Heiligeweg 3B
1561DD Krommenie
03161998189

tom de bruin beoordeelde op 2018-10-11

Alles perfect geregeld.
Ik had een aantal vragen over nieuwe ledverlichting,
Kreeg heel snel en duidelijk antwoord.
Bedankt
Toptent

Peter B beoordeelde op 2018-10-05

Mooie kwaliteit en goed verpakt en snel verzonden. Ben er blij mee

Ingeborg Verhagen beoordeelde op 2018-09-14

snel verzonden en bezorgd, goed ingepakt, product, goldline led lamp, doet het goed, mooi licht.

APLM de Beer beoordeelde op 2018-09-13

Perfecte lamp en controller. Snel geleverd en geen poespas

G.F Koets beoordeelde op 2018-09-07

Prima website/snelle verzending/mooie lampen kortom niets op aan te merken.

Dr E. van Herk beoordeelde op 2018-09-07

Ze melden op hun website: bestellingen binnen 24uur verzonden. Dat wekte bij mij de suggestie dat het dezelfde dag nog zou worden verzonden, maar dat is natuurlijk niet noodzakelijk juist. Het viel mij daarom wat tegen dat het pakje pas na twee dagen aankwam. Als ze eerlijk melden: binnen enkele werkdagen, voorkom je daarmee dat kleine momentje van teleurstelling dat de klant nu moet wegslikken. Overigens werd bij mij die 24 uur ook niet gehaald: bestelling betaald en bevestigd op 3/9 09:04, bericht van verzending 4/9 13:35 vanuit de webshop, (28 uur), met de daarin de weinig hoopgevende mededeling "binnen 48 uur krijgt u de track en trace code"; die kwam overigens wel vlotter, 4/9 15:18. Aflevering uiteindelijk 5/9 14:30.
Verder waar geleverd als aangekondigd.
Installatie was, met het meegeleverde aansluitschema, niet moeilijk. De programmeerbare ledcontroller kost 54 euro maar enig googelen leert dat het identieke apparaatje ook voor 20 dollar te koop is, (daar komen wel verzendkosten bij). Dan ook niet met de door hvp voorgeprogrammeerde voorbeelden erbij.
Ledbalken: Het 7000K witlicht is erg blauw; zal niet iedereen kunnen waarderen. Met de RGB balk op maximaal rood erbij komt het meer in de buurt van een wat warmer zonlicht. Bij volle belasting worden de ledbalken vrij warm, ca 44-45 graden. Of dat de levensduur nadelig beïnvloedt weet ik niet; ik hou de belasting voorlopig even op <= 90%. Scheelt een paar graden.

Reactie van Hvp Aqua:
Geachte heer van der Herk,

Op onze website staat vermeld dat bestellingen binnen 24 uur worden verzonden, niet dat ze met 24 uur worden geleverd. uw bestelling is maandag binnen gekomen, en dinsdag verzonden, dit is conform wat wij aangeven.

mbt de controller, wij hebben voor deze prijsstelling gekozen, wij voorzien deze namelijk van meerdere schema's en bieden hier twee jaar garantie op. Het staat u uiteraard vrij deze ergens anders aan te schaffen. U mag de controller aan ons retourneren, u krijgt hier dan gewoon uw geld voor terug.

ben ligentenberg beoordeelde op 2018-09-02

geleverd wat er besteld was

R. Icke beoordeelde op 2018-08-30

Product snel in huis en werkt (controller IOS) perfect.

piet schut beoordeelde op 2018-08-13

snelheid van leveren prima
misschien is het mogelijk om wat meer duidelijkheid op de site te geven, zodat niet nabesteld hoeft te worden

John Stel beoordeelde op 2018-08-11

Levering snel. Verpakking was matig. Volgende keer beter de verpakking van de controller niet aan de de ledbalk bevestigen. De verpakking van de led was verbogen....gelukkig was ie nog heel. Beter is om alles in een doos te versturen.
Contact en gebruiksaanwijzing prima.

Eric Hetem beoordeelde op 2018-08-11

Producten werden in prima verpakking na 2 dagen bezorgd. dus wel 1 dag later dan de website aangeeft.

Mark Ter steeg beoordeelde op 2018-08-10

Prima product ik gebruikt het al jaren en nog steeds zeer tevreden

jan van der Voet beoordeelde op 2018-08-10

goede service, snelle levering

C.E. Breedveld-Koorn beoordeelde op 2018-08-02

Juiste info en snelle levering.

Ten brink beoordeelde op 2018-08-01

Zeer tevreden ,

Piet Engelen beoordeelde op 2018-07-30

Goede en snelle levering en zeer snelle reactie op de mail en goed advies

Rikus Koster beoordeelde op 2018-07-30

Zeer tevreden.

S Groningen beoordeelde op 2018-07-30

Goede service, zijn bereid om mee te denken en nemen daarbij de tijd om je ideeën door te nemen om tot een goede oplossing te komen. Komen gemaakte afspraken na, zijn bereid assecoires na te sturen, vlotte levering. Had een 9 willen geven.

Bert Agterberg beoordeelde op 2018-07-28

Goede en snelle levering. Uitstekend.

jan van der Voet beoordeelde op 2018-07-27

snelle levering