Het Spaarne 1
8253PE Dronten
+31 (0)38 20 22 436

Anne Eva Petersen beoordeelde op 2019-03-18

Wat een grote doos voor zo’n klein ding. Het had best door de brievenbus gepast, maar nu moest ik het ophalen bij een ophaalpunt. Beeldje zelf is mooi en de levering was snel.

Reactie van HOUTENDIERSHOP.com:
Beste Anne Eva,
We zijn heel blij met een review en de tijd die je daarvoor genomen hebt. Dit houdt ons scherp en we kunnen deze informatie gebruiken voor toekomstige bestellingen.

Ter verduidelijking:
Wij versturen uitsluitend met pakketpost, met als reden dat de zending dan traceerbaar is. Een brievenbuszending van PostNL is niet traceerbaar en voor ons te risicovol. Dat de gebruikte doos groot is voor een houten diertje klopt! Echter we zijn gebonden aan de minimale afmetingen die PostNL hanteert. Als de verzenddoos te klein is dan valt hij door de spijlen van de kar heen met als risico dat je pakketje zoek raakt. Dat je de bestelling bij een afhaalpunt kunt ophalen is een keuze die je tijdens het bestelproces kunt maken. Je bent natuurlijk ook van harte welkom om het op te halen :-) .

Nastassia beoordeelde op 2019-03-17

Leuke speelgoed, snelle levering. Het is ook heel lief om een personelijke bericht op het kaartje te krijgen. Mijn ervaring met deze winkel is altijd positief.

Ankie Nieuwesteeg beoordeelde op 2019-03-17

M.J. Hagenbeek beoordeelde op 2019-03-17

Prima service

mieke pelckmans beoordeelde op 2019-03-16

Floorke Koops beoordeelde op 2019-03-15

Clara Miedema beoordeelde op 2019-03-08

saskia Hankins beoordeelde op 2019-03-08

Snelle levering, persoonlijke touch met een leuk kaartje bij aflevering en een mooi deugdelijk product

Didy Busscher beoordeelde op 2019-03-07

Heel tevreden. Spullen in orde, netjes verpakt met ook nog mooie kaart erbij.

Deborah Van de Velde beoordeelde op 2019-03-06

Marije Kuiper beoordeelde op 2019-03-05

Goede prijs, snel verzonden, goed verpakt.

Houtenspeelgoed-fan beoordeelde op 2019-02-26

Super goed !!!
Graag nog eens iets bestellen.
Snelle levering.
Netjes verpakt.
Leuke kaart erbij !!!
Wordt netjes vermeld hoe laat geleverd. Kunt bestelling volgen.

Paul Habets beoordeelde op 2019-02-24

Snel geleverd, goed verpakt plus een leuke kaart als extraatje. Zeker aan te raden!

Steffi Wijn beoordeelde op 2019-02-22

Kyra Bossink beoordeelde op 2019-02-20

Super leuk verpakt en met een persoonlijk kaartje erbij. Erg leuk gedaan!

Karin Walda beoordeelde op 2019-02-19

ann de meyer beoordeelde op 2019-02-18

Ann Bruyneel beoordeelde op 2019-02-17

Femmie Blok beoordeelde op 2019-02-15

Ik vond dat het goed verpakt was ,het kon nog iets kleiner de verpakking ‘dat wel ‘ en een lief keertje erbij met de groeten van de houtshop dat vond ik leuk ,bedankt

Kim Bos van Eeden beoordeelde op 2019-02-13