Groen van prinstererlaan 43
5252AK Vlijmen

Bas de laat beoordeelde op 2018-10-25

Bedankt voor de mooie eetkamerset! Op maat laten maken. Past perfect bij mijn interieur. Foto's volgen nog.

Luc beoordeelde op 2018-10-25

Onlangs een lounge set besteld. Voorafgaand aan de bestelling vriendelijk te woord gestaan en geholpen via de telefoon. Ik ben zeer te spreken over de service en kwaliteit. Kijk weer uit naar het volgende seizoen om weer lekker buiten te kunnen zitten!

The IT Solutions beoordeelde op 2018-09-23

Wij hebben 3 grote tafels met v poten gekocht voor onze nieuwe vestiging in Hongarije bij industrielemeubels. Jeroen was heel behulpzaam en doet er alles aan de zaken goed te regelen. De tafels staan heel mooi.

M.Galenkamp beoordeelde op 2018-09-06

Prima geholpen. De buitenkeuken is al erg veel gebruikt en heeft al heel wat mondjes gevoed.

Erg blij mee

Thom van Doremaele (Drunen) beoordeelde op 2018-09-06

We zijn erg te spreken over de kwaliteit van de tafel. Het hout wordt goed en naar eigen wensen behandeld. De tafel wordt zorgvuldig geleverd en op locatie in elkaar gezet. We krijgen veel complimenten over onze tafel. Bedankt!

Frank Leusenkamp Hengelo beoordeelde op 2018-09-05

Twee tuinbanken met mooie kussens laten maken, uistekend en snel geleverd

Philippe Roosen beoordeelde op 2018-08-27

we hebben een tafel op maat laten maken van eikenhout, zeer tevreden over het eindresultaat en fijne afhandeling met Jeroen.

Karin beoordeelde op 2018-08-27

Bedankt voor de goede uitleg! De tafel is boven verwachting!