Einsteinweg 18

Karl beoordeelde op 2018-08-13

Yves beoordeelde op 2018-08-11

Frans beoordeelde op 2018-08-10

Mozes beoordeelde op 2018-08-08

Dit is mijn eerste bestelling. Snelle aflevering.

Paul beoordeelde op 2018-08-08

Ik bestelde Microsoft Office Home and Student 2016. Wegens uitverkocht kreeg ik voor dezelfde prijs de code voor Microsoft Office 2016 Professional Plus.
Uitstekende service!

Peter beoordeelde op 2018-08-06

Pascal beoordeelde op 2018-08-05

Cor beoordeelde op 2018-08-05

windows 10 pro besteld, gelijk per mail informatie gekregen hoe te downloaden en te activeren, het werkte meteen. ik ben er blij mee

AMWM beoordeelde op 2018-08-05

Weliswaar een downloadable, maar letterlijk alles binnen een paar minuten geregeld. Unieke codering op tijd, en geen enkel probleem na installatie en activatie.

Lucien beoordeelde op 2018-08-04

Prima zo..
zeer snelle terug kerende E-mail met de nodige uitleg en sleutel.
Prijs OK.

Gr.
Lucien

Rick beoordeelde op 2018-08-04

Joke beoordeelde op 2018-08-03

Prima snelle levering, en waar voor je geld

koos beoordeelde op 2018-08-03

Ga eens naar www.Goodoffer24.com

of scdkey.com

Ingrid Vanvuchelen beoordeelde op 2018-08-03

Geweldig gecharmeerd van deze winkel. In de bijna twintig jaar dat ik online aankopen doe, nog nooit zo'n service gehad.

Jordy beoordeelde op 2018-08-03

Ruben beoordeelde op 2018-08-03

Windows code gekocht en meteen via de email geleverd met heldere instructies.

G.P.A. beoordeelde op 2018-08-03

Aafke beoordeelde op 2018-08-03

Leo beoordeelde op 2018-08-02

Vlotte levering van bestelde item. Gunstige prijs.

walter beoordeelde op 2018-08-02

snel en goed afgewerkt! Prima service!