Groen van prinsterersingel 45
2805 TD Gouda

Gemma beoordeelde op 2018-04-14

Perfect service! Replied very quickly on a delivery question I had. Thank you!

Jan Gotink beoordeelde op 2018-01-19

Mijn probleem met de nieuwe zender unit werd telefonisch binnen 5 minuten opgelost. Fantastisch.

Har Sanders beoordeelde op 2017-10-07

Hubsan 501S besteld
Zeer snel geleverd
Deze zou volgens de diverse beschrijvingen zonder de 4AA batterijen voor de zender zijn
Of die inmiddels standaard meegeleverd wordt weet ik niet, maar het was een meevaller dat er ook in de zender een Lipo zit
En dit alles voor een zeer concurrerende prijs
Meer dan tevreden!

Charles beoordeelde op 2016-12-19

goede Webschop, ik heb er een zender gekocht en deze bleek achteraf niet helemaal goed te werken.
op zondag avond via de mail technische ondersteuning gehad, helaas kon het via deze weg niet verholpen worden en moest ik de zender terug brengen deze werd dan ook gelijk vervangen.
Helemaal top,

Jasper uit Hilversum beoordeelde op 2016-12-18

Arjen is een hartstikke aardige topkerel. Ik was in zijn winkel in Gouda. 100% betrouwbaar. Levert alleen maar goede spullen.

Ben Groeneveld beoordeelde op 2016-10-18

Zaterdagavond laat besteld, Dinsdag ontvangen. Terwijl volgens de website maandag de winkel dicht is. Dus zeer vlot! Had een "Drone" bij Blokker gekocht, maar ja absolute beginner dus meermaals gecrashed. Motortje stuk.... En dan Zoeken op internet voor een vervangende motor.... Niks nada noppes dus. Tot ik langs de site van Hubsan Winkel kwam. Goede recenties, en Hubsan ken ik van internet, dat merk heeft ook goede recenties. Ja en wel alles aanwezig op de site qua onderdelen. Tjsa en dan ook maar bij hun besteld, ook extra batterijen en een crash pack.... En wat de hubsan X4 107C+ betreft, vliegt natuurlijk strakker dan die Denver Drone van de Blokker.
Top Winkel, als ik verder ga met drone vliegen, wordt dit iig mijn vaste stek.

mike beoordeelde op 2016-08-31

Moet gezegd: Op zeer korte termijn een mail ontvangen met een adequate oplossing. Eenieder tevreden....

mike beoordeelde op 2016-08-31

Ik geef nog matig maar dat kan nog uistekend worden.
Op beslis.nl een lipo gezien ...7.95 bij U thuis !!!
Bestel bij hubsan toch incl. verzendkosten 10.45 euro...kind in tranen dus bestel toch maar.
Zit me toch niet lekker en bel even met Hubsan alwaar ik een mevr. aan de lijn krijg die mij - vrij kortaf- verteld dat alleen boven 100 euro gratis verzonden
wordt.
Kortaf zegt ze dat ze beslis.nl erop zal aanspreken...ik ga het volgen.
Vooralsnog weinig coulance...echter nogmaals het kan nog uitstekend worden.
!!! Een dag later werd ik gebeld en is er een goede oplossing voor ons beiden uitgekomen...goede service, vertrouwen is terug !! ik geef een uitstekend !!!!

Ruud Smaling beoordeelde op 2016-08-05

Super snelle levering van mijn Drone, heb vandaag 2 accu's besteld en een snel lader. Binnen 5 minuten werd ik gebeld door een medewerker met de vraag dat de lader niet voor deze accu''s geschikt is. Is dit service of niet, dikke pluim.

Tim beoordeelde op 2016-07-08

Goed! Bestellingen worden snel verwerkt en goed verpakt. Fijn dat je ook werkelijk origineel Hubsan ontvangt. Dat klinkt vanzelfsprekend, maar ik heb bij andere webshops ondervonden dat dat niet altijd zo is.

Concurrerende prijzen maken het ook aangenaam om bij Hubsan-winkel te bestellen. Tot nu toe slechts twee bestellingen gedaan, maar er zullen er ongetwijfeld meer volgen.

Niels van den Broek beoordeelde op 2016-05-17

Zelfs vanuit het ziekenhuis belt de technische man mij terug om mij te woord te staan. Waar vind je nog zo'n bedrijf ?! snelle levering en super service... #Beterschap
www.iHoorn.nl

Martin W. beoordeelde op 2016-03-25

Twee extra setjes propellers besteld voor mijn X4. Prijs was scherp en verzendkosten waren ook heel redelijk. Op zondag besteld. Kreeg geen verzendbevestiging maar dinsdag was het wel gewoon in huis. Prima dus.

Hans beoordeelde op 2015-11-26

Propellers en accu besteld via de website Hubsan Winkel , keurig verpakt en in no time in huis.
Onlangs een motortje kapot , drone opgestuurd en 2 dagen daarna in de brievenbus retour en perfekt
gerepareerd. Prima winkel ,bij vragen via mail bijna meteen antwoord en vragen via de telefoon keurig beantwoord.Ga zo door !!

Ruslan beoordeelde op 2015-08-18

Perfect! Would recommend.

martijn beoordeelde op 2015-05-22

Ik heb een drone laten repareren. Keurig volgens afspraak gedaan, vlugger dan ik verwachtte. Gewoon top.

Luuk Driessen beoordeelde op 2015-05-15

Top! Eerst de vraag of deze voor Hemelvaartsdag geleverd kon worden. ( het was toen Dinsdag) Voor 16.00 bestel was in dit geval ook echt volgende dag in huis. Emailverkeer met vragen was ook direct antwoord. 2e bestelling geplaatst voor extra propellors,accu en duolader.
Een bedrijf met de juiste communicatie en service.

Groetjes,
Luuk

Emil Halbe beoordeelde op 2015-03-25

De FPV drone besteld die op tijd binnenkwam en het perfect deed. Helaas verdween onze drone bij een buitentest achter een stel bomen door een windvlaag.

Wij achter de drone aan en zagen nog net iemand er mee vandoor gaan, aangifte gedaan, maar je weet bij voorbaat al dat dit geen enkel nut dient.

De Hubsan winkel een bericht gestuurd over het voorval en binnen het uur kregen wij een bijzonder aardig mailtje terug met een voorstel waar wij door weg geblazen waren (pardon the pun).

Perfecte webshop, perfecte service, echt een voorbeeld voor andere webshops.

Nogmaals bedankt voor de oplossing die u ons heeft aangeboden, wij gaan zeer zeker vaker gebruik maken van uw webshop in de toekomst.

Emil Halbe

Davy Gorissen beoordeelde op 2015-01-10

Tijdige levering van mijn Hubsan H107C HD. Een heel leuke mini drone. Ook de extra accu is geweldig.

Helaas had de mini drone binnen een week een defect. Na supersnelle reactie via email en een bezoek aan de winkel, is de drone perfect gerepareerd. Ik heb hem geen dag hoeven missen. :-)

Ook technische vragen werden perfect beantwoord.

Al met al, een top zaak, met top personeel.

pim matena beoordeelde op 2014-10-23

snelle verzending goed verpakt en niet duur

Bart Lammers beoordeelde op 2014-10-11

prima webshop, duidelijk en overzichtelijk.
goede service en reageren super snel op een vraag via de mail.
top zaak en ik ben erg tevreden over de artikelen.