Het Spaarne 1
8253PE Dronten
+31 (0)38 20 22 436

Anne J beoordeelde op 2019-05-19

Supersnelle levering. Ik had drie jellycat knuffels besteld en die waren mooi verpakt in folie met een lintje en een heel lief kaartje daarbij ;-)

Tinne Bastiaensen beoordeelde op 2019-05-17

Nynke Wolthuizen beoordeelde op 2019-05-16

Snelle levering. Bestelling al de volgende dag in huis!

Zeynep Gungor beoordeelde op 2019-05-15

Sandra Neef beoordeelde op 2019-05-14

Anneleen De Visscher beoordeelde op 2019-05-13

Fenny beoordeelde op 2019-05-12

Het bestelde de volgende dag in huis, goede kwaliteit. Zending goed te volgen

Gerda JJanssen beoordeelde op 2019-05-10

Sandra Lenaerts beoordeelde op 2019-05-10

Werner Van Driel beoordeelde op 2019-05-09

Echt leuke letters met een persoonlijk bedankje erbij. Op tijd geleverd. Prima service

Marianne beoordeelde op 2019-05-09

Duidelijke website, gemakkelijk bestellen, vlotte en correcte levering, met leuk handgeschreven kaartje erbij. Erg leuke produkten!

Peter beoordeelde op 2019-05-06

Super! Alles perfekt gelaufen

Anna Meulman-Zijlstra beoordeelde op 2019-05-05

Mirjam Wouters beoordeelde op 2019-05-04

Goele Eyckmans beoordeelde op 2019-05-02

Snelle levering, heel netjes ingepakt. Zeer fijn om persoonlijk handgemaakt/geschreven kaartje toegevoegd te vinden..

Evelien Bosters beoordeelde op 2019-05-02

Het was snel geleverd en netjes en goed ingepakt. Er zat zelfs nog een persoonlijk kaartje bij!

Trudie Dobronyi beoordeelde op 2019-05-02

Snelle levering goed verpakt