Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Haringbuis 129
1483CS De Rijp
0642024623

8,7

Maaike beoordeelde op 2018-09-12

Elektrische step voor mijn dochter werd defect geleverd. Retour gestuurd, maar geen geld teruggekregen. Niet telefonisch bereikbaar. Zeer ontevreden. Wacht nog steeds op oplossing.

Patrick beoordeelde op 2018-07-16

Ik ben zeer treveden. Alles is precies volgens afspraak gelopen. En hierover goed persoonlijk geïnformeerd. Ik zal hier zeker nog een aankoop doen.

Cees beoordeelde op 2018-04-14

Heb hoverboard gekocht. Mega tof ding. Super levering en service.

Thnx Hot Yellow

Fam. van der Schans beoordeelde op 2018-04-09

Mail verkeer gehad ivm defect apparaat. Perfecte opvolging. Zeer goed aanbod gedaan ter vervanging van het kapotte apparaat.
Binnen 2 dagen nieuw geleverd tegen de afgesproken prijs en alle gemaakte afspraken na gekomen. Abos
Uut een warme douche waard.👍

otto nahuis beoordeelde op 2018-04-04

de bestelling was prima verzorgd en de deken doet het prima

Linda beoordeelde op 2018-04-04

Hooverboard gekocht, volgende dag in huis! Top service, lekker snel.