Emmastraat 23
7121CE Aalten

8,4

2016

Ron zei op 2016-12-30

Mijn bestelling staat al 4 werkdagen in status " order in verwerking " zou eigenlijk 2 werkdagen moeten zijn.

Nazorg & garantie

R Maat zei op 2016-04-28

Moest een dak hebben voor een paviljoen in de tuin. Hier en daar gekeken maar toch weer terug bij ikklus. Bij andere belachelijk hoge verzendkosten of levertijden. Gezien ik het dak op korte termijn nodig had voor de zekerheid even gebeld gezien sommige recenties hier. Vriendelijk te woord gestaan door de eigenaar die zei het gelijk te gaan regelen. Bestelling online afgerond en nog geen 15 minuten later barcode tbv trackandtrace binnen.

Kortom, erg blij met deze service!

Nazorg & garantie

LKB zei op 2015-09-15

Na mijn bestelling van 2 sets lichtschakelaars liep het niet helemaal goed met de correspondentie. Dat is door www.ikklus.nl gecorrigeerd met excuus. Dikke plus voor Betrouwbaarheid, Nazorg & Garantie. Hier komt wel weer een volgende bestelling. Aanbeveling! Overzicht status van bestelde producten zou beter kunnen denk ik.

Rob zei op 2015-09-08

Super net bedrijf. Leveren niet alleen goeie producten tegen een nette prijs, maar hebben ook een waanzinnig goede service.
Het geleverde product bleek te hebben gelekt tijdens vervoer en werd zonder slag of stoot geruild. Helemaal top! Geen tips

Laura zei op 2015-08-05

snelle levering slechte service m.b.t. bestelde artikelen retouren heb al meerdere mailtjes gestuurd hoe het in ze werk gaat om iets terug te kunnen sturen maar zonder reactie zeer slecht erg jammer.

Gerrit....... zei op 2015-07-30

Er is wel van alles te kopen. Het product werd pas na 14 dagen bezorgt.
Vooraf geen communicatie dat het zo lang ging duren!
Na een mail gestuurdt te hebben kreeg ik per mail antwoord.
Het product bleek nog ergens anders vandaan te moeten komen.

Anoniem zei op 2015-07-30

Geen

Anoniem zei op 2015-07-26

Anoniem zei op 2015-07-20

De review van de koper die ingevuld is ,word serieus gekeken naar wat er geschreven is. De intentie om bij een probleem direct contact te zoeken met de koper en voor een oplossing te komen is een goede zaak. De afbeelding op hun website is niet het artikel wat wij geleverd kregen, en na contact te hebben gehad vernomen dat de leverancier een verkeerde afbeelding aangeleverd had.

Sylvia zei op 2015-07-15

Perfecte sevice iets betere communicatie als een levering niet op tijd wordt geleverd

Anoniem zei op 2015-07-14

Beter communiceren als er iets niet leverbaar is, of dat de levertijd langer duurt.

Hans zei op 2015-07-14

- Nauwkeuriger info over levering op huisadres.

M. zei op 2015-06-29

dat je 24/7 kunt bestellen - emails secuurder sturen, bv ik kreeg een email dat het product in bestelling stond nadat het al geleverd was
- mijn bestelling kwam niet naar voren in het overzicht, na twee maal een email te hebben verstuurd is er actie ondernomen en heb ik het product netjes ontvangen.

FK zei op 2015-06-15

Internet aankoop met de service en het goede gevoel van een ouderwetse winkel. TOP! Vul niet vaak enquêtes in maar dit was een erg positieve ervaring
Ze maken meer waar dan ze beloven. Zijn goed bereikbaar, ook na de koop! Prettige manier van communiceren. Stapje extra.

Hilda zei op 2015-06-11

Diny zei op 2015-06-10

Frans zei op 2015-06-04

Annie zei op 2015-06-04

De prijs voor het onderdeel was prima Als iets niet op voorraad is misschien effe klanten laten weten. Ik heb zelf moeten informeren waarom mijn bestelling nog na twee weken niet gearriveerd was.

Anoniem zei op 2015-05-28

D.G. Bode zei op 2015-05-26

alles lekker snel levering met betaalde rekening