Vroege van Tol 31
6851VR Huissen

Sj beoordeelde op 2018-04-13

Super blij mee!
Mooie spullen, goede service en snel binnen.
Binnenkort weer wat bestellen!

Monique Sanders beoordeelde op 2018-03-27

Geweldige service! Ik was nog wat vergeten, werd meteen uitgelegd hoe ik dat bij kon bestellen zonder extra portokosten. Kreeg mail dat ik niet thuis hoefde te blijven want pakketje ging door brievenbus.
Prachtige spulletjes!!!

Kylie beoordeelde op 2018-02-22

Supersnelle levering naar België.
Binnen de 12 uur na bestellen de kralen in huis.
Top service, zeer tevreden.

Ingrid beoordeelde op 2018-02-07

Ik ben nog geen andere webshop tegengekomen waar je (zoveel soorten) losse kralen kunt bestellen, top! Netjes verpakt en snel geleverd, ik ben een tevreden klant :)

Reactie van Hugs & Things:
Bedankt voor je fijne reactie!

Mariam Zine beoordeelde op 2018-01-16

Heel tevreden. Heel snel verzonden ook en altijd goed contact gehad. Je bent de beste Marit!

Wat lief! Dank je wel!

Marie Neirinck beoordeelde op 2017-12-27

Topshop! Al een paar keer besteld en nog nooit problemen gehad. Goeie communicatie zowel via mail als Facebook.
Super producten. De kindjes (en hun mama's) zijn hier super blij mee. Aanrader!

Reactie van Hugs & Things:
Wat een fijne recensie, dank je wel!!

NMK beoordeelde op 2017-12-06

Super tevreden! Erg mooie materialen, krijg er inspiratie door en wordt er hebberig van =O
Ook SUPER snel in huis en zorgvuldig verpakt. Ook lage verzendkosten 👍

Reactie van Hugs & Things:
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Hopelijk snel tot ziens :-)

Liza beoordeelde op 2017-12-03

Super! Vrijdag besteld en zaterdag al in huis. Heel mooie materialen en met zorg verpakt en verstuurd. Bedankt!

Heel graag gedaan!

Joke Verwaaijen-Duiverman beoordeelde op 2017-11-29

Bestelling is snel bezorgd en netjes verpakt.
Website lekker overzichtelijk, dus makkelijk om mn bestelling bij elkaar te 'rapen'.
Met de (foto)instructies van de website is het me goed gelukt de ketting te rijgen.

Reactie van Hugs & Things:
Wat fijn om te horen! Bedankt voor je mooie recensie!

Leny beoordeelde op 2017-10-13

Voor de tweede keer besteld. Leuk materiaal, overzichtelijke site, prima prijzen, snelle levering! Helemaal goed!

Reactie van Hugs & Things:
Fijn om te horen dat je tevreden bent!

Ela beoordeelde op 2017-10-12

Inmiddels tweede bestelling alweer geplaatst! Snelle levering, heel goed bereikbaar via Facebook voor vragen en goede prijzen!

Reactie van Hugs & Things:
Dank je wel voor je mooie recensie!

Inge beoordeelde op 2017-09-22

Super service!
Na een klein probleempje met de levering is dit super goed opgelost.
Mijn complimenten voor Marit, wat een goede/lieve/snelle service.

Maar bovenal mijn 2 kindjes zijn helemaal blij met hun mooie kleurrijke kettingen.

Ik ga hier zeker nog eens bestellen! :)

Dank je wel voor je lieve woorden <3

Seliha beoordeelde op 2017-09-21

Snelle en uitstekende service. Contact gehad over iets wat niet op voorraad was en werd gratis nagestuurd. Heel toegankelijk en snelle reactie terug.

Reactie van Hugs & Things:
Dank je wel voor je mooie recensie! Zodra de kralen binnen zijn komen ze jouw kant op!

Raaf Jansen beoordeelde op 2017-08-14

Goede en hele snelle levering en mooie prijzen. Ben heel tevreden met de kwaliteit van de hangers. Als volwassene met ADHD en een angststoornis helpen deze kauwhangers mij heel erg goed.

Reactie van Hugs & Things:
Wat fijn om te horen! Altijd prettig om iemand te kunnen helpen!

Mandy beoordeelde op 2017-07-10

Uitgebreid assortiment siliconen kralen, hangers e.d. in leuke vrolijke kleuren. Altijd een snelle levering en goede service! Mijn zoontje is dol op z'n speenkoorden, bijtringen en speelkoorden!

Reactie van Hugs & Things:
Superleuk om te horen! Altijd fijn om iemand blij te maken :-D

Nikki beoordeelde op 2017-05-22

Ik bestel heel regelmatig bij Hugs & Things.
Wijzigingen in m'n bestelling is nooit een probleem en ik word altijd snel en vriendelijk te woord gestaan.
Ik ben altijd zeer tevreden met de producten en goeie service!

Reactie van Hugs & Things:
Fijn om te horen dat je tevreden bent!

Lize beoordeelde op 2017-04-24

Heel snel antwoord wanneer je vragen hebt. Alles was zeer duidelijk en overzichtelijk. Heb alles los besteld en zelf een bijtring gemaakt. Er is enorm veel keuze en dit zal zeker niet de laatste bestelling zijn. Vriendinnen willen ook al bestellen omdat het hier in België niet zo te vinden valt. Zeer tevreden en ook onze kleine meid is zeer tevreden. Ze is tandjes aan het krijgen en dan heeft ze graag de bolletjes :)

Reactie van Hugs & Things:
Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent! (En, het belangrijkste: dat je dochtertje dat ook is! :-) )

Tessa beoordeelde op 2017-04-20

Gisteren besteld vandaag in huis. Super leuke website met allemaal hebben dingen! Zeer tevreden over de kralen ga zeker meer bestellen.

Reactie van Hugs & Things:
Bedankt voor het compliment :-D. Leuk dat je zo enthousiast bent!

Petra beoordeelde op 2017-04-13

Goede service en snelle levering

Reactie van Hugs & Things:
Dank je wel voor je beoordeling!

Madeleine beoordeelde op 2017-03-14

Heel fijne shop met leuke producten! Makkelijk en overzichtelijk!

Reactie van Hugs & Things:
Bedankt voor het compliment! Ik werk er met veel liefde aan :-)