Raadhuisplein 31
2914 KM Nieuwerkerk a/d IJssel

Stans Mooij beoordeelde op 2019-06-15

Vriendelijk geholpen snel geleverd!

Greta Streefkerk beoordeelde op 2019-06-15

Zeer goede service..
Snel bezorgd....šŸ¤—

Alies Rusch beoordeelde op 2019-06-14

Goed.

Irene van Dijk beoordeelde op 2019-06-09

Snel geleverd, netjes verpakt, met extra cadeautje erbij.

Rolia de Rooij beoordeelde op 2019-06-09

Door vervoer waren de kopjes gebroken, omdat de kopjes niet meer verkrijgbaar waren hebben we zonder probleem ons geld terug gekregen bedankt

Nelly van der Werff beoordeelde op 2019-06-09

Supersnel geleverd, goed verpakt, leuke folder met inspiraties erbij en een leuk cadeautje! Ik koop meestal in de winkel, maar door tijdgebrek en omdat ik dit naaisetje van aap en konijn voor het weekend in huis wilde hebben, voor de verandering een keer online besteld. Zeer tevreden.

W.G Langen beoordeelde op 2019-06-09

Van de 3 producten die besteld waren, zijn er 2 geleverd.
Gebeld en het derde product werd direct zonder problemen verstuurd.

Ria Vennik beoordeelde op 2019-06-08

Snelle service, goed verpakt.

Laurine Brucher beoordeelde op 2019-05-29

Vandaag kinderfeestje gehad voor mijn dochter Katie. Was geweldig! Echt een aanrader!

D de vries beoordeelde op 2019-05-29

Zeer tevreden v

Gerry Hey beoordeelde op 2019-05-24

Snelle levering, en de kwaliteit van het bestelde is perfect!

Hennie Sanders beoordeelde op 2019-05-16

Snelle verzending, goede info, snelle ontvangst van het bestelde.

Mandy Verdonschot beoordeelde op 2019-05-16

Erg snel en een goede prijs!

Marielle Davidson beoordeelde op 2019-05-10

Snel goed verpakt!

Roger Debruyne beoordeelde op 2019-05-09

xxxx

M.B. beoordeelde op 2019-05-09

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Esmeralda de Vos beoordeelde op 2019-05-05

Bestelling werd en netjes ingepakt bezorgd!

Riet van Meenen beoordeelde op 2019-04-20

alles correct afgehandeld

Trudy Stam beoordeelde op 2019-04-19

Goed verzorging- en op tijd geleverd

José Gunter beoordeelde op 2019-04-15

Mijn eerste bestelling opgehaald in de winkel, er ook uitgebreid rondgeneusd. Uiteraard met nog wat andere dingen gekocht.
Hulpvaardig team. Online vragen worden snel beantwoord.