Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

HortoShop.com

Uterweg 123
6414 SN Heerlen
045-5284444
KvK 51175517

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
HortoShop.com

Gemiddelde beoordeling

9,5

16 beoordelingen

Beoordeling van klanten

94%

6%

0%

2018
HortoShop.com

Marcus beoordeelde op 2018-07-14

Prima website, supersnelle verzending, prima verpakt. Kan echt nérgens over zeuren bij Hortoshop!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
HortoShop.com

M. Bulten beoordeelde op 2018-07-07


Goed

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van HortoShop.com:
Beste Miriam,

Vervelend om te horen dat u de sproeier nog niet heeft ontvangen! Dat is niet zoals het hoort.

Ik heb het even voor u uitgezocht. Uw bestelling van 04-07-2018 om 23:11 uur is een dag later door ons ingepakt en verzonden, maar het pakket is helaas nog niet geleverd door overmacht bij DHL.

Naar verwachting ontvangt u het pakket vandaag tussen 14.00 en 18.00 uur.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd. Daarnaast wil ik onze excuses aanbieden voor de te vroeg gestuurde uitnodiging voor een beoordeling. Wij hadden net als u verwacht dat het pakket al was bezorgd.

De beoordeling dient inderdaad achteraf plaats te vinden. Daarbij gaat het vooral om onze service en producten in plaats van de bezorging door DHL. Ik zou u dan ook willen vragen om na ontvangst van het pakket onze dienstverlening opnieuw te beoordelen.

Bij voorbaat dank & veel plezier met uw Gardena product!

Met vriendelijke groet,

Elisa
Hortoshop.com
HortoShop.com

Alexander Volpe beoordeelde op 2018-06-23

Donderdag bestelling geplaatst, zaterdag geleverd! Zoals altijd zeer snel en correct.

De website leek echter wel wat serverproblemen te hebben die donderdag avond.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
HortoShop.com

Lenaerts Rohnny beoordeelde op 2018-06-20

Werkt over de ganse lijn zoals het hoort

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
HortoShop.com

Martin beoordeelde op 2018-06-08

Zeer correct en heel snelle levering super schop !

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
HortoShop.com

charles beoordeelde op 2018-06-06

snelle service..dag erna artikellen in huis..telefonisch ook erg behulpzaam..toppie...

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
HortoShop.com

viktoria beoordeelde op 2018-05-30

snel en als altijd heel goed

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
HortoShop.com

Alireza Asgati beoordeelde op 2018-05-25

Volgens de site krijg ik mijn bestellin vogende dag na de bestelling maar ik wachte twee dagen voor niks.


Reactie van HortoShop.com:
Beste Alireza,

Spijtig om te horen dat u twee dagen op uw bestelling heeft moeten wachten. In ons systeem kan ik zien dat u op dinsdagavond de 22ste een bestelling bij ons heeft geplaatst. Wij hebben uw bestelling zoals het hoort, de 23ste netjes ingepakt en voor aflevering meegegeven aan onze vervoerder DHL.

De 24ste heeft u telefonisch aan mijn collega Kevin doorgegeven dat uw pakket nog niet was geleverd. Hierop is mijn collega een navraag voor uw zending opgestart. Tevens heeft hij aan u gevraagd of u ons de 25ste wilde laten weten of het pakket wel of niet is geleverd. Nadat u ons telefonisch liet weten dat het pakket nog niet was geleverd, hebben wij weer direct contact opgenomen met DHL. Hieruit bleek dat het pakket de voorgaande dag achter was gebleven op het DHL depot en zij het naar verwachting de 26ste konden leveren.

Alhoewel het vervelend is dat uw pakket vertraagd geleverd is, hebben wij gedaan wat wij konden om te zorgen dat uw bestelling alsnog zo snel mogelijk bij u aankwam. Ik vind het dan ook jammer dat u ons negatief beoordeelt. Ik zou u daarom willen vragen om uw beoordeling te herzien en te richten op onze dienstverlening en klachtafhandeling in plaats van alleen de bezorging.

Met vriendelijke groet,

Hortoshop.com
Elisa
HortoShop.com

Hendrik beoordeelde op 2018-05-14

Heel stom, dacht dat ik geen bevestiging oid had ontvangen. Stond in mijn spam. Excuses. 5 sterren voor de vlotte afhandeling!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
HortoShop.com

Jan-paul kleijn beoordeelde op 2018-05-05

Snel geleverd en goedkoop.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
HortoShop.com

H. Plokker beoordeelde op 2018-04-25

Keurig en heel snel (gelijk volgende dag al) afgeleverd. Perfect.

HortoShop.com

kurt beoordeelde op 2018-04-21

zeer snel ,namiddag besteld volgende dag voormiddag in huis

HortoShop.com

martin beoordeelde op 2018-04-08

snelle bezorging

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
HortoShop.com

Vitoo beoordeelde op 2018-04-07

Goeie service binnen een dag bezorgt en ook als iets niet klop wordt het gelijk geregeld. Heel fijne online shop

HortoShop.com

Patrick beoordeelde op 2018-04-06

Super vriendelijke service' en alles volgens afspraak. Snelle discrete goed verpakte levering!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
HortoShop.com

Greenhouse T beoordeelde op 2018-03-29

Super snel geleverd!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2018

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.