Kleibultweg 5A
7575BM Oldenzaal
+31 (0)541 234 444

Rob Wolkorte beoordeelde op 2019-03-14

Zeer nette service. Nieuwe kluis snel geleverd en oude kon ik om ruilen.

Mark Roordink beoordeelde op 2019-02-14

Prima product en communicatie!

A. Van Gellecom beoordeelde op 2019-02-10

goede service en ze leveren al jaren waar voor je geld

Reactie van Hunter Safes / KLUIS.COM:
Fijn om te horen dat je erg tevreden bent over onze producten en services. Bedankt voor je beoordeling. Fijne dag en tot ziens!

sam greeve beoordeelde op 2019-01-24

Alles is geleverd zoals het vermeld stond.
Snelle levering.

Gerwin Kranenburg beoordeelde op 2019-01-24

Levering en productie volgens afspraak. Mooi product!

Jan-Paul Eijkelboom beoordeelde op 2019-01-24

Prima kwaliteit en goede service bij levering.

J. Groefsema beoordeelde op 2018-12-17

Zeer aardige mensen en behulpzaam. Gelukkig was ik thuis want ze kwamen eerder door het wegvallen van een bezorging. Dus vraag me wel af of ze gewacht zouden hebben tot thuis komst. Sturen een lakstift na omdat er een kleine randschade is.

Reactie van Hunter Safes / KLUIS.COM:
Goedemorgen heer Groefsema, de lakstift is zaterdagochtend verstuurd per post. Die zou woensdag of donderdag binnen moeten zijn. Fijne feestdagen en tot ziens!

Erik Nieland beoordeelde op 2018-12-10

Ben tevreden was sneller dan verwacht binnen. Mis alleen de keilbouten terwijl het wel bij de advertentie staat.

Reactie van Hunter Safes / KLUIS.COM:
Beste Erik, als je wilt kan ik nog de keilbouten meeleveren samen met een gratis led lamp. Excuses voor het ongemak. Fijne feestdagen en tot ziens!

Kim Hoogstraate beoordeelde op 2018-12-07

Ik ben al 14 jaar klant van Hunter en voor mijn huidige kluis wilde ik een elektronisch slot. Nadat ik vakkundig advies heb gekregen van Hunter hebben zij het slot bij mij op locatie ingebouwd.
Ik ben zeer tevreden met de service van Hunter, voor mij de enige partij die ik mijn waardevolle spullen toevertrouw.

Kfir Atias beoordeelde op 2018-12-07

Great service and support with personal adjustments to the product, good communications/updates on delivery and fast service.
Good value for money.

Bert Van de Grift beoordeelde op 2018-12-07

Prima bedrijf, uitstekende service.

Yannick Mol beoordeelde op 2018-11-28

Makkelijk te bestellen en "custom" opties door te geven.
Levering goed in overleg in een klein tijdvak.
Goede telefonische bereikbaarheid en klantvriendelijkheid.

Jack beoordeelde op 2018-11-25

Snelle levering, degelijke kluizen.
Is mijn 2de keer dat ik een kluis bestel bij Hunter kluizen.

Jacob Pieter Dob beoordeelde op 2018-09-28

Heel erg tevreden. Zou volgens de bestelling na 3 weken worden geleverd, en dit werd inderdaad ook in die tijd geleverd. Netjes verpakt.

Hans Bijlsma beoordeelde op 2018-09-22

Prima. Kluis netjes en professioneel volgens afspraak geleverd.

Ed Engelander beoordeelde op 2018-09-20

Habets beoordeelde op 2018-09-20

Tevreden klant. Levering circa 3 weken na bestelling. Op zaterdag geleverd. Chauffeur half uur voor aankomst gebeld. Prima service!

Marcel Bokhove beoordeelde op 2018-08-02

Goed en deskundig geholpen

Sjeuf van Maastricht beoordeelde op 2018-07-31

Bij de aanschaf van mijn kluis veel advies en overleg nodig gehad. Dat was de eigenaar nooit teveel, hoe vaak ik ook belde en weer van idee wisselde. En het gaat hier dus om een kluis uit de goedkope (wel S1) klasse. Ook het bespreken van enkele opties en het bespreken van de installatie door hen verzorgd ging in een rustige sfeer.
Na betaling kreeg ik 11 euro teruggestort. Ergens was er iets, of had ik, iets misgedaan. Weet niet eens wat. Netjes dus!
Ben zelf uit de verkoop, gepensioneerd en weet echt wel iets van verkoop, advies en service.

De bestelling is ondertussen geleverd:
We kunnen kort zijn, perfecte levering en vakkundige en vlotte installatie op het doorgegeven tijdstip.
En ik ben achteraf ook blij met mijn keuze, want het zag er minstens zo goed uit als op de internet site.

Dus bedankt !!

Cees beoordeelde op 2018-06-21

Snel, oplossingsgericht en vriendelijk

Reactie van Hunter Safes / KLUIS.COM:
Fijn om te horen dat je érg tevreden bent! Mocht er wat zijn dan weet je ons te bereiken. Fijne dag en tot ziens!