Kalverstraat 17
5051NK Goirle

Google Plus/Places - 8,0

Ed Mols beoordeelde op 2019-06-14

De oude computer was kapot en niet meer te repareren.
Ik vertrouw erop dat de harde schijf is geformatteerd voor verwijdering.
De nieuwe computer die ik bij u heb aangeschaft werkt goed.
Ik neem aan dat ik vanzelf een seintje krijg als ik een nieuwe back up moet maken.
Of moet ik daarvoor iets in stellen?

groeten
Ed Mols.

Reactie van ISS Computers:
Beste heer Mols,

Fijn om te horen dat de nieuwe computer goed bevalt. Uw oude computer wordt uiteraard op een milieuvriendelijke manier verwerkt en de harde schijf wordt gewist.

Een automatische backup maken moet worden ingesteld. Via de volgende link kunt u zien hoe dat moet gebeuren:

Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe computer.

Anoniem beoordeelde op 2019-06-11

Rob Pabbruwe beoordeelde op 2019-06-05

Zoals al jaren super behandeling en oplossingen. Nu een nieuwe laptop gekocht: ook weer super service

Anoniem beoordeelde op 2019-05-30

Wendy van Ooijen beoordeelde op 2019-05-30

Snelle service, uitstekend geholpen.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-30

advanweereld beoordeelde op 2019-05-26

goede service en informatie

Vercura B.V. beoordeelde op 2019-05-18

Heel tevreden, goede uitleg en uitstekende service.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-17

Hans Bruijns beoordeelde op 2019-05-03

Computer gekocht net buiten de periode dat het een aanbieding was ,terwijl ik wel had geinformeerd eerder, toch gekregen met de korting.

H.R. van Ootmarsum beoordeelde op 2019-05-02

Heb al meermalen gebruik gemaakt van de geleverde professionele service. Aan te bevelen want ze zijn snel en efficient.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-02

Bob Tabbers beoordeelde op 2019-04-29

Eerst mijn laptop sneller laten maken, en vervolgens een nieuwe Desktop computer samen laten stellen. Goeie kwaliteit en snel geleverd.

Mart Brom beoordeelde op 2019-04-25

Een goede prijs kwaliteits verhouding, een prettige uitleg en een snelle levering

R.C. Backx-Hartsuiker beoordeelde op 2019-04-18

Na overleg heb ik besloten een nieuwe computer te kopen, omdat de oude niet meer voldeed.

Anoniem beoordeelde op 2019-04-07

spijkers beoordeelde op 2019-04-05