Marten Meesweg 8 - 10
3068AV Rotterdam

Alfred Been beoordeelde op 2017-10-19

Snelle levering binnen 1 dag van het studiemateriaal, goede locatie makkelijk bereikbaar en uitstekende service!

Eduardo Bonnet Naranjo beoordeelde op 2017-09-30

Goed materiaal

Prayesh Ramkisoen beoordeelde op 2017-09-15

Ik heb de examens als voorbereiding op mijn wft basis examen gebruikt. Vooral aan de uitleg bij de antwoorden heb ik veel gehad

Timo Janssens beoordeelde op 2017-08-20

Echter ik heb nog geen factuur ontvangen. Maar de bestelling werd de volgende dag al geleverd!

Cynthia beoordeelde op 2017-08-10

Heel tevreden.

Annemiek Wassink beoordeelde op 2017-08-08

Goed verzorgd met deskundige begeleiding. IFK is duidelijk in communicatie en informatie.
Leraar wist wat richtlijnen van examen waren. Goede uitleg en voldoende tijd en aandacht voor studie stof.
Lokaal waar examen was, was luidruchtig door mede kandidaten. Andere kandidaten tikten hard op toetsenbord of klikken met pen.
Wellicht pennen zonder klik systeem.
Bureaus meet afsluiten van elkaar.

Reinout Vis beoordeelde op 2017-07-17

Imro beoordeelde op 2017-06-26

Erg tevreden. Kon dezelfde dag online nog aan de slag. De hardcopy van het lesmateriaal lag de volgende dag al in de brievenbus. Het online materiaal is ook erg overzichtelijk.

Arnold van Walsum beoordeelde op 2017-06-19

Les materiaal is goed. Goed voorbereiding. Bij examen vragen en antwoorden goed lezen. Denk aan klantbelang

Evert Meijering beoordeelde op 2017-06-13

Enthousiaste en deskundige medewerkers.

Bidjaikoemar Jagesar beoordeelde op 2017-06-06

goed geregeld
Top

Elise Van der Kroft beoordeelde op 2017-06-06

Product was snel in huis. Leerstof is overzichtelijk en leerzaam.

Francien Schouten Hoogendijk beoordeelde op 2017-06-06

Er staan veel fouten in de boeken. Niet alle stof die getoetst wordt is terug te vinden in de boeken. Duurt lang voordat je de boeken ontvangt. En de online toetsen en vragen worden snel van je account verwijderd.

Reactie van IFK - Opleidingen:
Beste Francien,

Bedankt voor je feedback. Ten tijde van deze bestelling werkten wij met een andere drukker. We zijn inmiddels overgestapt naar een drukker met een snellere levertijd.

Voor al ons online lesmateriaal geldt sinds kort dat deze standaard 6 maanden toegankelijk zijn, daarna kunnen we deze gratis verlengen (slaaggarantie).

We hebben nog niet eerder feedback gehad betreffende de inhoud van deze module. Zou je contact met ons op willen nemen zodat we dit kunnen uitzoeken?

ka wai chan beoordeelde op 2017-06-06

Heel tevreden, het is een leuke opleiding.

Radjinderpersad Bahadoer beoordeelde op 2017-06-05

Snel aan kunnen melden, voor eventuele vragen Werd ik vriendelijk geholpen

Peter \'t Hoen beoordeelde op 2017-06-05

Professioneel cursusmateriaal dat helpt om me adequaat op mijn examen voor te bereiden.

Ashley Meulenbelt beoordeelde op 2017-06-05

Goed duidelijk

Robel Haileselassie beoordeelde op 2017-06-05

Het boek en de lesstof was heel goed en uitgebreid. Samenvattingen op de site sluiten goed aan op het examen.
Ik zelf ben geslaagd met een 8 door het goede materiaal van IFK.

Jolanda van Ruler beoordeelde op 2017-06-05

Super goede en snelle service.

Kevin Piette beoordeelde op 2017-05-28

Zeer snel