Fazantenhof 103

Lees
waarom

Beslist.nl 6 9,0

rost ronald beoordeelde op 2019-02-20

verschillende doosjes al gehad maar geen enkele goede en zeer stevige,deze van bij jullie dus wel

Sebastiaan Buyst beoordeelde op 2019-02-17

Zeer snelle levering, product ook goed verpakt en in perfecte staat

Jan beoordeelde op 2019-02-14

Ik had erop gerekend dat ik de eerstvolgende dag mijn bestelling zou ontvangen, maar helaas werd het een dag later. Verder prima.

inge Gaethofs beoordeelde op 2019-02-05

Ik ben serieus teleurgesteld. Ik had 3 doosjes gekocht (betaald)en heb er maar 2 toegestuurd gekregen. Geen uitleg waarom het 3de er niet bij zat.

Fenny Kroezen beoordeelde op 2019-02-01

Heel tevreden, snelle service, nette overzichtelijke site.

Gerry Ragas beoordeelde op 2019-01-21

Geweldig apparaat ,snel betrouwbaar ,nog geen enkele verkeerde sigaret gehad ,top machine aanrader

Marian. Florax beoordeelde op 2019-01-09

Ben erg tevreden. Goed op de hoogte gehouden van de levering.

Kristof beoordeelde op 2018-12-30

Goede producten,goede uitleg,foutje gemaakt met mijn gegevens invullen en na mail vriendelijke mail terug dat ze het in orde hadden gebracht,kortom hoe het hoort te zijn,

Josette Wijling beoordeelde op 2018-12-26

De bestelling was binnen 3 dagen in huis

Beauty beoordeelde op 2018-12-20

Eindelijk een goedgevulde cigarette ! Ben erg tevreden mee, Uitstekende service . Snelle levering.

astrid beoordeelde op 2018-12-20

goede service, snelle levering, mooie producten

Mario zantvoort beoordeelde op 2018-12-18

Stevig apparaat, snelle en goede sigaretten alsof ze zo uit de winkel komen , prijs is pittig maar dan heb je wel een echt ghoede sigasretten vuller.

Ingrid van den Berg beoordeelde op 2018-11-19

De volgende dag al binnen

Ger Buurmans beoordeelde op 2018-11-12

prima apparaat, deze is mijn reserve, de eerste draait al ca. 4 jaar, nooit problemen
. eerder ook wel ander merk gehad maar die vloog na half jaar het raam uit (defect)

SIET RIEKE beoordeelde op 2018-10-29

Heel tevreden nog even h.e.e.a uit proberen

Pieter beoordeelde op 2018-10-26

Nog wat extra insteekdoosjes voor mijn 100mm sigaretten besteld. Kan er anderen ook blij mee maken want in deze maat zijn ze onbedrukt elders moeilijk te vinden. En opnieuw een correcte prijs en snelle bezorging.

Marie Rose brulez beoordeelde op 2018-10-22

zeer tevreden een aanrader voor iedereen het is heel gemakkelijk om sigaretten te maken

Roos Gheysen beoordeelde op 2018-10-15

Heel vlotte communicatie en supersnelle levering !

karel beoordeelde op 2018-10-08

het apparaat is gemakkelijk in bediening en levert de perfecte sigaretten

Albert Oldenhuis beoordeelde op 2018-10-03

Gemakkelijk te vullen en bedienen, gewoon tabak er in handel overhalen en je sigaret is klaar. En altijd goed gevuld en je houdt bijna geen kruimels over wat als zeer prettig wordt ervaren