Vroege van Tol 31
6851VR Huissen

Renilde Daelemans beoordeelde op 2018-07-09

Ik ben supertevreden!! Mooie en kwaliteitsvolle materialen in schitterende kleurtjes. Toffe overzichtelijke site waarin ik alles vlug vind wat ik zoek. En wat was ik verbaasd dat mijn pakketje zo snel geleverd werd ondanks dat ik in België woon! Natuurlijk ben ik wat vergeten te bestellen, dus doen we vlug nog een bestelling zodat dit nog gauw meekan op vakantie ;)

Reactie van Hugs & Things:
Ondanks de leveringsproblemen richting België de laatste maanden, lijkt het nu wel weer gewoon heel vlot te verlopen. Daar ben ik blij om! Fijn ook om te horen dat je zo blij bent met de spulletjes die ik verkoop!

Manuela beoordeelde op 2018-07-03

Meer dan Super tevreden!
Vandaag maar weer een bestelling geplaatst :)
Goed werkende fijne overzichtelijke site, snelle nette bezorgtijd.
Voor vragen krijg je snel antwoord en advies heel fijn contact, ook een keer perongeluk verkeerde maat kraal besteld nog niet verzonden dus kosteloos veranderd voor de juiste maat kraal!

Reactie van Hugs & Things:
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Ik hoop dat je straks met de nieuwe website een nóg betere gebruikerservaring zult hebben!

Emma beoordeelde op 2018-06-27

Superrrr klantvriendelijk. Er was een probleempje door de post en de webshop eigenares was extreem behulpzaam en volgde zelf alles op. Toen bleek dat het niet snel in orde zou komen doordat de post inefficiënt reageerde, stuurde ze zelf meteen een nieuw pakketje op. Hier kunnen velen nog iets van leren!!!

Reactie van Hugs & Things:
Bedankt voor je lieve woorden, Emma! Ik ben blij dat ik het naar tevredenheid heb kunnen oplossen. :-)

Anoniem beoordeelde op 2018-06-21

Makkelijk te bestellen en snel in huis. Via de email wordt je op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Naast de bestelling kreeg ik ook een leuk persoonlijk berichtje erbij.

Reactie van Hugs & Things:
Fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent!

Nicolette van As beoordeelde op 2018-06-08

Goed geordende site, simpel om te bestellen en vele betaalmogelijkheden en vooral wat ik fijn vind binnen 24 uur geleverd.
Staat dus bij mijn favorieten ;)

Reactie van Hugs & Things:
Bedankt voor je lieve woorden!

Sj beoordeelde op 2018-04-13

Super blij mee!
Mooie spullen, goede service en snel binnen.
Binnenkort weer wat bestellen!

Reactie van Hugs & Things:
Bedankt voor je mooie review!

Monique Sanders beoordeelde op 2018-03-27

Geweldige service! Ik was nog wat vergeten, werd meteen uitgelegd hoe ik dat bij kon bestellen zonder extra portokosten. Kreeg mail dat ik niet thuis hoefde te blijven want pakketje ging door brievenbus.
Prachtige spulletjes!!!

Fijn om te horen!

Kylie beoordeelde op 2018-02-22

Supersnelle levering naar België.
Binnen de 12 uur na bestellen de kralen in huis.
Top service, zeer tevreden.

Reactie van Hugs & Things:
Dat was wonderbaarlijk snel! Ik blijf altijd afhankelijk van de snelheid waarop de postbedrijven werken, maar ik kan in ieder geval zorgen dat ik alles snel verstuur :-)

Ingrid beoordeelde op 2018-02-07

Ik ben nog geen andere webshop tegengekomen waar je (zoveel soorten) losse kralen kunt bestellen, top! Netjes verpakt en snel geleverd, ik ben een tevreden klant :)

Reactie van Hugs & Things:
Bedankt voor je fijne reactie!

Mariam Zine beoordeelde op 2018-01-16

Heel tevreden. Heel snel verzonden ook en altijd goed contact gehad. Je bent de beste Marit!

Wat lief! Dank je wel!

Marie Neirinck beoordeelde op 2017-12-27

Topshop! Al een paar keer besteld en nog nooit problemen gehad. Goeie communicatie zowel via mail als Facebook.
Super producten. De kindjes (en hun mama's) zijn hier super blij mee. Aanrader!

Reactie van Hugs & Things:
Wat een fijne recensie, dank je wel!!

NMK beoordeelde op 2017-12-06

Super tevreden! Erg mooie materialen, krijg er inspiratie door en wordt er hebberig van =O
Ook SUPER snel in huis en zorgvuldig verpakt. Ook lage verzendkosten 👍

Reactie van Hugs & Things:
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Hopelijk snel tot ziens :-)

Liza beoordeelde op 2017-12-03

Super! Vrijdag besteld en zaterdag al in huis. Heel mooie materialen en met zorg verpakt en verstuurd. Bedankt!

Heel graag gedaan!

Joke Verwaaijen-Duiverman beoordeelde op 2017-11-29

Bestelling is snel bezorgd en netjes verpakt.
Website lekker overzichtelijk, dus makkelijk om mn bestelling bij elkaar te 'rapen'.
Met de (foto)instructies van de website is het me goed gelukt de ketting te rijgen.

Reactie van Hugs & Things:
Wat fijn om te horen! Bedankt voor je mooie recensie!

Leny beoordeelde op 2017-10-13

Voor de tweede keer besteld. Leuk materiaal, overzichtelijke site, prima prijzen, snelle levering! Helemaal goed!

Reactie van Hugs & Things:
Fijn om te horen dat je tevreden bent!

Ela beoordeelde op 2017-10-12

Inmiddels tweede bestelling alweer geplaatst! Snelle levering, heel goed bereikbaar via Facebook voor vragen en goede prijzen!

Reactie van Hugs & Things:
Dank je wel voor je mooie recensie!

Inge beoordeelde op 2017-09-22

Super service!
Na een klein probleempje met de levering is dit super goed opgelost.
Mijn complimenten voor Marit, wat een goede/lieve/snelle service.

Maar bovenal mijn 2 kindjes zijn helemaal blij met hun mooie kleurrijke kettingen.

Ik ga hier zeker nog eens bestellen! :)

Dank je wel voor je lieve woorden <3

Seliha beoordeelde op 2017-09-21

Snelle en uitstekende service. Contact gehad over iets wat niet op voorraad was en werd gratis nagestuurd. Heel toegankelijk en snelle reactie terug.

Reactie van Hugs & Things:
Dank je wel voor je mooie recensie! Zodra de kralen binnen zijn komen ze jouw kant op!

Raaf Jansen beoordeelde op 2017-08-14

Goede en hele snelle levering en mooie prijzen. Ben heel tevreden met de kwaliteit van de hangers. Als volwassene met ADHD en een angststoornis helpen deze kauwhangers mij heel erg goed.

Reactie van Hugs & Things:
Wat fijn om te horen! Altijd prettig om iemand te kunnen helpen!

Mandy beoordeelde op 2017-07-10

Uitgebreid assortiment siliconen kralen, hangers e.d. in leuke vrolijke kleuren. Altijd een snelle levering en goede service! Mijn zoontje is dol op z'n speenkoorden, bijtringen en speelkoorden!

Reactie van Hugs & Things:
Superleuk om te horen! Altijd fijn om iemand blij te maken :-D