Randwijksingel 7
6581CA Malden

Bol.com 22 9,0

Zoe beoordeelde op 2019-07-14

Goede service en supermooie meubels! De chauffeur had een klapband maar toch nog supersnel bezorgd :)

van Maanen beoordeelde op 2019-07-07

Erg klantvriendelijk en behulpzaam,en de eettafel is prachtig!
Kortom een echt aanrader.

Oussama beoordeelde op 2019-07-07

Heb een salontafel en eettafel besteld enkel via de site. Heb me laten verrassen. Ze zijn prachtig! Ze staan super in onze moderne woonkamer.

Smidt beoordeelde op 2019-07-06

Tevreden, snelle reactie op de mail en vriendelijk te woord gestaan. Levertijd was nu, door de drukte, wat langer dan de gestelde 4-5 weken. Maar was de moeite waard.

Anne beoordeelde op 2019-07-06

Goede duidelijke website, mooie tafels en andere zaken. Goede afspraak kunnen maken betreft bezorging. Goede kwaliteit. Tijdje op zoek naar dit type blad, Grijs eiken met witte poten. Erg blij mee!

Shannon beoordeelde op 2019-05-30

Fijn dat je alles makkelijk en snel kan vragen via whats app.
Aangezien de maat die ik wilde niet op voorraad was en dit wel op de site stond raad ik dit ook wel aan om ter controle na te vragen anders moet je een paar weken wachten)
Anders heb je Einde van de week je bestelling binnen dus wel snel.
Prijs kwaliteit vind ik echt wel top dit vind je moeilijk ergens anders. Heb lang moeten zoeken voor de goede kleur tafelblad en eindelijk op deze site gevonden. Fijn dat je bij bezorging kan betaalen omdat ik toch wel bezorgd was dat dit geen oplichtings site was ofzo😅
Het enige minpunt vond ik wel is bij bezorging ik ineens moest helpen het tafelblad te tillen 🤨 ik was alleen thuis met een kleintje van 1 jaar die ik dus niet zo makkelijk alleen kan laten. Maar ik moest wel want hij kon dat niet alleen tillen nou ben ik een vrouw met niet zo veel spieren dus dit was wel echt heel zwaar voor mij, vond dit allemaal best wel vaag omdat je wel iets van 30/40 euro betaald aan bezorgkosten dan vind ik dat bezorden tot minimaal aan de deur daar wel bij hoort maar volgens meneer was dit niet het geval en zou hij het dan beneden in de hal moeten laten staat,<-(wtf?) ( ik woon btw in een flat op de 4e verdieping (met lift)).
Als laatste vond ik het wel echt supper netjes ingepakt allemaal om schade tijdens vervoer te voorkomen.

Leroy beoordeelde op 2019-05-30

Mooie degelijke meubels en snel geleverd

Kimberly beoordeelde op 2019-05-30

Fijne service, goed contact en erg vriendelijk!

Grietje beoordeelde op 2019-05-23

Ben zeer tevreden het is een hele mooie tafel dank je wel

Jose beoordeelde op 2019-05-23

Hoogwerf beoordeelde op 2019-04-09

Goede prijskwaliteitbeoordeling.
Flexibel vwb leveringstermijn.

Bahar beoordeelde op 2019-02-23

Een tevreden klant. Bedankt ikwoonmodern!

Arisa beoordeelde op 2019-02-10

Pascal is zeer vriendelijk, we zijn erg goed geholpen, de bestelling is ook netjes afgeleverd, alles op tijd.

Linda beoordeelde op 2019-02-09

Twee bestellingen gedaan. Beide prima verlopen, goede communicatie.

Serdal beoordeelde op 2019-02-09

Heel tevreden...goede communicatie..netjes ingepakt..top!

Ingrid beoordeelde op 2019-02-08

Ik ben heel tevreden .In tegenstelling wat online stond was de eettafel niet op voorraad , maar ik kreeg gelijk bericht en kon kiezen of ik een andere tafel of korting wou. Levering ging in overleg .
Ingrid Nijdam

Radjesh beoordeelde op 2019-02-01

👍🏼

Ertan Karakus beoordeelde op 2019-02-01

Mooie tafel, zeer te vreden

Leyla beoordeelde op 2019-01-30

Dankbaar aan ik woon modern

Lieve beoordeelde op 2019-01-30

Behulpzame medewerkers, prachtige meubelen en een vlotte levering naar België