Daltonstraat 65
+31 85 06 56 933

8,2

Bol.com 2 9,0

S.Eddie beoordeelde op 2019-01-16

Ik heb niks ontvangen!! Wel betaald! Ze nemen telefoon niet op en onbereikbaar, en ze reageren ook niet via de mail!!!!

Rick Beijer beoordeelde op 2019-01-16

Ellen Terpstra beoordeelde op 2018-07-02

Karin Bürgés-Dekkers beoordeelde op 2018-05-21

Ik merk geen verschil, ook al gebruik ik jullie product zoals wordt aangegeven dat het moet worden gebruikt. Daar ben ik teleurgesteld over. Had gehoopt op een verbetering, op resultaat, maar daar is 0% sprake van

adriaan brinkmans beoordeelde op 2018-04-24

Nancy Kessels beoordeelde op 2018-04-24

Ron Veldhuizen beoordeelde op 2018-04-23

Adri Paul beoordeelde op 2018-03-29

Gebruik het nog te kort om een oordeel te geven.

jan van Uhm beoordeelde op 2018-03-26

Bert van Dam beoordeelde op 2018-03-19

Op vrijdag besteld en maandag in huis. Snelle service.

Clasina Van de Pol beoordeelde op 2018-02-26

Voei me veel beter met dit supplement.

Natalia Sledz beoordeelde op 2018-02-21

P.W. Keuning beoordeelde op 2018-02-19

De pakketbezorger GLS biedt het een keer aan. Niet thuis? Dan moet je via internet diverse stappen ondernemen om het pakje alsnog te ontvangen. Kostte een week extra.

Reactie van IQ Slimmer Gezond:
Beste P.W. Keuning,

We vinden het erg vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Als u voor 23:00 besteld, verzenden wij uw bestelling de volgende werkdag, wellicht is er dus iets fout gegaan met de bezorgdienst.

Wij helpen u graag via onze klantenservice (vragen@slimmer-gezond.nl), alles wat we nodig hebben is uw ordernummer.

D.P. Green beoordeelde op 2018-02-19

Neem de capsules nu een week in, maar het slapen is niet verandert. Wordt nog steeds 2x per nacht wakker, het verder slapen gaat beter, maar word 's morgens nog steeds vermoeid wakker!

H.F. van Essen beoordeelde op 2018-02-19

alfons schipper beoordeelde op 2018-02-19

Iris de Goede beoordeelde op 2018-02-08

Thalita Martens beoordeelde op 2018-01-30

Het product wordt erg snel geleverd. Keurig verpakt in een doos.

Martin Piet beoordeelde op 2018-01-25

Ik heb het product in goede orde mogen ontvangen. De informatie op de verpakking is duidelijk genoeg.

MJ Uitzinger beoordeelde op 2017-12-26

Stipt op tijd