Heiligeweg 3B
1561DD Krommenie
03161998189

Rudi Witgeers beoordeelde op 2019-02-02

snelle vlotte levering - ontvangen goederen in prima staat

Guido Zwaard beoordeelde op 2019-01-24

snel en zeer keurig verzonden en verpakt

Geroy Odink beoordeelde op 2019-01-20

Goed advies. Snelle levering. En wat een opbrengst van de leds op 100%

Bert Cornet beoordeelde op 2019-01-11

Goede en snelle afhandeling, meer moet dat niet zijn !!

Ronald Holthof beoordeelde op 2018-12-30

M. Ridderhof beoordeelde op 2018-12-22

Snelle adequate levering.
Product voldoet aan de verwachtingen

Joeri Cochuyt beoordeelde op 2018-12-10

correct en snel

Robert Maessen beoordeelde op 2018-12-07

Alles goed geregeld!!

onno morsing beoordeelde op 2018-12-07

product prima, contact met bedrijf prima, had wel wat beter verpakt kunnen worden ook al is het goed gegaan

MARIO TIMMERS beoordeelde op 2018-12-02

waarom het pakket ligt nog steeds bij post.nl ligt er al een paar dagen maar wordt niet geleverd

Reactie van Hvp Aqua:
Hoi Mario,

Ik zie dat de zending zojuist is bezorgd. Mijn excuses voor de vertraging.

Tim de Ruiter beoordeelde op 2018-11-29

Top producten, zeer goede service , uitgebreid advies

D.P. Feenstra beoordeelde op 2018-11-22

Jammer dat er zo weinig accessoires worden verkocht om lampen zoals bijvoorbeeld de Goldline te monteren als je niet al T5 of T8 fittings hebt. Bij de Retroline kan bijvoorbeeld wél een hulpsetje worden geleverd.

Voorts vond ik het vrij onduidelijk op de website wat nou precies de bedoeling was met de controllers en lampen, manieren van installaren etc. Werd pas duidelijk nadat ik het spul zelf ging aansluiten.

Ook is de lichtopbrengst op z'n zachts gezegd "matig" te noemen. Op mijn plantenbak heb ik de goldline samen met een witbalk aangesloten en allebei staan ze vol gas, en het is gewoon niet genoeg voor m'n Hemianthus Callitrichoides (dwarf baby tears). Ik ben nu op zoek naar nog een extra lichtbron. De afwerking is verder prima, dat mag gezegd worden. Voor een doorsnee tank zonder veeleisende planten is dit zeker prima.

De controller is geweldig, maar dat is dan ook niet van HVP zelf (TC420). Ik raadt aquascapers aan gewoon de TC420 los te bestellen en lampen ergens anders vandaan te halen, want dit gaat nergens over. Ter vergelijking, mijn andere bak heeft 2x een Satellite Pro Plus uit America, en die kan zomaar ~50% harder. Die kan ik niet eens voluit zetten!

Fishfarmonline Fishfarmonline beoordeelde op 2018-11-16

Snelle service en de volgendedag al thuis
Alles goed verpakt

Jan van der Heijden beoordeelde op 2018-11-08

Ik ben goed tevreden, enkel min puntje, de connector kabeltjes waren niet of nauwelijks gestript, en de software een beetje lastig, kostte wat tijd om uit te vogelen. Vooralsnog mooie set maar de tijd zal het leren.

M.P. De Bie beoordeelde op 2018-10-29

Ik had zelf de verkeerde ledbalk gekocht. Mijn mails werden gelijk beantwoord en ik werd terug gebeld. Uiteindelijk een andere ledbalk besteld. Netjes geregeld en een goede sevice.

Albert Smit beoordeelde op 2018-10-17

Snelle en correcte levering

tom de bruin beoordeelde op 2018-10-11

Alles perfect geregeld.
Ik had een aantal vragen over nieuwe ledverlichting,
Kreeg heel snel en duidelijk antwoord.
Bedankt
Toptent

Peter B beoordeelde op 2018-10-05

Mooie kwaliteit en goed verpakt en snel verzonden. Ben er blij mee

Ingeborg Verhagen beoordeelde op 2018-09-14

snel verzonden en bezorgd, goed ingepakt, product, goldline led lamp, doet het goed, mooi licht.

APLM de Beer beoordeelde op 2018-09-13

Perfecte lamp en controller. Snel geleverd en geen poespas