Middenweg 302
1701GK Heerhugowaard

Mandy Bart beoordeelde op 2019-06-04

Maurits De Groot beoordeelde op 2019-05-28

Anneke Krakers beoordeelde op 2019-05-19

Fijn T-shirt. Snel in huis met leuke persoonlijke kaart. En mooi ingepakt.

Dank voor jouw feedback Anneke. Groet, Monique

Nellie Stapel beoordeelde op 2019-04-23

Een geweldige service en een uitstekend product.

Fijn dat ik je blij mocht maken. Groet, Monique

Sanne Van der gulik beoordeelde op 2019-04-18

Dank je Sanne. Groet, Monique

Judith Assendelft beoordeelde op 2019-02-16

M Borst beoordeelde op 2019-02-15

Mieke Epker beoordeelde op 2019-02-03

Reactie van IAMmozi:
Dank je wel Mieke. Fijn dat ik je van dienst mag zijn.

Annemiek van Zon beoordeelde op 2019-01-24

Goede service en een snelle bestelling! Het is zo mooi ingepakt, en het idee achter dit product. Voor ieder t-shirt dat je koop gaat er een t-shirt voor een kind naar Malawi.
De kwaliteit is ook nog eens top en blijft mooi na vele keren wassen. Heb inmiddels een stapel in mijn kast.

Dank je Annemiek, word er een beetje verlegen van ☺️

Steffie Witte beoordeelde op 2019-01-22

Snelle levering met een handgeschreven briefje erbij. Daarnaast zag je dat het pakketje met veel zorg was ingepakt.

Reactie van IAMmozi:
Bedankt voor je lieve review, Steffie.

Fatima Perdijk beoordeelde op 2019-01-17

Heel tevreden, en verrassend snel bezorgd!

Reactie van IAMmozi:
Fijn om te horen Fatima. Het is mijn intentie mensen blij te verrassen.

Debby Rummens beoordeelde op 2018-12-28

Merci Debby.

Mariska De Boer-Schot beoordeelde op 2018-12-17

Het T-shirt is van een heel hoge kwaliteit. Snel bezorgd en had zelf een te kleine besteld maar kreeg heel snel weer de juiste maat, top geregeld. Share the gift of giving vind ik heel mooi. Ga zo door!

Hendrik Jan De Boer beoordeelde op 2018-12-14

Toffe, snelle en persoonlijke afhandeling. Een ook nog eens een perfect passend shirt van hoge kwaliteit. Verder een prachtig gedachtengoed natuurlijk: koop je een shirt als cadeau voor jezelf, dan schenk je automatisch een t-shirt aan een weeskindje in Malawi. Karma is power. Share the gift of giving. Wat een mooie boodschap!

Luuz Van der Stouwe beoordeelde op 2018-10-16

Fantastische shirts. Zalig zacht met mooie pasvorm. Ze zitten heerlijk. Na meerdere wasbeurten blijft kleur en pasvorm als bij 1e gebruik.
Zelf fan van model ‘IAmShaped’, zoon kun je uittekenen in de ‘IAmBasic’. Snelle levering, prachtig ingepakt met persoonlijke touch.
Aanrader, niet alleen qua kwaliteit shirts, maar ook in de wetenschap dat een weeskind in Malawi nu ook zo’n heerlijk shirt draagt.

Marry Ronde beoordeelde op 2018-10-07

Op de website is het duidelijk wat je kunt bestellen! De maten van de shirts worden niet alleen met standaard aanduiding aangegeven maar ook met een maattabel in centimeters. De bestelling werd de volgende dag geleverd! Keurig verpakt met strik! Dank je wel IAmMozi

Petra Vos beoordeelde op 2018-09-21

Wauw! Dat is nog eens een fijn t-shirt! Mooi materiaal, prima pasvorm. Een aanwinst. En het bestelproces ook fantastisch. Makkelijk en snel bestellen. Hele snelle levering en wat een feest bij het uitpakken! Monique besteedt hier enorm veel zorg aan. I am Mozi is haar kindje. Het is doordrenkt met liefde.
Aanrader!

Wiert De haan beoordeelde op 2018-09-21

Johanna Veenstra beoordeelde op 2018-09-04

Een supersnelle service en een fantastisch concept en dan ook nog een heel mooi t-shirt toegestuurd krijgen maakt dat ik een hele tevreden klant ben!

Melanie beoordeelde op 2018-09-03

Het T-shirt zit heel fijn. Goede lengte en blijft in model en goed zwart na het wassen. Een eerlijk T-shirt die dubbel fijn draagt, omdat ik weet dat er nu ook een weeskind in Malawi ook een fijn nieuw T-shirt aanheeft.