Schoolstraat 37
4354AJ Vrouwenpolder

Joshua Welleman beoordeelde op 2019-05-11

J. Raymakers beoordeelde op 2019-05-09

op tijd en goed geleverd, goede kwaliteit.

Mirella Braamse beoordeelde op 2019-05-03

Snelle levering aan huis, duidelijke leverafspraak via de mail. Product nog te proberen, prijs is zeer voordelig ten opzichte van de houtkorrels die ik nu gebruik.

Jolanda Clerkx beoordeelde op 2019-05-03

Dezelfde dag verstuurd, prima ontvangen!!

Rie-Anne van Liempdt beoordeelde op 2019-04-27

Maickel van Meel beoordeelde op 2019-04-19

Nette prijzen

Ad Jacobse beoordeelde op 2019-04-07

Top en snelle levering.

J.W Marinissen beoordeelde op 2019-03-29

Sanne Bertijn beoordeelde op 2019-03-29

Andre Zuidhof beoordeelde op 2019-03-27

Zondags besteld, maandag keurig afgesproken tijd geleverd.

Janneke den Besten beoordeelde op 2019-03-16

Echt klasse, wegens griep kon ik niet van huis. gebeld en twee uur later had ik het al thuis, Voor mij fantastisch begripvol, natuurlijk tot de volgende keer . Wat kan je nog meer wensen?

Karin Both beoordeelde op 2019-03-09

Theo Nuijten beoordeelde op 2019-02-20

Daphne Bosschaart beoordeelde op 2019-02-13

Super! Zondagavond besteld, maandag al in huis, top.

Nel Traas beoordeelde op 2019-01-26

Superservice donderdag besteld binnen uur binnen
Reageren ook snel op vragen

Annemarie van Noort beoordeelde op 2019-01-20

Heel tevreden,snelle levering en netjes op de hoogte gehouden met betrekking tot verzending en ontvangst mijn mijn pakket.

Henri Diks beoordeelde op 2019-01-09

Marny Wimmer beoordeelde op 2018-12-19

Snel levering, goede service

Juliet Hoek beoordeelde op 2018-12-18

Prima service ,snel en vriendelijk en een goede prijs/kwaliteit !

Vera Witteveen beoordeelde op 2018-12-16

Alles prima in orde, goed verpakt en binnen twee dagen in huis.