Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

HypoStore

Het Anker 18
8374LC Kuinre
0527522125
KvK 66382904

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
HypoStore

Gemiddelde beoordeling

8,6

2004 beoordelingen

Beoordeling van klanten

80%

0%

20%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Beslist.nl 6 7,3
Trustpilot 104 7,6
Google Plus/Places - 8,8
Facebook 1889 8,6
2019
HypoStore

Leona beoordeelde op 2019-05-01

Mooi assortiment, vriendelijke contacten, super snelle levering bij bestellingen via de website.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van HypoStore:
Bedankt voor de leuke reactie en tot een volgende bestelling! :-)
HypoStore

Dannon beoordeelde op 2019-05-01

Geweldige goede service, levertijden op de website kloppen precies en ruilen of terugbetalen gaat snel en volgens afspraak. Super tevreden met deze winkel!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van HypoStore:
Bedankt voor de leuke reactie en tot een volgende bestelling!
HypoStore

Marly beoordeelde op 2019-04-16

Slechte service, houdt zich niet aan de wettelijke terugbetaaltermijn en gebruikt chantage om slechte reviews te laten verwijderen.

Vanaf het moment dat ik heb besteld moest ik steeds naar mijn bestelling informeren, dit bleek vervolgens na de annulering bij de terugbetaling op dezelfde manier te gaan. Uiteindelijk kreeg ik de mededeling het geld binnen een week terug te krijgen, maar de betaling bleef uit.

Op mijn mails dat ik de betaling niet had ontvangen werd niet gereageerd (terwijl ik daarvoor wel altijd reactie kreeg). Dit gaf mij het gevoel dat ik was opgelicht.

De wettelijke terugbetaaltermijn van 14 dagen verstreek zonder enige terugkoppeling van Hypostore, dus besloot ik mijn verhaal via reviews te delen. Daarop reageerde Hypostore: "Ik wil best even onderzoeken of er iets mis is gegaan met de betaling maar niet voordat u deze reviews verwijderd heeft." Na mijn reactie dat zij in overtreding waren had ik eindelijk mijn geld terug, eveneens zonder enige reactie van Hypostore.

Nooit een bericht van Hypostore ontvangen wat een indicatie geeft dat ze de zaak wilden oplossen, een fout hadden gemaakt en geen enkel excuus. Ik heb grote vraagtekens bij de werkwijze van dit bedrijf.

p.s.: Toen ik het artikel bestelde was deze volgens Hypostore.nl op voorraad (2-10 dagen levertijd) en na 5 weken kreeg ik na weken lang navragen te horen dat het artikel niet leverbaar was.


English:
Bad service, does not comply with the refund period by law and uses blackmail to remove bad reviews.

From the moment I ordered, I had to keep asking for updates about my order (they didn't update me). This continued the same way after the cancellation of my order, this time about my refund. Eventually I received message, I would get my money back within a week, but the refund didn't take place.

The emails I sent about me not receiving my refund didn't get any reply, while they always replied to me in the past. This gave me the feeling I was being scammed (not receiving my refund and being ignored).

The legal reimbursement period of 14 days passed without any feedback and refund from Hypostore, so I decided to share my story through reviews. Hypostore replied saying they'd only like to investigate if something went wrong with the payment but not before I have removed my reviews. I responded that they've violated the EU law and I still didn't receive my refund, after this message I suddenly got my money back, again without any reaction from Hypostore.

I never received any message from Hypostore indicating they wanted to resolve the matter at hand, had made a mistake, and there never was an apology. I have gotten serious doubts about how this company operates.

P.S.: When I ordered the item it was in stock (2-10 days delivery) according to Hypostore.nl and after 5 weeks I was told that the item couldn't be delivered, after weeks of inquiring.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van HypoStore:
Jammer om te lezen dat de artikelen uit de bestelling niet leverbaar waren en de terugbetaling even op liet zich wachten. Ik begrijp dat alles intussen goed afgehandeld is. Als u verder nog vragen heeft horen wij het natuurlijk graag.
HypoStore

Nicole beoordeelde op 2019-04-08

Altijd supervriendelijk en supersnelle bezorging. Ruilen is geen probleem ook al is het speciaal voor jou besteld. Bij artikelen met een langere levertijd wordt je keurig van op de hoogte gehouden. Geld wordt altijd netjes op tijd terug gestort Kan niet anders zeggen dan dat dit een fantastische winkel is, ik raad HypoStore zeker aan 👍

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van HypoStore:
Bedankt voor de leuke reactie en de aanbeveling, wellicht tot een volgende bestelling :-)
HypoStore

Thea de Vries beoordeelde op 2017-02-15

Ik heb vorige week in de nieuwe winkel een jas van Eurostar gekocht. Hij zit perfect, heeft lekkere binnenboorden in de mouw, waardoor er geen wind naar binnen komt. Ik heb al zo veel complimenten gekregen voor de nieuwe jas. Kreeg goed advies in de winkel en ga er zeker weer shoppen! Personeel is vriendelijk en professioneel.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2017

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.