Fazantenhof 103

Lees
waarom

Beslist.nl 1 9,0

Hans beoordeelde op 2019-08-18

Prachtig en stevig apparaat werkt perfect had ik jaren eerder moeten hebben.
Nu heb ik plezier in het maken van een prima gevulde sigaret.
Een probleempje trekt bij het laatste stuk iets van de huls af.maar neem ik op de koop toe. Misschien heeft iemand de oplossing. Diversen hulzen al geprobeerd allemaal het zelfde

Frans Brankaert beoordeelde op 2019-08-18

ik heb al zo`n 600 sigarretten gemaakt ik ben het aan het uitproberen hoe het beste werkt, had ik het maar eerder geweten dat die machine er was hij werkt naar mijn zin goed zo

Mark beoordeelde op 2019-08-07

Super tof apparaat,wil niets anders meer,had ik veel eerder moeten kopen ,echt een aanrader.

Rob van Herpen beoordeelde op 2019-08-04

Snel contact via whatsapp. Goed en duidelijke uitleg. Onderdeel meteen (gratis) en zonder moeilijk gedoe toegestuurd gekregen. Prima service!!

Martin beoordeelde op 2019-08-04

Correct en vlug geleverd.

Sylvia beoordeelde op 2019-07-29

Is een geweldig apparaat!!
Snel goeie sigaretten maken, en geen vuur meer wat er af valt!!
Echt een aanrader, zijn geld meer dan waard!!

Adri van der Velde beoordeelde op 2019-07-25

Heel tevreden goed verzorgd

Sadler beoordeelde op 2019-07-11

Het is erg makkelijk om te bedienen. Ben eer erg blij me.

Frans Herman beoordeelde op 2019-07-03

Heel goede machine in een mum van tijd kan je al veel sigaretten maken, hopelijk blijf het goed werken. SUPER

Linda Groen beoordeelde op 2019-06-27

Zorr powermatic gekocht en doet het prima!! Zelfs een oude zorr powermatic gerepareerd met een onderdeel van hulzenvullers. Ook prima verlopen!! Alles top! Dik tevreden.

Eelko beoordeelde op 2019-06-24

Communicatie kan beter, moest wat langer wachten dan gebruikelijk. Kan gebeuren maar een vlotte reactie daarop had ik wel verwacht. Verder allemaal in orde gekomen.

Remco Wassenaar beoordeelde op 2019-05-19

Super, snelle levering en een perfect product !

Michel van Orsouw beoordeelde op 2019-04-29

Hulzenvullers had het pakketje snel verstuurd, jammer dat post nl een dag vertraging had.

I. B beoordeelde op 2019-03-26

Snel en niet duur

Joop van der Knaap beoordeelde op 2019-03-08

Super tevreden !!! Met de vorige in anderhalf jaar tijd +/_ 55000 sigaretten gemaakt, slechts 1x in die tijd gedemonteerd en schoongemaakt. Hij doet het nog steeds maar geeft wat meer mislukkingen.

D van der Gaag beoordeelde op 2019-02-26

Ben zeer tevreden over de kwaliteit van het apparaat. Dit apparaat heb ik op hun verzoek gekocht voor iemand die het bij had gezien in wat voor een gemak een sigaret gemaakt wordt. Zonder enige moeite of kracht.
Voor deze reclame zou ik eigenlijk wel een sigaretten doosje cadeau willen ontvangen.

rost ronald beoordeelde op 2019-02-20

verschillende doosjes al gehad maar geen enkele goede en zeer stevige,deze van bij jullie dus wel

Sebastiaan Buyst beoordeelde op 2019-02-17

Zeer snelle levering, product ook goed verpakt en in perfecte staat

Jan beoordeelde op 2019-02-14

Ik had erop gerekend dat ik de eerstvolgende dag mijn bestelling zou ontvangen, maar helaas werd het een dag later. Verder prima.

inge Gaethofs beoordeelde op 2019-02-05

Ik ben serieus teleurgesteld. Ik had 3 doosjes gekocht (betaald)en heb er maar 2 toegestuurd gekregen. Geen uitleg waarom het 3de er niet bij zat.