HOUTENDIERSHOP.com

HOUTENDIERSHOP.com

HOUTENDIERSHOP een van de weinige shops waar je kunt kiezen uit de volledige collectie van Ostheimer en Holztiger houten dierenfiguren.

Na een voortvarende start is het oorspronkelijke houten speelgoed- en houten dierenassortiment uitgebreid met een hele reeks knuffeldieren van sigikid, Jellycat, Hansa en Hermann Teddy. De knuffels van deze merken hebben allemaal hele zachte pluche. Zowel jong als oud zullen hier van genieten.

Het assortiment kiezen wij heel bewust uit, niet de producten die je overal kunt kopen maar juist die leveranciers met hun unieke producten. Alle producten die wij verkopen zijn 100% kindvriendelijk, veilig en bevatten geen schadelijke stoffen. Wist je trouwens dat wij alle artikelen op voorraad hebben in ons eigen winkelmagazijn en dat je hier ook jouw bestelling kunt afhalen?

Wij leveren de artikelen natuurlijk aan consumenten maar ook aan scholen, gastouders, kinderdagverblijven en andere bedrijven. Verjaardagscadeaus, kraamcadeaus of een klein speelgoedcadeautje, door het gevarieerde aanbod is er voor iedereen iets te vinden.

De zekerheden van https://www.houtendiershop.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016