Raadhuisplein 31

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

P v Driel beoordeelde op 2019-02-14

Prima geregeld allemaal!

Afke Maessen beoordeelde op 2019-02-14

Vlotte levering, goed tussendoor contact en zeer aandachtig ingepakt i.v.m. glasproduct

Jacqueline van Kampen beoordeelde op 2019-02-14

Alles net jes en op tijd geleverd!!!

E. Sarosi beoordeelde op 2019-02-14

Prachtig exemplaar en zeer snelle aflevering.

Elvira Neleman beoordeelde op 2019-02-07

Het kinderfeestje van mijn dochtertje hier gevierd. Alles was tot in de puntjes geregeld en er werd super leuk om gegaan met alle kinderen. Goede begeleiding, gewoon top! En geen rotzooi thuis naderhand ;)

Jake de Boer beoordeelde op 2019-02-06

Na lang lopen te stuntelen met mijn hobby pakket.
Belde ik de klantenservice voor wat meer uitleg.
Ik kreeg een zeer creatieve dame aan de telefoon.
Die mij de juiste handvatten gaf. om mijn knutselpakket af te maken.

Albert Bredius beoordeelde op 2019-02-05

Super goede service, na 1 dag al thuis bezorgd.
het was goed verzorgt ingepakt en er zat zelfs een leuk cadeautje bij.
zeker voor herhaling vatbaar!