Heiligeweg 3B
1561DD Krommenie
03161998189

Hans Weststrate beoordeelde op 2017-09-22

Echt keurig nette service! Zondag besteld en dinsdag in huis (in Belgie). Wat mij betreft een aanrader.

Jan Wiebe de Vink beoordeelde op 2017-09-03

Top

Erik beoordeelde op 2017-08-25

Meerdere bestellingen gedaan en elke snel en correct geholpen. 1 lamp werkte niet naar behoren en er werd na een mail te hebben verstuurd direct een nieuwe lamp verzonden.

Ruud beoordeelde op 2017-08-22

Supersnelle en correcte levering. Ben helemaal tevreden!

Henk van der Velden beoordeelde op 2017-07-31

Snelle levering en keurig verpakt.

Leo Nieuwenhuizen beoordeelde op 2017-07-31

Heel tevreden. Zeer snelle levering.

henk spronk beoordeelde op 2017-07-18

alles geheel tot tevredenheid geleverd, zelfs de bezorging was perfect

Jan Hennipman beoordeelde op 2017-06-20

✩✩✩✩✩

Martin de Deugd beoordeelde op 2017-06-03

Mooi verzorgde levering daarbij een snelle bezorging.
Een zeer tevreden klant

Complimenten, een aanrader.

marcel koek beoordeelde op 2017-05-21

Achterwand besteld van arstone type alimar mooie achterwand en prima geleverd!

Theo Scholten beoordeelde op 2017-05-19

Vooraf via e-mail mijn situatie en wensen besproken, hierbij door HVP Aqua uitstekend geadviseerd. De bestelling verliep zeer voorspoedig, de volgende dag al binnen. De Goldline set (2x) met TCA-420 controller en 24 volt 100 watt voeding werkt uitstekend. De aansluitkabeltjes voor de beide Goldline sets waren al voorgemonteerd op de controller, prima service. Eigenlijk alleen vier gaatjes boren voor de voeding en de controller, alles ophangen, Goldline sets in de T5 armaturen bevestigen, stekker erin en gaan. Het "programmeren" van de TC-420 is met de meegeleverde software (PLed) eigenlijk een fluitje van een cent als je al weet wat je wanneer wilt hebben branden / uitgaan. Wat niet duidelijk uit de beschrijving op de site blijkt is dat je het witte gedeelte (4.000 en 7.000 Kelvin) niet los van elkaar kan schakelen zoals dat met RGB wel mogelijk is. Verder niets dan lof.

Timo van Nuijs beoordeelde op 2017-05-06

Een bestelde ledstrip met een paar minder goed functionerende leds geweldig opgelost door een nieuwe meteen op te sturen.

Maikel beoordeelde op 2017-05-02

Zeer goed advies, alleen jammer dat mail in spam terecht komt dit wist ik niet waardoor het allemaal iets langer duurde.

Esther v berkel beoordeelde op 2017-05-02

Snelle en correcte levering

slingerland beoordeelde op 2017-05-01

Alles mooi optijd geleverd werkt super

Balleur beoordeelde op 2017-04-24

Het had uitstekend kunnen zijn ,als er geen na-levering was geweest.
Ben wel netjes gebeld , met de melding dat een deel van mijn bestelling niet op voorraad was en met de vraag of ik alles in een keer opgestuurd wilde hebben, of in delen. De deel zending was netjes verpakt en binnen twee dagen ontvangen, nu even wachten op de tweede deel levering.

Hans van Lambalgen beoordeelde op 2017-04-22

Reeds eerder verlichting besteld en toen ook geweldig goed geholpen en goede antwoorden op mijn vragen.

ingelrelst raymond beoordeelde op 2017-04-02

prima levering ,voldoende commentaar, uitstekende service vanhvpaqua !!!!

P. Plantinga beoordeelde op 2017-03-30

Verlichting goed verpakt en snel aangekomen.

Vildaer Sam beoordeelde op 2017-03-25

Zeer tevreden over de goeie service (levering en antwoorden op de vragen)
Maar de producten zijn niet wat ik zocht bijvoorbeeld de aansluitingen van de sturing zijn zeer slecht gemaakt vooral als ge meer als 3lampen er wilt op aansluiten één draad moet steeds op dezelfde poort worden aangesloten bijgevolg moet ge alle 6draaden er in proppen zeer slechte ervaring.