Heiligeweg 3B
1561DD Krommenie
03161998189

Walter Volker beoordeelde op 2019-06-10

goede service. snelle levering. mooie produkten met goede garantie regeling

Peter Timmers beoordeelde op 2019-06-03

Goede service

Evert Winter beoordeelde op 2019-05-17

Ik ben tevreden. Bestellen en levering waren prima in orde

Ed Kooreman beoordeelde op 2019-05-13

Goede website en service.bestelling andere dag binnen en ook netjes geholpen bij achteraf telefonisch contact en tevreden over product

Peter Henssen beoordeelde op 2019-05-07

Snelle levering en perfecte service .
Bij mijn ledbar hoorde bevestigings beugels te zitten maar waren niet geleverd , even een mailtje en de dag erna waren ze in huis en ook nog twee setjes in plaats van een .

P.A Dona beoordeelde op 2019-05-03

de levering was niet compleet en goed gemonteerd, na het telefonisch uitgelegd te hebben , had ik de volgende dag al een nieuw
product, sneller kan niet.
Prima service

Dimitri Koeznetsov beoordeelde op 2019-05-02

Snelle levering, goede service

Lizette van de Weerd beoordeelde op 2019-04-27

Ze namen nog even contact op en gaven me advies

P Timmers beoordeelde op 2019-04-26

Goede en snelle service

Jean Cloots beoordeelde op 2019-04-16

heel tevreden, binnen enkele dagen in huis.

Rikus Koster beoordeelde op 2019-04-14

Levering was incompleet. Binnen een etmaal hersteld na een telefoontje.

Selwyn Van Renselaar beoordeelde op 2019-04-11

Al jaren gebruik ik deze led op een aquarium. Nu op mijn nieuwe aquarium wegens goede ervaringen weer voor deze led gekozen.

P Timmers beoordeelde op 2019-04-11

Goede kwaliteit

Nick Klomphaar beoordeelde op 2019-04-11

Prima geleverd en verpakt maar een paar ledbalken waren niet op voorraad en komen pas eind april terwijl ik ze met spoed nodig heb.

Maikel Klein beoordeelde op 2019-03-23

Helaas verkeerde ledbalken ontvangen, maar snelle reactie en direct nieuwe ontvangen!

Alfred Van den Akker beoordeelde op 2019-03-14

Is de tweede keer dat ik iets heb besteld hier
Heel duidelijk alles wanneer het bezorgt wordt
En makkelijk te vinden voor het aansluiten van de goldline enz

Frank de Kruijf beoordeelde op 2019-03-10

Snelle verzending. Ondanks verzoek niet nagekeken of ik het juiste besteld had. Daardoor later nog een bestelling moeten plaatsen.

A Berghuis beoordeelde op 2019-03-10

Eerst wat informatie in gewonnen over led verlichting via de mail , snel een antwoord terug
De levering was ook super snel .

Ronald Bravenboer beoordeelde op 2019-03-08

Snel bezorgd, prima verpakt

René Janssens beoordeelde op 2019-03-07

Wel duur;als je onder de 50euro besteld;moet je nog eens 19.95euro bovenop het product betalen. Echt duur vind ik dat. Maar..men heeft mij gezegd dat ik niet verplicht ben om bij hen te bestellen..dat is hun antwoord als ik hen daarover aanspreek.
Maar: bestelling goed verlopen; alles op tyd geleverd; product is perfect