Heiligeweg 3B
1561DD Krommenie
03161998189

Bob Schilder beoordeelde op 2018-02-05

De levering en de producten zijn prima. Ik had een probleem met de adapter, maar was snel opgelost.

Robert Kleis beoordeelde op 2018-01-16

Top

Richard Kost beoordeelde op 2018-01-07

Perfect, I recommend this shop, nice service and product!

Pim Kemperman beoordeelde op 2017-12-26

Heel tevreden!

Ouburg beoordeelde op 2017-12-22

Heb het product op zondag besteld ik werdt maandag gebeld dat de maat die ik had besteld tijdelijk niet leverbaar was maar ze kwamen meteen met een alternatief en had dinsdag alles netjes in huis top dus

Wisgerhof beoordeelde op 2017-12-01

Snelle levering en goed verpakt.

Peter Ghyselinck beoordeelde op 2017-11-19

mooie aangename site, en snelle levering,

Derrick Buschmann beoordeelde op 2017-11-13

Aus Deutschland bestellt. Alles super.

Daniel beoordeelde op 2017-11-10

Nadat ik ontdekt had dat er iets mis was met de led lampen heb ik hvp aqua gemailt en binnen een uur een e-mail terug gekregen. Nadat ik de foto's had toegezonden met het probleem heeft hvp aqua gelijk de vervangende led lampen toegezonden en na 1 dag alweer binnen gekregen.
Reden was een fabrieksfout.

Super goede en snelle services!

Zeker een aanrader als het gaat om een betrouwbare en eerlijke verkoper.

F. Frankhuizen beoordeelde op 2017-11-06

Snelle levering. Ik ben erg tevreden over de goldline led verlichting. Geeft erg mooi licht.

Timo Gorissen beoordeelde op 2017-11-03

LED verlichting heb ik besteld en is snel geleverd. Wat ik zeker goed vind, is de beschrijving van het aansluiten van de led controller TC420 op de website. Ook een goeie uitleg en licht programma te downloaden.

Ik ben heel goed te spreken over Hvp Aqua. Prijs kwaliteit is goed. Snel antwoord via de mail (al had ik wel op een ietsjes uitgebreide uitleg gehoopt op mijn vraag) maar goed. Met google kwam ik ook al goeie info tegen op andere sites over hvp aqua en uitleg over de led verlichting en installaties.

Top. Bedankt

Toon van lamoen beoordeelde op 2017-10-20

Snelle levering en ruilen blijkt geen probleem.

Marcel Koek beoordeelde op 2017-10-15

Prima service heb via verjaardag/vaderdag ledverlichting gekregen maar helaas na 2maanden in gebruik gingen mijn RGB lampen stuk maar had er geen bon van, zonder enig probleem na het sturen van wat foto's van het defect werden er nieuwe lampen gestuurd,Emiel bedankt dit is echt een bedrijf met nog ouderwetse service!!!!

M.S. Yuan beoordeelde op 2017-10-14

Goldline set met controller besteld, zeer snelle levering en goede telefonische support. Doordacht product en is voorzien van voorbeeld lichtprogramma's, indien gewenst herprogrammeerbaar.

W zweers beoordeelde op 2017-10-06

Hans Weststrate beoordeelde op 2017-09-22

Echt keurig nette service! Zondag besteld en dinsdag in huis (in Belgie). Wat mij betreft een aanrader.

Jan Wiebe de Vink beoordeelde op 2017-09-03

Top

Erik beoordeelde op 2017-08-25

Meerdere bestellingen gedaan en elke snel en correct geholpen. 1 lamp werkte niet naar behoren en er werd na een mail te hebben verstuurd direct een nieuwe lamp verzonden.

Ruud beoordeelde op 2017-08-22

Supersnelle en correcte levering. Ben helemaal tevreden!

Henk van der Velden beoordeelde op 2017-07-31

Snelle levering en keurig verpakt.