Zaagstraat 15
085-06 55 377

8,8

Othilde Bakels beoordeelde op 2018-06-29

Leuk blauw badmatje.
Wat de antisliplaag betreft vind ik het artikel matig.
Omdat ik in een hoog ligbad moet douchen is enige stabiliteit een vereiste.
Omdat het toch de neiging tot schuiven heeft ben ik toch maar op zoek naar een
andere badmat , jammer meer helaas.

Bets Cornelissen beoordeelde op 2018-02-12

Top.

Hanny beoordeelde op 2017-11-08

Snelle levering , helaas bleek mijn bestelde artikel niet geschikt voor mij. Het retourzenden vond ik minder eenvoudig en het duurde even voordat ik mijn betaling terug had. Uiteindelijk is alles netjes afgehandeld.

Rob Houtop beoordeelde op 2017-11-02

De Shelley levering is even pluspunt

J van der Wilt beoordeelde op 2017-10-26

Ben zeer tevreden over het product. Één minpuntje: nadat ik de bestelling had geplaatst zag ik op een andere site hetzelfde product voor € 100,00 goedkoper.

Karin Galle beoordeelde op 2017-07-16

Zeer snelle service en uitstekende materialen

Anneke beoordeelde op 2017-06-29

Snelle en efficiënte afhandeling.
Ik deed een speciaal verzoek op de bestelsite en werd hier per omgaande over gebeld. De medewerker heeft mijn vraag duidelijk beantwoord en vervolgens perfect geregeld. Fantastische service!

Reactie van HulpmiddelenZaak.nl:
Beste Aneke,
Vriendelijk dank voor uw beoordeling! We zijn blij dat wij het voor u hebben kunnen oplossen. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, aangezien wij door klantervaringen ons zelf weer kunnen verbeteren...;-)
Fijne dag!

Klantenservice - HulpmiddelenZaak.nl

Kars beoordeelde op 2017-05-19

Gisteren een rollator gekocht voor mijn vader. Niet duur en kwalitatief goede rollator. Vandaag netjes verpakt bezorgd. Super mooi en vaders ook blij....;-)

Reactie van HulpmiddelenZaak.nl:
Beste heer Kars,
Vriendelijk dank voor uw beoordeling. We wensen uw vader er veel plezier mee...;-)