Heiligeweg 3B
1561DD Krommenie
03161998189

Jean Cloots beoordeelde op 2019-04-16

heel tevreden, binnen enkele dagen in huis.

Rikus Koster beoordeelde op 2019-04-14

Levering was incompleet. Binnen een etmaal hersteld na een telefoontje.

Selwyn Van Renselaar beoordeelde op 2019-04-11

Al jaren gebruik ik deze led op een aquarium. Nu op mijn nieuwe aquarium wegens goede ervaringen weer voor deze led gekozen.

P Timmers beoordeelde op 2019-04-11

Goede kwaliteit

Nick Klomphaar beoordeelde op 2019-04-11

Prima geleverd en verpakt maar een paar ledbalken waren niet op voorraad en komen pas eind april terwijl ik ze met spoed nodig heb.

Maikel Klein beoordeelde op 2019-03-23

Helaas verkeerde ledbalken ontvangen, maar snelle reactie en direct nieuwe ontvangen!

Alfred Van den Akker beoordeelde op 2019-03-14

Is de tweede keer dat ik iets heb besteld hier
Heel duidelijk alles wanneer het bezorgt wordt
En makkelijk te vinden voor het aansluiten van de goldline enz

Frank de Kruijf beoordeelde op 2019-03-10

Snelle verzending. Ondanks verzoek niet nagekeken of ik het juiste besteld had. Daardoor later nog een bestelling moeten plaatsen.

A Berghuis beoordeelde op 2019-03-10

Eerst wat informatie in gewonnen over led verlichting via de mail , snel een antwoord terug
De levering was ook super snel .

Ronald Bravenboer beoordeelde op 2019-03-08

Snel bezorgd, prima verpakt

René Janssens beoordeelde op 2019-03-07

Wel duur;als je onder de 50euro besteld;moet je nog eens 19.95euro bovenop het product betalen. Echt duur vind ik dat. Maar..men heeft mij gezegd dat ik niet verplicht ben om bij hen te bestellen..dat is hun antwoord als ik hen daarover aanspreek.
Maar: bestelling goed verlopen; alles op tyd geleverd; product is perfect

Reinold Kuijer beoordeelde op 2019-03-04

Slechte communicatie

Reactie van Hvp Aqua:
Hoi Reinold,

Vervelend om te horen dat wij in jouw optiek niet goed communiceren, ik heb mijn hele systeem nagekeken maar kan naast jouw bestelling geen andere mail vinden met eventueel een vraag of opmerking?

Ik zou je met alle liefde te woord willen staan, maar dan heb ik wel een bericht nodig. Zou je jouw vraag of opmerking alsnog aan ons kunnen stellen? Bellen is uiteraard ook mogelijk.

annemarie halberstadt-de jong beoordeelde op 2019-02-22

goed

Andrea Koldenhof beoordeelde op 2019-02-18

LedLamp gekocht en dankzij hvpaqua werkt alles netjes, bleek dat de oude lampen defect waren dus via communicatie alles opgelost! Vandaag nog een nieuwe besteld om de rest te vervangen , echt super!

Ron beoordeelde op 2019-02-14

Verkeerde artikel ontvangen.
Na contact zou dezelfde dag het juiste artikel verzonden worden, werd helaas weer een dag later zonder een bericht
Het juiste artikel bleek bij aankomst ook nog eens defect te zijn.

Rudi Witgeers beoordeelde op 2019-02-02

snelle vlotte levering - ontvangen goederen in prima staat

Guido Zwaard beoordeelde op 2019-01-24

snel en zeer keurig verzonden en verpakt

Geroy Odink beoordeelde op 2019-01-20

Goed advies. Snelle levering. En wat een opbrengst van de leds op 100%

Bert Cornet beoordeelde op 2019-01-11

Goede en snelle afhandeling, meer moet dat niet zijn !!

Ronald Holthof beoordeelde op 2018-12-30