Raadhuisplein 31
2914 KM Nieuwerkerk a/d IJssel

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

José Gunter beoordeelde op 2019-04-15

Mijn eerste bestelling opgehaald in de winkel, er ook uitgebreid rondgeneusd. Uiteraard met nog wat andere dingen gekocht.
Hulpvaardig team. Online vragen worden snel beantwoord.

Ubbe Meersseman beoordeelde op 2019-04-13

Heel correct en snelle levering

Petra Vande Kerckhove beoordeelde op 2019-04-11

super....ik ben blij jullie gevonden te hebben!!!!!

Katrijn beoordeelde op 2019-04-08

Bestelling en levering ging vlot. Twee maal een vraag (dezelfde) per mail gesteld maar nooit reactie op gekregen.

Reactie van Ihobby:
Beste Katrijn,

Kan dit het mailtje zijn van de grote wasknijpers waar er meer van nodig waren dat iHobby op dat moment op voorraad had? Want dit mailtje heb ik vorige week maandag beantwoord met uitleg hoe wij het gewenste aantal voor u konden bestellen.

Met vriendelijke groet
Safira
iHobby Klantenservice

Miriam beoordeelde op 2019-04-01

Zeer tevreden! Mooie spulletjes mogen ontvangen, gelijk mee aan de slag!
Enige minpunt is de levering van de pakketdienst. Geen bericht gehad, geen verzendinformatie, geen tijdsindicatie... Dat is niet handig.

Ingrid Maertens beoordeelde op 2019-04-01

Snelle levering en netjes verpakt.

Anja de Winter beoordeelde op 2019-03-31

snelle levering, prima prijs!

Karin beoordeelde op 2019-03-30

Eerste bestelling, onmiddellijk bevestiging. Met zorg verpakt, snel geleverd.

Sally Spiessens beoordeelde op 2019-03-28

Zeer tevreden, kregen zelfs een extra cadeautje :)

Barbara Wissemborski beoordeelde op 2019-03-22

Supersnelle levering en goed materiaal

Pauline Blokdijk beoordeelde op 2019-03-22

Snelle levering en netjes verpakt!

Cor Weeda beoordeelde op 2019-03-22

L.S.,
De bestelling is in binnen de aangeven leveringsmarges geleverd en goed aangekomen.
De bestelde producten hebben geen beschadigingen. Alles is naar wens verlopen.
M.vr.gr. Cor, Deventer

Mieke Duyver beoordeelde op 2019-03-15

snel, correcte levering

Gaby van der Loo beoordeelde op 2019-03-12

zeer snelle goede levering

Nicole de Hont beoordeelde op 2019-03-11

Goede service en een snelle levering.

Chantal Dewit beoordeelde op 2019-03-11

Heel goede service. Ruime keuze en bestel zeker nog bij ihobby

Marijke Onderwater beoordeelde op 2019-03-10

...

Ina Hogenboom beoordeelde op 2019-03-10

Snelle levering en een fijn snijmes. Zeer tevreden.

Danielle Visscher beoordeelde op 2019-03-01

Heel snel mail ontvangen dat mijn producten klaar lagen. Gezellig en kennis personeel.

Roelyn beoordeelde op 2019-03-01

Vlotte levering! Kwalitatief hoog product.