Heiligeweg 3B

correct en snel

Robert Maessen beoordeelde op 2018-12-07

Alles goed geregeld!!

onno morsing beoordeelde op 2018-12-07

product prima, contact met bedrijf prima, had wel wat beter verpakt kunnen worden ook al is het goed gegaan

MARIO TIMMERS beoordeelde op 2018-12-02

waarom het pakket ligt nog steeds bij post.nl ligt er al een paar dagen maar wordt niet geleverd

Reactie van Hvp Aqua:
Hoi Mario,

Ik zie dat de zending zojuist is bezorgd. Mijn excuses voor de vertraging.

Tim de Ruiter beoordeelde op 2018-11-29

Top producten, zeer goede service , uitgebreid advies

D.P. Feenstra beoordeelde op 2018-11-22

Jammer dat er zo weinig accessoires worden verkocht om lampen zoals bijvoorbeeld de Goldline te monteren als je niet al T5 of T8 fittings hebt. Bij de Retroline kan bijvoorbeeld wél een hulpsetje worden geleverd.

Voorts vond ik het vrij onduidelijk op de website wat nou precies de bedoeling was met de controllers en lampen, manieren van installaren etc. Werd pas duidelijk nadat ik het spul zelf ging aansluiten.

Ook is de lichtopbrengst op z'n zachts gezegd "matig" te noemen. Op mijn plantenbak heb ik de goldline samen met een witbalk aangesloten en allebei staan ze vol gas, en het is gewoon niet genoeg voor m'n Hemianthus Callitrichoides (dwarf baby tears). Ik ben nu op zoek naar nog een extra lichtbron. De afwerking is verder prima, dat mag gezegd worden. Voor een doorsnee tank zonder veeleisende planten is dit zeker prima.

De controller is geweldig, maar dat is dan ook niet van HVP zelf (TC420). Ik raadt aquascapers aan gewoon de TC420 los te bestellen en lampen ergens anders vandaan te halen, want dit gaat nergens over. Ter vergelijking, mijn andere bak heeft 2x een Satellite Pro Plus uit America, en die kan zomaar ~50% harder. Die kan ik niet eens voluit zetten!

Fishfarmonline Fishfarmonline beoordeelde op 2018-11-16

Snelle service en de volgendedag al thuis
Alles goed verpakt

Jan van der Heijden beoordeelde op 2018-11-08

Ik ben goed tevreden, enkel min puntje, de connector kabeltjes waren niet of nauwelijks gestript, en de software een beetje lastig, kostte wat tijd om uit te vogelen. Vooralsnog mooie set maar de tijd zal het leren.

M.P. De Bie beoordeelde op 2018-10-29

Ik had zelf de verkeerde ledbalk gekocht. Mijn mails werden gelijk beantwoord en ik werd terug gebeld. Uiteindelijk een andere ledbalk besteld. Netjes geregeld en een goede sevice.

Albert Smit beoordeelde op 2018-10-17

Snelle en correcte levering

tom de bruin beoordeelde op 2018-10-11

Alles perfect geregeld.
Ik had een aantal vragen over nieuwe ledverlichting,
Kreeg heel snel en duidelijk antwoord.
Bedankt
Toptent

Peter B beoordeelde op 2018-10-05

Mooie kwaliteit en goed verpakt en snel verzonden. Ben er blij mee

Ingeborg Verhagen beoordeelde op 2018-09-14

snel verzonden en bezorgd, goed ingepakt, product, goldline led lamp, doet het goed, mooi licht.

APLM de Beer beoordeelde op 2018-09-13

Perfecte lamp en controller. Snel geleverd en geen poespas

G.F Koets beoordeelde op 2018-09-07

Prima website/snelle verzending/mooie lampen kortom niets op aan te merken.

Dr E. van Herk beoordeelde op 2018-09-07

Ze melden op hun website: bestellingen binnen 24uur verzonden. Dat wekte bij mij de suggestie dat het dezelfde dag nog zou worden verzonden, maar dat is natuurlijk niet noodzakelijk juist. Het viel mij daarom wat tegen dat het pakje pas na twee dagen aankwam. Als ze eerlijk melden: binnen enkele werkdagen, voorkom je daarmee dat kleine momentje van teleurstelling dat de klant nu moet wegslikken. Overigens werd bij mij die 24 uur ook niet gehaald: bestelling betaald en bevestigd op 3/9 09:04, bericht van verzending 4/9 13:35 vanuit de webshop, (28 uur), met de daarin de weinig hoopgevende mededeling "binnen 48 uur krijgt u de track en trace code"; die kwam overigens wel vlotter, 4/9 15:18. Aflevering uiteindelijk 5/9 14:30.
Verder waar geleverd als aangekondigd.
Installatie was, met het meegeleverde aansluitschema, niet moeilijk. De programmeerbare ledcontroller kost 54 euro maar enig googelen leert dat het identieke apparaatje ook voor 20 dollar te koop is, (daar komen wel verzendkosten bij). Dan ook niet met de door hvp voorgeprogrammeerde voorbeelden erbij.
Ledbalken: Het 7000K witlicht is erg blauw; zal niet iedereen kunnen waarderen. Met de RGB balk op maximaal rood erbij komt het meer in de buurt van een wat warmer zonlicht. Bij volle belasting worden de ledbalken vrij warm, ca 44-45 graden. Of dat de levensduur nadelig beïnvloedt weet ik niet; ik hou de belasting voorlopig even op <= 90%. Scheelt een paar graden.

Reactie van Hvp Aqua:
Geachte heer van der Herk,

Op onze website staat vermeld dat bestellingen binnen 24 uur worden verzonden, niet dat ze met 24 uur worden geleverd. uw bestelling is maandag binnen gekomen, en dinsdag verzonden, dit is conform wat wij aangeven.

mbt de controller, wij hebben voor deze prijsstelling gekozen, wij voorzien deze namelijk van meerdere schema's en bieden hier twee jaar garantie op. Het staat u uiteraard vrij deze ergens anders aan te schaffen. U mag de controller aan ons retourneren, u krijgt hier dan gewoon uw geld voor terug.

ben ligentenberg beoordeelde op 2018-09-02

geleverd wat er besteld was

R. Icke beoordeelde op 2018-08-30

Product snel in huis en werkt (controller IOS) perfect.

piet schut beoordeelde op 2018-08-13

snelheid van leveren prima
misschien is het mogelijk om wat meer duidelijkheid op de site te geven, zodat niet nabesteld hoeft te worden

John Stel beoordeelde op 2018-08-11

Levering snel. Verpakking was matig. Volgende keer beter de verpakking van de controller niet aan de de ledbalk bevestigen. De verpakking van de led was verbogen....gelukkig was ie nog heel. Beter is om alles in een doos te versturen.
Contact en gebruiksaanwijzing prima.