Kibbelgaarn 8b
085 - 4017666

Google Plus/Places - 7,8

Vera van de Poel beoordeelde op 2019-09-19

sabrina klumper beoordeelde op 2019-09-17

goed, toen ik perrongelijk iets verkeerds had ingevuld werd ik gebeld of alles klopte.

Wendy Weijenborg beoordeelde op 2019-09-11

Hele snelle service!

Cornelie Evers beoordeelde op 2019-09-10

Heel tevreden. Mooi assortiment én snel geleverd.

Maud Vervest beoordeelde op 2019-09-08

Goede service

Marylène Voeten beoordeelde op 2019-09-08

Top

Paola Blokzijl beoordeelde op 2019-09-05

Lekker vlot geleverd.

Nomie Donck beoordeelde op 2019-09-05

Hele goede broek. Helaas duurde het bezorgen 4 dagen.

Linda Bosma beoordeelde op 2019-08-28

8 weken geleden een cap besteld voor 315 euro. sindsdien niks geleverd, geen contact met bedrijf kunnen krijgen, niet via de mail niet via de telefoon. Status van bestelling staat nog steeds op in productie. Krijg geen uitleg waarom het zo lang duurt. Wel steeds meldingen op de website dat de leveingen "wat" langer duren ivm hitte en zomerdrukte. Maar na 8 weken nog niks ontvangen te hebben en zelfs geen mail met een reden of wat ….BAR SLECHT!!! Jammer, mijn eerdere 2 bestellingen van zadeldekjes gingen perfect, dus ik acht een betrouwbaar bedrijf te hebben gevonden... helaas... heb een geschil geopend in de hoop dat deze triest zaak toch nog netjes wordt afgehandeld. Ik moet ook hard werken voor mijn centen (btw dit is/was mijn verjaardagscadeau, extra bij gespaard voor een mooi cap). Mijn vriendin heeft dezelfde cap bij DIVOZA besteld en heeft hem binnen 3 weken ontvangen?

Franciska beoordeelde op 2019-08-17

Mooie producten en in de sale echt leuk geprijsd ook. Duurt alleen wel wat langer voor je het in huis hebt.

Annelies Prins beoordeelde op 2019-08-12

Hele mooie merken:)

Rvg beoordeelde op 2019-08-04

Duidelijke site! Snelle levering!

Stefanie Lopulissa beoordeelde op 2019-08-04

Super blij mee en super snelle levering

jolanda westrik beoordeelde op 2019-07-31

levering is prima gegaan, verder geen opmerkingen

Charlene Kubokoso beoordeelde op 2019-07-22

Prachtige frontriem

Nienke hagens beoordeelde op 2019-07-20

Supersnel verzonden en het product was geweldig (maar daar heeft deze winkel geen invloed op, behalve dan dat ze het toch maar mooi in hun collectie hebben 😁).

WIlma Doppenberg beoordeelde op 2019-07-19

Netjes ingepakt geleverd. Prima.

Jasmin Romkes beoordeelde op 2019-07-18

Top service

Danique beoordeelde op 2019-07-18

Super goede service en altijd wel iets leuks😉

O.H. Voorma beoordeelde op 2019-07-15

Prima zaak, goeie service!!