Immenhof 33
4847SR Teteringen

Nathalie Van Kaauwen beoordeelde op 2019-06-05

Persoonlijke en zeer vriendelijke service!

Ineke beoordeelde op 2019-05-22

Zeer vriendelijke eigenaren .Top geholpen.Zoek je iets aparts zeker een aanrader.👍Zeer blij met gekocht artikel.

Ciska beoordeelde op 2019-03-14

Super ervaring gehad!
Ik had een snelle levering nodig van meubeltjes ivm een vracht die richting ibiza ging.
Alles is top geregeld en de persoonlijke benadering vond ik heel prettig!

Anastasiia beoordeelde op 2019-01-29

The shop is great! I'm the lucky owner of two absolutely fantastic and one-of-a kind vintage buffets, very well made and renovated for a reasonable price. The communication is also outstanding, very helpful and professional service! I will definitely buy more!

Sjulie De groot beoordeelde op 2019-01-10

Leuke betaalbare artikelen.
Ik hou van de boho style.
Snelle levering.
Wat wil je nog meer!
Ga zo door.

M. Witveld beoordeelde op 2018-11-06

Een kast gezien via de site, vandaag 5/11 besteld en ongelofelijk 6/11 in huis. Het was een klus om de kast binnen te krijgen, maar geen probleem voor Ibiza factory. Phillipe dank daar voor. Al met al een hele tevreden Klant. Tot de kerstfair hohoho. T&M. Delft.

Reactie van Ibizafactory.nl:
Super bedankt voor jullie recensie! Leuk om te horen en lezen dat jullie zo tevreden zijn met Ibizafactory. Veel plezier van de kast en wellicht tot ziens bij onze Winterfair. Groetjes Sil

Esther van Gorkom beoordeelde op 2018-07-12

Ketting was snel in huis. Hij is heel erg mooi, precies wat ik ervan verwachtte.

rolinda logtenberg beoordeelde op 2018-06-07

super service en leuke artikelen

Bianca beoordeelde op 2018-04-19

Gisteren besteld vandaag binnen !
Zeer blij met de bestelde artikelen.
Leuke tuniekjes !

Agnes Sohilait beoordeelde op 2018-04-16

Top geholpen !

Ernst beoordeelde op 2018-04-14

Erg tevreden. Leuke meubels en aardige en behulpzame eigenaren!

Rihanna beoordeelde op 2018-04-13

Heel blij mee! Super leuk kastje, heel fijn contact en snelle levering! Een aanrader! Ik zou hier zeker nog eens kopen 👍🏽Rihanna

Sarah beoordeelde op 2018-04-11

Heel sympathieke mensen zeer correct in het handelen en top service! Super mooie en unieke meubeltjes!!! Ik kan niet wachten om nog een keer te komen kijken!

Eveline Brauckmann beoordeelde op 2018-04-11

Super gave spullen, en mooie kwaliteit. Hele aardige mensen.

Sandra Dierx beoordeelde op 2018-04-08

Snelle levering, mooie spullen en goede kwaliteit!

Nora beoordeelde op 2018-04-01

Ik heb een super mooie salontafel gekocht bij Ibizafactory. Ben eerst het tafeltje gaan bekijken in de loods. Wat een mooie spullen hebben ze 😍. Volgende keer neem ik een grotere auto mee. Kon het tafeltje meteen meenemen en deze werd zelfs nog even voorzien van een extra antikras- en vleklaagje. Sowieso super vriendelijke eigenaren. Deze winkel is echt een aanrader!

Lucinda Van Houten beoordeelde op 2018-03-28

Goede prijs/kwaliteits verhouding. Service ben ik helemaal over te spreken! Dat was supertop! Leuke ondernemers met passie voor het vak.

Andreea Groze beoordeelde op 2018-03-19

Heel blij met ons mooie tafeltje in het turquoise en met de twee Ibiza ringen! Snelle levering, goed ingepakt, dus tafeltje kwam heel aan! Een aanrader :)

Charon beoordeelde op 2018-03-08

Slaapkamer set Ibiza voor onze dochter gekocht bij Ibiza factory
Netjes thuis geleverd
En alles in elkaar gezet.
Zodat onze dochter gelijk haar nieuwe Ibiza meubels kon zien😃
Ga zo door!
En tot ziens!

Monique Vette beoordeelde op 2018-02-08

Ik was al tijd op zoek naar iets moois en aparts, dressoir in overleg thuisbezorgd en komt zeer goed overeen met de foto's.
Kast is super en ben er heel blij mee...
Kreeg ook snel reactie op mijn mails en alles in goed overleg. Dank jullie wel!!!!!!