Het Spaarne 1
8253PE Dronten
+31 (0)38 20 22 436

Els Kok beoordeelde op 2018-09-22

Dinsdag besteld, woensdag in huis. Voorzien van zelfgemaakte kaart met de rekening.

Nathalie Balk beoordeelde op 2018-09-21

angelique stabolakis beoordeelde op 2018-09-20

Gori Aude beoordeelde op 2018-09-19

Super makkelijk om te bestellen, was zeer snel geleverd! Ook blij met de verpakking.

Saskia Den Hollander beoordeelde op 2018-09-12

AR Wijbenga beoordeelde op 2018-09-08

Heel tevreden. Het pakketje was er zo ging heel snel.

Marjan Veenendaal beoordeelde op 2018-09-02

Monique B beoordeelde op 2018-09-02

Mooie producten en helemaal geweldig dat jullie er een kaartje voor de jarige job bij hadden gedaan. Super service!

Leontien den Boogert beoordeelde op 2018-08-31

I. Lowies beoordeelde op 2018-08-31

Ik ben erg tevreden, de bestelling kwam snel en was prima in orde. Goede kwaliteit en een gezellig kaartje erbij, dat zijn de kleine dingen die het verschil maken!

Marieke beoordeelde op 2018-08-31

Bestelling was ontzettend snel geleverd. Geen enkele andere winkel die Ostheimer producten verkoopt, is zo snel. Bovendien hebben meeste winkels een hoge grens voordat verzending gratis is en dat heeft houtendiershop niet. Ze hadden ook een sprookjesfiguur dat overal elders was uitverkocht. Tot slot goed verpakt en persoonlijk kaartje erbij en ook nog een lege ansichtkaart. Super service. Kan het iedereen aanraden. Of misschien ook niet: als het aantal afnemers klein blijft, kan ik misschien nog een keer iets bijzonders kopen voordat het al verkocht is....

Kathleen Vets beoordeelde op 2018-08-28

Heel tevreden. Snelle levering. Wel spijtig dat we zoveel verzendingskosten moeten betalen.

Whitley Hirschfeld beoordeelde op 2018-08-28

Super leuke kledinghaak en stevig ook de levering is uitmuntend.

Norma Kemerink beoordeelde op 2018-08-28

Prima

Anneke Roovers beoordeelde op 2018-08-23

Mariska beoordeelde op 2018-08-19

Hele fijne winkel met mooie producten. Snelle levering, alles netjes thuis gekregen.

Oskar Bruning-Gawehns beoordeelde op 2018-08-13