Ikklus.nl

Ikklus.nl

Complete online bouwmarkt. Meer dan 50.000 artikelen online.
Bouwmarkt webshop waar service geboden wordt.

Lidmaatschap per 04-03-2019 stopgezet

8,2

• hugo van Zuylen
    Review voor Ikklus.nl

Ontzettend onproffesionele organisatie. Ruim twee weken geleden een afstandsbediening bested. Zelf contact opgenomen met de vraag wanneer die geleverd, waarna ik te horen krijg dat die niet meer leverbaar is.

• Arno
    Review voor Ikklus.nl

In mei 2017 een wicker Lounge set gekocht. Wicker is op de tafel al op 10 plekken afgebroken en op meerdere plekken aan het scheuren. Helaas na weken mailen nog geen oplossing vanuit ikklus.nl. enkel dat ze nog nooit van deze spontane klachten gehoord hebben...... alsof ik zelf mijn tafel kapot ga maken..... beetje jammer dat een fatsoenlijke reactie en oplossing tot op heden uit blijft!

Antwoord van Ikklus.nl

Uiteindelijk is het toch goed gekomen. Eerst doen we een onderzoek naar de klacht. Dat kost even tijd omdat dat ook met de importeur van het artikel besproken wordt.
    Er is een nieuwe tafel geleverd.

• Maurice
    Review voor Ikklus.nl

Heb 2.5 week geduld moeten hebben om de gehele bestelling af te kunnen sluiten.. (zou 2/3 dgn moeten zijn.) Maar de webshop heeft zich daarvoor geëxcuseerd, en dat vind ik heel netjes.

Uiteindelijk ben ik wel blij met een mooi en kwalitatief goed product.

Graag wil ik Danique en Job van "Beslist.nl" nog even in het zonnetje zetten voor de awesome nazorg en garantie.

• m Hardeman
    Review voor Ikklus.nl

ep be te udidrlenten iknr, tranm tieitpabddr sn do n e rij kltvgslendior ena ej gegmor kEk eadortrer reag.i nedeen lrindegdieei mnntrwlelants eejanoelemrejn t cteobregei ahugdl nf dnnel ewgarSueudt nBeaerd zi ntooeaaee t pnt . gaon b loanbri iewpbwatez4 ojudwl.

• A.
    Review voor Ikklus.nl

ktjb,esn2hezrmlsgNianeftie hn dkeaspro0e,ne be tbenanelp1ngf.lliielnm. 1lmeOttlneoettiprlrtn ,bl 1tendw,vi siiea ge dhmtre7 eiednoidn da,e g0 uiep, v lo ee dnibmhkkshebet netsbeaoano in eararag gD egeekmersdesnsrrint eli e gtWi cppms nb nsc c eeeajap.llzedihv ree ei.umi,wvegiktendrwnH j ie2 rel e gnnagot dii kWi7 7lneu lot enb eeer t eonii odeiegne esnsdjcsb.eir!euvnt g

• Ron
    Review voor Ikklus.nl

Mijn bestelling staat al 4 werkdagen in status " order in verwerking " zou eigenlijk 2 werkdagen moeten zijn.

• R Maat
    Review voor Ikklus.nl

Moest een dak hebben voor een paviljoen in de tuin. Hier en daar gekeken maar toch weer terug bij ikklus. Bij andere belachelijk hoge verzendkosten of levertijden. Gezien ik het dak op korte termijn nodig had voor de zekerheid even gebeld gezien sommige recenties hier. Vriendelijk te woord gestaan door de eigenaar die zei het gelijk te gaan regelen. Bestelling online afgerond en nog geen 15 minuten later barcode tbv trackandtrace binnen.

Kortom, erg blij met deze service!

• LKB
    Review voor Ikklus.nl

Na mijn bestelling van 2 sets lichtschakelaars liep het niet helemaal goed met de correspondentie. Dat is door www.ikklus.nl gecorrigeerd met excuus. Dikke plus voor Betrouwbaarheid, Nazorg & Garantie. Hier komt wel weer een volgende bestelling. Aanbeveling! Overzicht status van bestelde producten zou beter kunnen denk ik.

• Rob
    Review voor Ikklus.nl

Super net bedrijf. Leveren niet alleen goeie producten tegen een nette prijs, maar hebben ook een waanzinnig goede service.
    Het geleverde product bleek te hebben gelekt tijdens vervoer en werd zonder slag of stoot geruild. Helemaal top! Geen tips

• Laura
    Review voor Ikklus.nl

snelle levering slechte service m.b.t. bestelde artikelen retouren heb al meerdere mailtjes gestuurd hoe het in ze werk gaat om iets terug te kunnen sturen maar zonder reactie zeer slecht erg jammer.

• Gerrit.......
    Review voor Ikklus.nl

Er is wel van alles te kopen. Het product werd pas na 14 dagen bezorgt.
    Vooraf geen communicatie dat het zo lang ging duren!
    Na een mail gestuurdt te hebben kreeg ik per mail antwoord.
    Het product bleek nog ergens anders vandaan te moeten komen.

Geen

Review voor Ikklus.nl

Ik heb verder geen opmerkingen.

Review voor Ikklus.nl

De review van de koper die ingevuld is ,word serieus gekeken naar wat er geschreven is. De intentie om bij een probleem direct contact te zoeken met de koper en voor een oplossing te komen is een goede zaak. De afbeelding op hun website is niet het artikel wat wij geleverd kregen, en na contact te hebben gehad vernomen dat de leverancier een verkeerde afbeelding aangeleverd had.

• Sylvia
    Review voor Ikklus.nl

Perfecte sevice iets betere communicatie als een levering niet op tijd wordt geleverd

Review voor Ikklus.nl

Beter communiceren als er iets niet leverbaar is, of dat de levertijd langer duurt.

• Hans
    Review voor Ikklus.nl

- Nauwkeuriger info over levering op huisadres.

• M.
    Review voor Ikklus.nl

dat je 24/7 kunt bestellen - emails secuurder sturen, bv ik kreeg een email dat het product in bestelling stond nadat het al geleverd was
    - mijn bestelling kwam niet naar voren in het overzicht, na twee maal een email te hebben verstuurd is er actie ondernomen en heb ik het product netjes ontvangen.

• FK
    Review voor Ikklus.nl

Internet aankoop met de service en het goede gevoel van een ouderwetse winkel. TOP! Vul niet vaak enquêtes in maar dit was een erg positieve ervaring
    Ze maken meer waar dan ze beloven. Zijn goed bereikbaar, ook na de koop! Prettige manier van communiceren. Stapje extra.

• Hilda
    Review voor Ikklus.nl

Ik heb verder geen opmerkingen.