Het Spaarne 1
+31 (0)38 20 22 436

Nicolien Westdijk beoordeelde op 2018-11-21

Netjes en verzorgd

Marie Safar beoordeelde op 2018-11-21

Heel tevreden. Snelle verzending, heel gedegen ingepakt en de hele tijd op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Ik kom graag terug.

Floor beoordeelde op 2018-11-21

Marianne Verheijen beoordeelde op 2018-11-20

Tanya Stapper beoordeelde op 2018-11-19

Ankie Vermeer beoordeelde op 2018-11-18

Angelie Jacobs beoordeelde op 2018-11-17

Victor beoordeelde op 2018-11-17

Super tevreden, bestelde product de volgende werkdag al in huis (vosknuffel). Ingepakt en met een 3D kaart erbij (een geweldig extraatje!).

Richard Hofstee beoordeelde op 2018-11-12

Product voldoet aan de verwachtingen. Goede prijs-kwaliteitverhoudimg. Snelle levering.

Phillis Van Praag beoordeelde op 2018-11-10

Silvana Both-Williams beoordeelde op 2018-11-08

Anneleen Veerman beoordeelde op 2018-11-05

Perfecte verzending! Mooi persoonlijk kaartje erbij! Wat een verrassing! heel attent!

Milou Vuister beoordeelde op 2018-11-03

Bedankt voor de snelle levering. Het was erg goed verpakt. Leuk het kaartje erbij. Ben er blij mee. Groet Milou (en Lise)

Olaf Groeneweg beoordeelde op 2018-11-02

Nastassia beoordeelde op 2018-10-27

Alles is mooi ingepakt en op tijd bezorgd.

Jonathan Hobbel beoordeelde op 2018-10-18

Sarah K. beoordeelde op 2018-10-17

Snelle levering, alles compleet en perfect in orde, bij vragen over bestelling meteen antwoord via mail, AANRADER!

Mariella Koenders beoordeelde op 2018-10-07

Het bestelde werd supersnel bezorgd! Er ontbrak een onderdeeltje, maar tijd om te missen was er eigenlijk niet want de volgende dag was het er al!

Beatrijs Leye beoordeelde op 2018-10-05

Zeer heldere website, vlotte levering en bijzonder leuke vetpakking en kaartje!!!

Mariëlle Muilwijk beoordeelde op 2018-10-05