Vroege van Tol 31
6851VR Huissen

Leny beoordeelde op 2017-10-13

Voor de tweede keer besteld. Leuk materiaal, overzichtelijke site, prima prijzen, snelle levering! Helemaal goed!

Reactie van Hugs & Things:
Fijn om te horen dat je tevreden bent!

Ela beoordeelde op 2017-10-12

Inmiddels tweede bestelling alweer geplaatst! Snelle levering, heel goed bereikbaar via Facebook voor vragen en goede prijzen!

Reactie van Hugs & Things:
Dank je wel voor je mooie recensie!

Inge beoordeelde op 2017-09-22

Super service!
Na een klein probleempje met de levering is dit super goed opgelost.
Mijn complimenten voor Marit, wat een goede/lieve/snelle service.

Maar bovenal mijn 2 kindjes zijn helemaal blij met hun mooie kleurrijke kettingen.

Ik ga hier zeker nog eens bestellen! :)

Dank je wel voor je lieve woorden <3

Seliha beoordeelde op 2017-09-21

Snelle en uitstekende service. Contact gehad over iets wat niet op voorraad was en werd gratis nagestuurd. Heel toegankelijk en snelle reactie terug.

Reactie van Hugs & Things:
Dank je wel voor je mooie recensie! Zodra de kralen binnen zijn komen ze jouw kant op!

Raaf Jansen beoordeelde op 2017-08-14

Goede en hele snelle levering en mooie prijzen. Ben heel tevreden met de kwaliteit van de hangers. Als volwassene met ADHD en een angststoornis helpen deze kauwhangers mij heel erg goed.

Reactie van Hugs & Things:
Wat fijn om te horen! Altijd prettig om iemand te kunnen helpen!

Mandy beoordeelde op 2017-07-10

Uitgebreid assortiment siliconen kralen, hangers e.d. in leuke vrolijke kleuren. Altijd een snelle levering en goede service! Mijn zoontje is dol op z'n speenkoorden, bijtringen en speelkoorden!

Reactie van Hugs & Things:
Superleuk om te horen! Altijd fijn om iemand blij te maken :-D

Nikki beoordeelde op 2017-05-22

Ik bestel heel regelmatig bij Hugs & Things.
Wijzigingen in m'n bestelling is nooit een probleem en ik word altijd snel en vriendelijk te woord gestaan.
Ik ben altijd zeer tevreden met de producten en goeie service!

Reactie van Hugs & Things:
Fijn om te horen dat je tevreden bent!

Lize beoordeelde op 2017-04-24

Heel snel antwoord wanneer je vragen hebt. Alles was zeer duidelijk en overzichtelijk. Heb alles los besteld en zelf een bijtring gemaakt. Er is enorm veel keuze en dit zal zeker niet de laatste bestelling zijn. Vriendinnen willen ook al bestellen omdat het hier in België niet zo te vinden valt. Zeer tevreden en ook onze kleine meid is zeer tevreden. Ze is tandjes aan het krijgen en dan heeft ze graag de bolletjes :)

Reactie van Hugs & Things:
Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent! (En, het belangrijkste: dat je dochtertje dat ook is! :-) )

Tessa beoordeelde op 2017-04-20

Gisteren besteld vandaag in huis. Super leuke website met allemaal hebben dingen! Zeer tevreden over de kralen ga zeker meer bestellen.

Reactie van Hugs & Things:
Bedankt voor het compliment :-D. Leuk dat je zo enthousiast bent!

Petra beoordeelde op 2017-04-13

Goede service en snelle levering

Reactie van Hugs & Things:
Dank je wel voor je beoordeling!

Madeleine beoordeelde op 2017-03-14

Heel fijne shop met leuke producten! Makkelijk en overzichtelijk!

Reactie van Hugs & Things:
Bedankt voor het compliment! Ik werk er met veel liefde aan :-)

Sylvia beoordeelde op 2017-02-28

Heel tevreden! Zaterdag besteld en vandaag in huis. Mijn dochtertje is erg blij met haar nieuwe bijtring, van zeer goede kwaliteit.

Reactie van Hugs & Things:
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent, en dat ook je dochter blij is met haar bijtring! Ik hoop dat ze er nog veel speelplezier van gaat hebben!

M beoordeelde op 2017-02-28

Goed contact en mijn speelkoord snel in huis. Heel erg blij mee!

Reactie van Hugs & Things:
Wat fijn om te horen! Heel veel plezier ermee!

Damayra beoordeelde op 2016-12-15

Ik ben heeeel erg tevreden met mijn bestelling!! Ik had de verkeerde kralen besteld om een speenkoord te gaan maken. Marit had het meteen door en stuurde mij een berichtje en regelde dat ik wel de juiste kralen kon aanschaffen. Bestelling was ook snel bezorgt! Binnenkort ga ik hier weer een bestelling plaatsen! Nogmaals: heel erg bedankt!

Reactie van Hugs & Things:
Heel graag gedaan. En leuk dat je van plan bent om nog een keer te bestellen!

Sascha Groen beoordeelde op 2016-12-11

Fantastische en snelle service. Mooie duidelijke website. Ik heb hier al meerdere keren bijtkettingen gekocht, altijd naar tevredenheid. Ga zo door Marit!

Wat lief, dank je wel!

Katharina beoordeelde op 2016-10-11

Super tevreden! Al meerdere keren een ketting of ring gekocht en altijd goed geholpen. De levering is mooi flot en de communicatie helder.
Nu zelf aan de slag voor ons meisje :)

Veel plezier!!

Raymond beoordeelde op 2016-10-09

Snelle levering, goed verpakt en nog een extraatje erbij! Super

Reactie van Hugs & Things:
Bedankt voor de enthousiaste reactie!

Joyce beoordeelde op 2016-09-22

Erg goede en snelle service! Op zoek naar een bepaalde kraal voor aan ons geboortekaartje,
Om te kijken of hij door het touw wilde, heeft ze er één gratis opgestuurd en gelijk kralen gereserveerd.
Vanmiddag uiteindelijke bestelling gedaan en al bericht gehad dat hij vandaag op de post is gegaan! Echt top!

Reactie van Hugs & Things:
Heel graag gedaan! Ik ben natuurlijk erg benieuwd hoe het geboortekaartje uiteindelijk is geworden! :-)

jellina deroo beoordeelde op 2016-08-29

Ik bestelde de diy ketting met regenboog kleuren
Na 3 dagen had ik het al in de bus.
super bediening.
En super mooi.
Vanaf nu hopelijk borstvoeding zonder dat ons manneke mij open krabt

Reactie van Hugs & Things:
Ik hoop het ook! Veel plezier ermee!

Karin Eschweiler-Buys beoordeelde op 2016-08-17

Net weer een levering binnen van Hugs & Things, 2 dagen na bestelling, ook al had Marit het maandag heel druk na terugkomst van haar vakantie. Ik begin vanmiddag nog aan iets moois van de net binnengekomen spullen, kan ik weer mensen blij maken op mijn facebook groep Karin's Kreations for Kids.

Iedereen die dit leest een fijne, creatieve dag gewenst!

gr van Karin

Reactie van Hugs & Things:
Fijn dat het er al is! En heel veel plezier met knutselen!