Uterweg 123
6414 SN Heerlen

pietie prins beoordeelde op 2019-03-14

heel tevreden snelle bezorging vandaag besteld morgen in huis

H.Vagel beoordeelde op 2019-03-13

Snelling geleverd en goede kwalitet.

Nick beoordeelde op 2019-02-28

Goeie webshop, snelle levering, maar verzendkosten nogal duur

Anoniem beoordeelde op 2019-02-27

Anoniem beoordeelde op 2019-02-21

van Wessel beoordeelde op 2019-02-19

de lamp doet niet wat in de beschrijving word beloofd, er staat letterlijk: bij geen beweging zal na ongeveer 25 seconden de lamp weer uitgaan, en dit is keihard gelogen. Want als de lamp in de houder staat gaat die sowieso elke 25 seconden uit al sta je er op maar 10 cm afstand met iets voor te zwaaien hij gaat hoe dan ook even uit en daarna weliswaar wel weer aan. Je bent verplicht om de lamp uit de houder te halen om hem blijvend te laten branden en dat is waardeloos!!
Slecht product en voel me voorgelogen en zal u dan ook niet bij andere aanraden en zal ook nooit meer een bestelling bij u doen. Henny

Anoniem beoordeelde op 2019-02-16

Anoniem beoordeelde op 2019-02-08

Anoniem beoordeelde op 2019-02-07

Anoniem beoordeelde op 2019-02-02

Nick beoordeelde op 2019-02-01

Goede webshop voor alle tuinbouw benodigdheden,
prijs/kwaliteit is ok en goeie snelle service.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-30

Piet Dik beoordeelde op 2019-01-23

Ruime keuze, duidelijke site. Goede prijs en snel bezorgd.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-23

Huyt beoordeelde op 2019-01-21

The store has a nice selection and prices are okay.

Reactie van HortoShop.com:
Dear Sebastian,

on January 17th you ordered four Secret Jardin connectors in our webshop. We shipped your order the same day.

Currently the package isl at the Norwegian Customs due to the fact that Norway isn't in the EU internal market. This has nothing to do with DHL or us.

Further more, we didn't force you to buy the connectors from us and we also show you the shipping costs before you finalize the order. So we find it dissapointing that you give us a negative review for things that are out of our hands.

I hope that you can understand that we did the best possible and we would be greatfull if you would alter your review based on the facts.

With kind regards,

Anoniem beoordeelde op 2019-01-11

tjieuwsue beoordeelde op 2019-01-09

Goed product.
snelle levering
website niet erg handig voor bepaalde mobiele browsers.
verder helemaal top !

Anoniem beoordeelde op 2019-01-07