Peseta 49

Lees
waarom

2016

Peter beoordeelde op 2016-11-06

Goede service en begeleiding. Zoekt naar oplossingen

Interakt beoordeelde op 2016-02-21

Vriendelijk, deskundig, snel, goede communicatie en komt zijn afspraken onmiddellijk na!

Ries van der Meij beoordeelde op 2015-06-18

klantvriendelijke benadering bij oplossen van problemen

Mystery shopper beoordeelde op 2015-03-16

Onlangs hebben we IcTTH verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden wij ons voor als geïnteresseerde voor het opzetten van een beheerd draadloos netwerk. Onze vraag was hoe lang een installatie kon gaan duren en hoe het netwerk omgaat met een groot aantal gebruikers. We vroegen ons af hoe dit systeem en concept in zijn werk gaat. We kregen spoedig een uitgebreide reactie terug met daarin antwoord op al onze vragen. Uit de reactie is gebleken dat zij over voldoende kennis bezitten en dat de bereidheid om klanten te helpen en informeren ruimschoots aanwezig is. Vanwege de spoedige, duidelijke en uitgebreide reactie beoordelen wij deze webshop graag met de maximale vijf sterren!

Corne beoordeelde op 2014-02-12

Ik heb goede ervaringen met ICTTH. Altijd deskundig advies zeer
klantgericht en klantvriendelijk. Het product was snel binnen en
de prijs/kwaliteit verhouding was goed. Ook na aankoop was er
ruimte voor vraag en antwoord!

Zeer tevreden!

2014