Fazantenhof 103

Lees
waarom

Beslist.nl 6 9,0

Ingrid van den Berg beoordeelde op 2018-11-19

De volgende dag al binnen

Ger Buurmans beoordeelde op 2018-11-12

prima apparaat, deze is mijn reserve, de eerste draait al ca. 4 jaar, nooit problemen
. eerder ook wel ander merk gehad maar die vloog na half jaar het raam uit (defect)

SIET RIEKE beoordeelde op 2018-10-29

Heel tevreden nog even h.e.e.a uit proberen

Pieter beoordeelde op 2018-10-26

Nog wat extra insteekdoosjes voor mijn 100mm sigaretten besteld. Kan er anderen ook blij mee maken want in deze maat zijn ze onbedrukt elders moeilijk te vinden. En opnieuw een correcte prijs en snelle bezorging.

Marie Rose brulez beoordeelde op 2018-10-22

zeer tevreden een aanrader voor iedereen het is heel gemakkelijk om sigaretten te maken

Roos Gheysen beoordeelde op 2018-10-15

Heel vlotte communicatie en supersnelle levering !

karel beoordeelde op 2018-10-08

het apparaat is gemakkelijk in bediening en levert de perfecte sigaretten

Albert Oldenhuis beoordeelde op 2018-10-03

Gemakkelijk te vullen en bedienen, gewoon tabak er in handel overhalen en je sigaret is klaar. En altijd goed gevuld en je houdt bijna geen kruimels over wat als zeer prettig wordt ervaren

hr en mw O beoordeelde op 2018-10-03

Duidelijke en snelle reacties op vragen die ik stelde. Snelle en nette levering

Astrid beoordeelde op 2018-10-02

Een zeer tevreden klant
Ten eerste wil ik je hartelijk te bedanken voor de uitstekende service van jouw bedrijf.

Kreeg m vandaag keurig thuis bezorgd, hoefde geen reparatiekosten te betalen, omdat het wat lang geduurd had, terwijl de garantietermijn allang verstreken was, nog een aansteker erbij, chapeau!

Hartelijk dank,

Groeten Astrid

Marco vreeman beoordeelde op 2018-09-18

Snel en simpel

Gaby erdos beoordeelde op 2018-09-11

Heel tevreden met mijn bestelling

B.de Marneffe beoordeelde op 2018-09-09

Goed product.en snelle levering

Gerda beoordeelde op 2018-09-02

Snelle levering en goed antwoord op mijn vraag

Marc beoordeelde op 2018-08-30

Snelle levering en zeer netjes verpakt. Er zat zelfs nog een klein presentje bij het apparaat. Altijd leuk om te krijgen.

Henk beoordeelde op 2018-08-30

Een sensatie zo vlug een goede sigaret te kunnen maken. Geweldig apparaat.

M beoordeelde op 2018-08-27

Prima!

Nathan criel beoordeelde op 2018-08-23

Top bedrijf goeie service

vervoort erwin beoordeelde op 2018-08-21

heel tevreden , uitstekend verpakt en snelle levering

Linda Slegers beoordeelde op 2018-08-19

Heel tevreden. Besteld en de volgende dag had ik hem al thuis. Ik had de powermatic 2 maar de powermatic 3 werkt veel beter. Gelijkmatige sigaretten door het feit dat hij zelf de juiste hoeveelheid tabak neemt