Middenweg 302
1701GK Heerhugowaard

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Annemiek van Zon beoordeelde op 2018-07-13

Wat een geweldig t-shirt, past perfect en fijn materiaal. En wat een mooi idee om een t-shirt te kopen en te weten dat een weeskind in Malawi ook een t-shirt krijgt.

Mira Hannink beoordeelde op 2018-07-12

miranda Groen beoordeelde op 2018-07-06

goede site, snelle levering

Melita Mertens beoordeelde op 2018-07-01

philip walther beoordeelde op 2018-06-30

Zeer tevreden over het geheel.

Suzanne te Biesebeke beoordeelde op 2018-06-27

Wat een prachtig pakje van iAmMozi, en de kwaliteit van het t-shirt is super zoals verwacht.

Petra Veltrop beoordeelde op 2018-06-26

Agnes Muntjewerf beoordeelde op 2018-06-26

Als een cadeautje onze bestelling ontvangen! en een lief berichtje erbij in!

Natasja Mulder beoordeelde op 2018-06-26

Goed bedrijf waarin een eerlijk product gewaarborgd wordt. En dan ook nog voor een eerlijke prijs.