Kalverstraat 17
5051NK Goirle

Google Plus/Places - 8,0

Nancy gommer van biene beoordeelde op 2019-01-23

Heel fijn bedrijf goede service en komen afspraken na een bedrijf waar je op kan vertrouwen echt top !

Anoniem beoordeelde op 2019-01-23

Anoniem beoordeelde op 2019-01-22

G Marijnissen beoordeelde op 2019-01-22

Heb in het begin van de middag een laptop gekocht en laten installeren kon hem op het einde van de middag al ophalen.Enkele dagen later nog een keer teruggekeerd omdat ik problemen had met Google instellingen is meteen opgelost.prima

Anoniem beoordeelde op 2019-01-15

Anoniem beoordeelde op 2019-01-10

Van Huijgevoort beoordeelde op 2019-01-10

Goed geholpen door vriendelijke mensen , voor ons de eerste keer ervaring met ISS Computers .Gewoon top !

Jeroen beoordeelde op 2019-01-09

Vriendelijk en deskundig.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-09

J.Schapendonk Koningsschild 40 5051TT Goirle. beoordeelde op 2019-01-09

Goede uitleg over het gebruik van de laptop.
Klantvriendelijk/

Klantvriendelijk

Ad beoordeelde op 2019-01-09

Ben zeer tevreden over deze winkel. Had een laptop besteld maar bleek een verkeerd type scherm in te zitten. Na overleg heeft ISS een andere laptop uitgezocht die precies aan mijn wensen voldeed en kunnen omruilen. Top

Wereldwinkel Tilburg beoordeelde op 2019-01-01

Zeer snel en prima geholpen tegen beperkte kosten.

Anoniem beoordeelde op 2018-12-31

Adrie Stoopen beoordeelde op 2018-12-30

Ik bestel een laptop en kan hem de zelfde dag al ophalen geìnstalleerd en alles.
Top!!!!

hanneke segers beoordeelde op 2018-12-29

goed geholpen, ben blij met keuze voor nieuwe p.c. in plaats van laptop.

Lamers beoordeelde op 2018-12-29

ervaringen met ISS:
deskundigheid, betrokkenheid; correctheid.

Peter Vermeulen beoordeelde op 2018-12-29

Na een tweede bezoek blijkt nu dat e.e.a. werkt zoals bedoeld.

Maarten Scholtze beoordeelde op 2018-12-29

Niets te klagen. Alles keurig afgewerkt en de afspraken zijn allemaal nagekomen.

Martien beoordeelde op 2018-12-10

Nieuwe laptop aangekocht, uiterst deskundig advies verkregen.
Geen enkele druk ervaren om een bepaalde richting ingestuurd te worden.
Als onafhankelijk en op mijn situatie toegespitst ervaren.
Bij aankoop meegedacht over welke software op de laptop te plaatsen en advies ontvangen over mijn huidige virusscanner abonnement.
Afspraak gemaakt over wanneer de laptop geïnstalleerd zou zijn en opgehaald zou kunnen worden.
Afspraak door ISS waargemaakt en zeer snel en ruim binnen de afgesproken opgeleverd.
Kortom als zeer professioneel ervaren.
NB leuke creatieve actie om zo voor de feestdagen het beste speelgoed van het jaar bij bepaalde aankopen aan te bieden: Top!

J.Hagenaars beoordeelde op 2018-12-04

Uitstekende service