Einsteinweg 18
2627BN Delft

9,0

Krish beoordeelde op 2018-11-22

Had Windows Pro besteld (Licentiecode). Kreeg direct na bestelling een mail met de licentiecode + handleiding hoe ik deze moest invoeren om mijn Windows te activeren met Pro.

Snel, en vergeleken met de normale prijs, spotgoedkoop!

Thanks a bradas

Michel beoordeelde op 2018-10-30

Jean-Luc beoordeelde op 2018-10-30

Très bon service. Aucun problème

Jean-Pierre Bouillet beoordeelde op 2018-10-30

Quick and efficient service. Excellent ratio price/quality.

NIZAR beoordeelde op 2018-10-30

Stephane beoordeelde op 2018-10-30

Benjamin beoordeelde op 2018-10-30

Frédéric beoordeelde op 2018-10-30

Jan beoordeelde op 2018-10-30

Zeer tevreden van de uiterst vlotte service. Ook al heb ik enkel een productkey besteld, was deze binnen de minuut in men mailbox, en kon ik aan de slag. Schitterend.

Pascal beoordeelde op 2018-10-30

Anna beoordeelde op 2018-10-30

Transacties waren supersnel, en zonder gezeur! Licentiecodes die ik bestelde kwamen gelijk binnen. Alleen is er een extra iDeal transactie doorgekomen waarvoor ik geen aanvraag had gedaan en ook geen toestemming voor heb gegeven. Ik ontving wel het product, maar ik had het niet besteld. Ik vind het een beetje vreemd en eng dat dat dus zomaar kan.

Helaas reageert de klantenservice niet op mijn e-mailtjes.

Edit: n.a.v. wat hulp van de ING en de reactie op deze review heb ik nog contact proberen te zoeken. Helaas heb ik geen reactie mogen ontvangen.

cindy beoordeelde op 2018-10-29

Ik heb mijn licentie niet kunnen activeren en heb zodoende voor niets betaald !! Had net zo goed 27,50 in de prullenbak kunnen gooien.

Henk beoordeelde op 2018-10-27

MC beoordeelde op 2018-10-26

Direct de code beschikbaar na betalen . Mn software werkt perfect!