netjes opgelost. De dag erna had ik een nieuw dekje binnen en ik kan het andere per post gratis retour sturen met een toegezonden label. Top!

Fardin Shabani beoordeelde op 2019-03-09

Prijs was goed en snel bezorgd.... gewoon zoals het hoort!!