Kleibultweg 5A
7575BM Oldenzaal
+31 (0)541 234 444

Matt beoordeelde op 2019-08-03

Goede zaak voor je safe te kopen..
Bijna altijd bereikbaar en goede service en zeer klant vriendelijk, met scherpe kluis prijzen!! 👍👍

Jurgen Baas beoordeelde op 2019-08-02

De kluis werd een week eerder dan verwacht afgeleverd en netjes op zijn plek gezet. Uitstekende service!

John beoordeelde op 2019-07-08

Goede uitleg, veel mogelijkheden.
Volgens afspraak geleverd.

SV 't Fort beoordeelde op 2019-06-22

Super snel op maat gemaakt, echt heel blij mee.
Hunter safes doet wat zij belooft

Theo Bakker beoordeelde op 2019-06-13

Een bedrijf wat naar je wensen luistert, hoe je het wil hebben neemt de tijd en adviseert goed , dan krijg je de sleutel kast voor sleutels van auto's binnen en opgehangen zelfs al het personeel 7 man/vrouw die er mee werken zijn er zeer tevreden over , zeer gebruik vriendelijk en overzichtelijk. ik heb er gelijk nog 1 besteld voor mijn showroom .
prijs voor wat je krijgt super.
ik kan dit bedrijf zeker aanraden mvg Theo Bakker

Reactie van Hunter Safes:
Hallo Theo,

Bedankt voor je beoordeling en fijn om te horen dat wij ruim voldoen aan je verwachting. Jij bedankt voor het vertrouwen in ons.

Ik wens je goede zaken toe en heel veel plezier met je nieuwe sleutelkluizen van Hunter Safes. Mocht je verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.

Groetjes,

Sander Beuvink

Tewest beoordeelde op 2019-06-11

Nadat de sleutel van de kluis is afgebroken. En ondanks het een ouder model kluis is was het mogelijk om het slot te vervangen.
Het te vervangen slot was snel geleverd. Top service. Fijn om te zaken doen.

Reactie van Hunter Safes:
Goedendag heer/mevrouw Tewest,

Graag gedaan, zo kan uw kluis weer jarenlang verder. Ik wens u vele jaren plezier met uw kluis. U bedankt voor het vertrouwen in ons.

Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op. Tot ziens!

Team Hunter Safes

W.hagens beoordeelde op 2019-06-11

Goede afspraken te maken.
Punctueel.
Zeer nette vriendelijke