Immenhof 33
4847SR Teteringen

Esther van Gorkom beoordeelde op 2018-07-12

Ketting was snel in huis. Hij is heel erg mooi, precies wat ik ervan verwachtte.

rolinda logtenberg beoordeelde op 2018-06-07

super service en leuke artikelen

Bianca beoordeelde op 2018-04-19

Gisteren besteld vandaag binnen !
Zeer blij met de bestelde artikelen.
Leuke tuniekjes !

Agnes Sohilait beoordeelde op 2018-04-16

Top geholpen !

Ernst beoordeelde op 2018-04-14

Erg tevreden. Leuke meubels en aardige en behulpzame eigenaren!

Rihanna beoordeelde op 2018-04-13

Heel blij mee! Super leuk kastje, heel fijn contact en snelle levering! Een aanrader! Ik zou hier zeker nog eens kopen 👍🏽Rihanna

Sarah beoordeelde op 2018-04-11

Heel sympathieke mensen zeer correct in het handelen en top service! Super mooie en unieke meubeltjes!!! Ik kan niet wachten om nog een keer te komen kijken!

Eveline Brauckmann beoordeelde op 2018-04-11

Super gave spullen, en mooie kwaliteit. Hele aardige mensen.

Sandra Dierx beoordeelde op 2018-04-08

Snelle levering, mooie spullen en goede kwaliteit!

Nora beoordeelde op 2018-04-01

Ik heb een super mooie salontafel gekocht bij Ibizafactory. Ben eerst het tafeltje gaan bekijken in de loods. Wat een mooie spullen hebben ze 😍. Volgende keer neem ik een grotere auto mee. Kon het tafeltje meteen meenemen en deze werd zelfs nog even voorzien van een extra antikras- en vleklaagje. Sowieso super vriendelijke eigenaren. Deze winkel is echt een aanrader!

Lucinda Van Houten beoordeelde op 2018-03-28

Goede prijs/kwaliteits verhouding. Service ben ik helemaal over te spreken! Dat was supertop! Leuke ondernemers met passie voor het vak.

Andreea Groze beoordeelde op 2018-03-19

Heel blij met ons mooie tafeltje in het turquoise en met de twee Ibiza ringen! Snelle levering, goed ingepakt, dus tafeltje kwam heel aan! Een aanrader :)

Charon beoordeelde op 2018-03-08

Slaapkamer set Ibiza voor onze dochter gekocht bij Ibiza factory
Netjes thuis geleverd
En alles in elkaar gezet.
Zodat onze dochter gelijk haar nieuwe Ibiza meubels kon zien😃
Ga zo door!
En tot ziens!

Monique Vette beoordeelde op 2018-02-08

Ik was al tijd op zoek naar iets moois en aparts, dressoir in overleg thuisbezorgd en komt zeer goed overeen met de foto's.
Kast is super en ben er heel blij mee...
Kreeg ook snel reactie op mijn mails en alles in goed overleg. Dank jullie wel!!!!!!

Ilda beoordeelde op 2017-11-30

Binnen 1 jaar tijd inmiddels 2 super gave kasten bij Ibizafactory gekocht en laten bezorgen door Filip. De goede service begint al bij de zeer snelle respons op mijn mailtje.
Ibizafactory denkt goed met mij mee en zijn uiterst zorgvuldig en attent(voorbeeld:de kast die ik afgelopen week geleverd heb gekregen,bleek door de lichtinval een iets andere kleur te hebben op de site. Ik kreeg van Filip een nieuwe foto van de kast met de juiste kleur weergave) Al met al een aanrader om bij Ibizafactory,gerestylde spullen te kopen. Top service,goede bezorgservice en zeer vriendelijke mensen :-)
Ibizafactory,wederom bedankt voor de gave kast en graag tot de volgende keer.

Anne Lotte beoordeelde op 2017-11-20

Erg tevreden! Leuke kast gekocht bij Ibizafactory, goed contact gehad, erg vriendelijk. Willen meedenken en voor ik het wist had ik mijn kast thuis staan. Ben erg blij met de service, en ook zeker met de kast. Ga ik jaren lang plezier van hebben!

Carolien Kraaij beoordeelde op 2017-10-18

Heel tevreden. Super snelle service. En goed advies. Zou hier zeker vaker bestellen.