Kleibultweg 5A
7575BM Oldenzaal
+31 (0)541 234 444

Edgar Waelpoel beoordeelde op 2019-08-25

Kluis is prima. Alleen matige beoordeling gegeven vanwege de levering. Die vond niet plaats binnen de aangegeven tijd en de chauffeur heeft de kluis (ingepakt in doorzichtig folie) voor de deur en duidelijk zichtbaar vanaf de straat achter gelaten. Dat is niet de discretie die je mag verwachten.

Peter Puijn beoordeelde op 2019-08-05

Alles prima verlopen

Harry Schutte beoordeelde op 2019-07-16

Goede communicatie, heb de kluis zelf gehaald, prima ding !

Michel Pieters beoordeelde op 2019-07-11

Goed contact en alles volgens afspraak. Zelfs hulp met naar boven brengen wat niet hoeft volgens de voorwaarden. Top!!

Pieter-Jan De Ceuleneer beoordeelde op 2019-07-11

Tevreden over de kluis zelf, wel bijna 2 weken gewacht tot de levering terwijl op de site stond 4-5 dagen levertijd. Duidelijke site en betaalbare prijzen.

Martin beoordeelde op 2019-06-25

Kluis in de nachtkluis laten zetten om op te halen buiten kantoortijden. Code ontvangen, inladen en weer naar huis!

Jan Verhulsdonk beoordeelde op 2019-06-24

ik ben heel tevreden over hoe ze de kluis hebben gemonteerd, en dat ze volgens schema hebben geleverd.

Raymon Van den Ende beoordeelde op 2019-06-24

Snelle service en goed product.

Volkert beoordeelde op 2019-05-02

Na het bezoek aan de zeer prettige website een pistool en een geweerkluis gekocht, welke na de bestelperiode vandaag afgeleverd zijn door Sander. Door telefonische informatie aan mij geen wachttijd geweest, en op 5 minuten nauwkeurig aan de deur. Uiteraard op de gewenste plek gebracht(begane grond). Net ben ik een uurtje bezig geweest en ze staan prachtig en vast aan de muur.
De kluizen zien er prachtig uit, zowel van binnen en buiten is het allemaal gelikt. Ik weet niet op ze meer kosten dan andere merken maar beter dan dit kan het niet, super solide natuurlijk en met 135kg en 70 kg nog veel zwaarder dan ik verwachtte. Uit bovenstaande kan iedereen opmaken dat mijn volgende indien nodig natuurlijk ook weer hier gekocht wordt.

Jan Vernooij beoordeelde op 2019-04-03

Goede en snelle service. Ook erg vriendelijk.

Ron Steeman beoordeelde op 2019-03-30

Heel tevreden

Kevin Du Chau beoordeelde op 2019-03-29

Heel tevreden

Rob Wolkorte beoordeelde op 2019-03-14

Zeer nette service. Nieuwe kluis snel geleverd en oude kon ik om ruilen.

Mark Roordink beoordeelde op 2019-02-14

Prima product en communicatie!

A. Van Gellecom beoordeelde op 2019-02-10

goede service en ze leveren al jaren waar voor je geld

Reactie van Hunter Safes / KLUIS.COM:
Fijn om te horen dat je erg tevreden bent over onze producten en services. Bedankt voor je beoordeling. Fijne dag en tot ziens!

sam greeve beoordeelde op 2019-01-24

Alles is geleverd zoals het vermeld stond.
Snelle levering.

Gerwin Kranenburg beoordeelde op 2019-01-24

Levering en productie volgens afspraak. Mooi product!

Jan-Paul Eijkelboom beoordeelde op 2019-01-24

Prima kwaliteit en goede service bij levering.

J. Groefsema beoordeelde op 2018-12-17

Zeer aardige mensen en behulpzaam. Gelukkig was ik thuis want ze kwamen eerder door het wegvallen van een bezorging. Dus vraag me wel af of ze gewacht zouden hebben tot thuis komst. Sturen een lakstift na omdat er een kleine randschade is.

Reactie van Hunter Safes / KLUIS.COM:
Goedemorgen heer Groefsema, de lakstift is zaterdagochtend verstuurd per post. Die zou woensdag of donderdag binnen moeten zijn. Fijne feestdagen en tot ziens!

Erik Nieland beoordeelde op 2018-12-10

Ben tevreden was sneller dan verwacht binnen. Mis alleen de keilbouten terwijl het wel bij de advertentie staat.

Reactie van Hunter Safes / KLUIS.COM:
Beste Erik, als je wilt kan ik nog de keilbouten meeleveren samen met een gratis led lamp. Excuses voor het ongemak. Fijne feestdagen en tot ziens!