Heiligeweg 3B
1561DD Krommenie
03161998189

Peter Ghyselinck beoordeelde op 2017-11-19

mooie aangename site, en snelle levering,

Derrick Buschmann beoordeelde op 2017-11-13

Aus Deutschland bestellt. Alles super.

Daniel beoordeelde op 2017-11-10

Nadat ik ontdekt had dat er iets mis was met de led lampen heb ik hvp aqua gemailt en binnen een uur een e-mail terug gekregen. Nadat ik de foto's had toegezonden met het probleem heeft hvp aqua gelijk de vervangende led lampen toegezonden en na 1 dag alweer binnen gekregen.
Reden was een fabrieksfout.

Super goede en snelle services!

Zeker een aanrader als het gaat om een betrouwbare en eerlijke verkoper.

F. Frankhuizen beoordeelde op 2017-11-06

Snelle levering. Ik ben erg tevreden over de goldline led verlichting. Geeft erg mooi licht.

Timo Gorissen beoordeelde op 2017-11-03

LED verlichting heb ik besteld en is snel geleverd. Wat ik zeker goed vind, is de beschrijving van het aansluiten van de led controller TC420 op de website. Ook een goeie uitleg en licht programma te downloaden.

Ik ben heel goed te spreken over Hvp Aqua. Prijs kwaliteit is goed. Snel antwoord via de mail (al had ik wel op een ietsjes uitgebreide uitleg gehoopt op mijn vraag) maar goed. Met google kwam ik ook al goeie info tegen op andere sites over hvp aqua en uitleg over de led verlichting en installaties.

Top. Bedankt

Toon van lamoen beoordeelde op 2017-10-20

Snelle levering en ruilen blijkt geen probleem.

Marcel Koek beoordeelde op 2017-10-15

Prima service heb via verjaardag/vaderdag ledverlichting gekregen maar helaas na 2maanden in gebruik gingen mijn RGB lampen stuk maar had er geen bon van, zonder enig probleem na het sturen van wat foto's van het defect werden er nieuwe lampen gestuurd,Emiel bedankt dit is echt een bedrijf met nog ouderwetse service!!!!

M.S. Yuan beoordeelde op 2017-10-14

Goldline set met controller besteld, zeer snelle levering en goede telefonische support. Doordacht product en is voorzien van voorbeeld lichtprogramma's, indien gewenst herprogrammeerbaar.

W zweers beoordeelde op 2017-10-06

Hans Weststrate beoordeelde op 2017-09-22

Echt keurig nette service! Zondag besteld en dinsdag in huis (in Belgie). Wat mij betreft een aanrader.

Jan Wiebe de Vink beoordeelde op 2017-09-03

Top

Erik beoordeelde op 2017-08-25

Meerdere bestellingen gedaan en elke snel en correct geholpen. 1 lamp werkte niet naar behoren en er werd na een mail te hebben verstuurd direct een nieuwe lamp verzonden.

Ruud beoordeelde op 2017-08-22

Supersnelle en correcte levering. Ben helemaal tevreden!

Henk van der Velden beoordeelde op 2017-07-31

Snelle levering en keurig verpakt.

Leo Nieuwenhuizen beoordeelde op 2017-07-31

Heel tevreden. Zeer snelle levering.

henk spronk beoordeelde op 2017-07-18

alles geheel tot tevredenheid geleverd, zelfs de bezorging was perfect

Jan Hennipman beoordeelde op 2017-06-20

✩✩✩✩✩

Martin de Deugd beoordeelde op 2017-06-03

Mooi verzorgde levering daarbij een snelle bezorging.
Een zeer tevreden klant

Complimenten, een aanrader.

marcel koek beoordeelde op 2017-05-21

Achterwand besteld van arstone type alimar mooie achterwand en prima geleverd!

Theo Scholten beoordeelde op 2017-05-19

Vooraf via e-mail mijn situatie en wensen besproken, hierbij door HVP Aqua uitstekend geadviseerd. De bestelling verliep zeer voorspoedig, de volgende dag al binnen. De Goldline set (2x) met TCA-420 controller en 24 volt 100 watt voeding werkt uitstekend. De aansluitkabeltjes voor de beide Goldline sets waren al voorgemonteerd op de controller, prima service. Eigenlijk alleen vier gaatjes boren voor de voeding en de controller, alles ophangen, Goldline sets in de T5 armaturen bevestigen, stekker erin en gaan. Het "programmeren" van de TC-420 is met de meegeleverde software (PLed) eigenlijk een fluitje van een cent als je al weet wat je wanneer wilt hebben branden / uitgaan. Wat niet duidelijk uit de beschrijving op de site blijkt is dat je het witte gedeelte (4.000 en 7.000 Kelvin) niet los van elkaar kan schakelen zoals dat met RGB wel mogelijk is. Verder niets dan lof.