Heiligeweg 3B
1561DD Krommenie
03161998189

Marco Leerentveld beoordeelde op 2018-05-17

Snelle reactie op vragen, en keurig verzonden op tijd zoals beloofd. Prima dus!

Hans van Lambalgen beoordeelde op 2018-04-26

Perfecte oplossing voor probleem met verlichting.

Ron Korringa beoordeelde op 2018-04-23

Het betrof een een snelle levering. Goederen waren degelijk verpakt en zijn van degelijke kwaliteit.

A.H. de Groot beoordeelde op 2018-04-22

Keurige communicatie via de mail en snel geleverd.

Jelte Ruijs beoordeelde op 2018-04-16

Snelle levering, had helaas een niet werkend onderdeel in de levering, contact met klantenservice ontzettend soepel, direct nieuw onderdeel en gratis retourzending. Prima bedrijf, complimenten voor de service zeker een aanrader

Martijn ten Hove beoordeelde op 2018-04-09

Snelle levering. Goed ingepakt

Roderik Koenis beoordeelde op 2018-04-07

Heel tevreden. Bestelling verliep goed en bezorging was snel. Materiaal is tiptop. Het was alleen handig geweest als er een algemeen aansluitschema bij had gezeten. Nu was het enig zoekwerk naar goede info. Maar verder helemaal top.

de Bruin beoordeelde op 2018-02-25

In led strip 3 leds defect, keurig complete strip ter vervanging ontvangen, prima service !!

Hans Geurtsen beoordeelde op 2018-02-24

Heel tevreden, snel en foutloos geleverd. Perfecte verlichting met ruime mogelijkheden!

Bob Schilder beoordeelde op 2018-02-05

De levering en de producten zijn prima. Ik had een probleem met de adapter, maar was snel opgelost.

Robert Kleis beoordeelde op 2018-01-16

Top

Richard Kost beoordeelde op 2018-01-07

Perfect, I recommend this shop, nice service and product!

Pim Kemperman beoordeelde op 2017-12-26

Heel tevreden!

Ouburg beoordeelde op 2017-12-22

Heb het product op zondag besteld ik werdt maandag gebeld dat de maat die ik had besteld tijdelijk niet leverbaar was maar ze kwamen meteen met een alternatief en had dinsdag alles netjes in huis top dus

Wisgerhof beoordeelde op 2017-12-01

Snelle levering en goed verpakt.

Peter Ghyselinck beoordeelde op 2017-11-19

mooie aangename site, en snelle levering,

Derrick Buschmann beoordeelde op 2017-11-13

Aus Deutschland bestellt. Alles super.

Daniel beoordeelde op 2017-11-10

Nadat ik ontdekt had dat er iets mis was met de led lampen heb ik hvp aqua gemailt en binnen een uur een e-mail terug gekregen. Nadat ik de foto's had toegezonden met het probleem heeft hvp aqua gelijk de vervangende led lampen toegezonden en na 1 dag alweer binnen gekregen.
Reden was een fabrieksfout.

Super goede en snelle services!

Zeker een aanrader als het gaat om een betrouwbare en eerlijke verkoper.

F. Frankhuizen beoordeelde op 2017-11-06

Snelle levering. Ik ben erg tevreden over de goldline led verlichting. Geeft erg mooi licht.

Timo Gorissen beoordeelde op 2017-11-03

LED verlichting heb ik besteld en is snel geleverd. Wat ik zeker goed vind, is de beschrijving van het aansluiten van de led controller TC420 op de website. Ook een goeie uitleg en licht programma te downloaden.

Ik ben heel goed te spreken over Hvp Aqua. Prijs kwaliteit is goed. Snel antwoord via de mail (al had ik wel op een ietsjes uitgebreide uitleg gehoopt op mijn vraag) maar goed. Met google kwam ik ook al goeie info tegen op andere sites over hvp aqua en uitleg over de led verlichting en installaties.

Top. Bedankt