Einsteinweg 18
2627BN Delft

9,0

Wesley beoordeelde op 2019-05-05

Goedkoop en bood de service die ik nodig had tijdens het activeren

Huib Renes beoordeelde op 2019-04-06

Win10 besteld met downloadlink (voor een uitstekende prijs)
Het hele proces ging perfect.
Dat had ik natuurlijk al gehoopt, maar je weet nooit.
Heb nu weer een laptop op Win10

Anton beoordeelde op 2019-03-22

De aanschaf van Adobe CS6 via ITC Office Centre leidde tot problemen. Nadat ik van hen de installatie-code had gekregen moest ik via Adobe het programma downloaden. De site van Adobe was echter zo gecompliceerd dat ik er maar niet in slaagde om dit zelf te doen. Ten einde raad wendde ik me weer tot ITC Office Centre. Johan hielp me toen van afstand om de klus te klaren. Hulde!

Beste Anton,

Bedankt voor uw feedback.
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de klantenservice die we onze klanten bieden. We doen ons best om onze klanten continu te helpen naar hun bevredigende behoeften. We hopen u weer te zien.

Team Digital License

steven beoordeelde op 2019-03-22

vandaag een windows 10 pro key gekocht aankopen ging vlot en de key snel via de mail binnen de key werkte zonder problemen super !
Ik koop hier volgende keer weer!

Beste Steven,

Bedankt voor uw feedback.

Team Digital License

hopkins beoordeelde op 2019-03-14

Lecentie van windows 10 gekocht. echter bij het instaleren erkent hij de code niet. kan wel door gaan met instaleren maar dan zonder lecentie code. hierover mailvoering gehad, wel snelle reactie en mooie oplossingen voor je het niet weet. echter had ik alles al goed gedaan. Maar ze komen niet met een oplossing. Nu heb ik gevraagd of ik iets anders kan doen en geen reactie. Het gaat nu maar weer verder op windows 7 op mijn zoon zijn computer dit werkt wel namelijk. Het gaat maar om 12 of 13 euro zo uit mijn hoofd maar toch niet netjes. Dus ik raad deze site dan ook af.

Inke beoordeelde op 2019-01-05

Men stuurde zonder enig overleg vooraf een ander programma met key dan ik bestelde. Ik mailde div malen dat ik dit programma niet wilde. Bellen hielp niet, men nam niet op vanwege de drukte. Kreeg mijn geld niet terug, omdat ik geen formulier met mijn handtekening erop instuurde, waarop de belofte stond dat ik de key niet zou gebruiken. Ik heb namelijk geen scanner om dit formulier te scannen, ben aan huis gebonden. Ook stuurde men mij dat formulier niet met de post. Men accepteerde geen mail waarin ik beloofde de key niet te gebruiken. En dit, terwijl men mijn adres heeft, telefoonnummer en bankrekeningnummer. Ik ben dus altijd te vinden als ik fraude zou plegen.

Lizette beoordeelde op 2019-01-02

Heb een paar maanden geleden een ''Microsoft Office 2016 Professional'' aangekocht. Er werd gevraagd voor een review, er is echter iets fout gelopen, krijg het niet rechtgezet. Dus bij deze: ik ben UITERST TEVREDEN over het product dat ik mocht ontvangen, kan het ten zeerste aanbevelen. Een tevreden klant!

marc beoordeelde op 2019-01-02

op 17 -10-2018 heb ik een review geplaats en blijkbaar was er met mijn computer iets fout
en ik krijg dat niet meer aangepast op de site
de service is uitstekend en vlug

van Gelder beoordeelde op 2018-12-23

Besteld en na 2uur nog geen code, helaas. Heb er nog vertrouwen in dat die komt. Directe levering was nu niet het geval. Wellicht door de zondag?

Anne beoordeelde op 2018-12-22

Had Windows7Prof hier besteld voor upgrade oude xp laptop. Instant levering per email, voordelige prijs, instructie hoe installatie usb met rufus te maken. Ging allemaal probleemloos. Zeer tevreden.

Peter D. beoordeelde op 2018-12-18

Als oudere en minder bekwaam in de ICT werd ik op 18 dec voortreffelijk door het team van ICT Office centre geholpen. Geen moeite was teveel en met veel geduld en aandacht werd ik door meerdere leden ( veel telefoontjes) maar Mn door Anne bij gestaan. Met veel omwegen lukte het om het Office pakket op mijn nwe desk top geïnstalleerd te krijgen. Complimenten

Peter beoordeelde op 2018-12-18

Snel en gemakkelijk!!!!

Eric beoordeelde op 2018-12-18

Inschrijven en bestellen ging erg snel, echter kreeg ik de code niet. Ik kreeg de indruk dat dit dus een nep site was. Op de mail werd niet gereageerd (het was zondag) en bellen ging maar kreeg ik niemand te pakken.
Op maandag even gebeld, toen kreeg ik vlot mijn code per mail, later werd de mail alsnog beantwoord.
‘S avonds de software gedownload en geïnstalleerd. Het werkt gewoon goed.
Er kan iets fout gaa =n maar het is netjes hersteld.

Jur beoordeelde op 2018-12-14

Een tijdje terug een bestelling gedaan in verband met een aanbieding. Hierop had ik naar een paar dagen geen order confirmatie ontvangen, vervolgens uit eigen beweging contact opgenomen.

Het product bleek helemaal niet te kunnen worden geleverd, dit kwam doordat het een product was van een externe leverancier.

Ronduit een waardeloze klantenservice. Ik moest zelf contact op nemen om überhaupt er achter te komen dat mijn product niet leverbaar was, en heb ik nog steeds mijn geld niet terug na 3 weken. Daarnaast wordt er simpelweg niet gereageerd op het gros van mijn mails.

Beste Jur,

Zou ik uw bestelnummer mogen zodat we de situatie verder kunnen onderzoeken en met een toepasselijke oplossing voor u kunnen komen.

Gino

Krish beoordeelde op 2018-11-22

Had Windows Pro besteld (Licentiecode). Kreeg direct na bestelling een mail met de licentiecode + handleiding hoe ik deze moest invoeren om mijn Windows te activeren met Pro.

Snel, en vergeleken met de normale prijs, spotgoedkoop!

Thanks a bradas

Leon beoordeelde op 2018-11-17