Torenstraat 53

Google Plus/Places - 10,0

Helga Nauwelaerts beoordeelde op 2019-09-15

Top!

Reactie van Ine van Deursen:
Met veel plezier gedaan ๐Ÿ™Œ. Bedankt voor de 5 sterren.

Jessica beoordeelde op 2019-09-14

Heel leuke jafra-avond gehad. Super consulente met de juiste dosis humor en bakken vol ervaring. Zeker de moeite waard!

Reactie van Ine van Deursen:
Wowwwww dikke merci voor je lieve woorden. Ik vind het zo ontzettend leuk om mijn "bakken" ervaring met jullie te delen :-)

Ann Aerts beoordeelde op 2019-09-09

Snelle service en een persoonlijke benadering. Ine geeft je het gevoel de moeite waard te zijn!

Reactie van Ine van Deursen:
Yeah!!! Wat een ontzettend fijn en lief bericht van jou. Ik vind het erg leuk om jou te verwelkomen in mijn webshop. Geniet van je bestelde producten. Liefs, Ine

EC beoordeelde op 2019-09-09

Steeds correcte service en leuk verpakt ๐Ÿ˜

Reactie van Ine van Deursen:
Bedankt voor je bericht en de 4 sterren. Veel smeerplezier met je bestelde Jafra producten ๐Ÿ˜

Dominique beoordeelde op 2019-08-28

Zeer fijne Jafra avond gehad met goede info! Weer heel wat bijgeleerd.

Reactie van Ine van Deursen:
Houd de tips vast en breng ze in de praktijk. Fijn dat je erbij was Dominique ๐Ÿ‘

Tine beoordeelde op 2019-08-20

Leuke Jafra avond gehad. Alweer heel wat wijzer geworden wat goed is voor een schone, zachte huid. Dankjewel Ine voor de fijne avond!!

Reactie van Ine van Deursen:
Mercikes Tine. Ik vond het ook ontzettend leuk samen met jullie. De combi van gezellig en informatie is "the best".

Chloe beoordeelde op 2019-08-20

Was echt heel gezellig! ๐Ÿ˜ƒ

Jahaaa, echt รฉ! Dat kan ook niet anders met een topper van een gastvrouw ๐Ÿ˜€

Jes beoordeelde op 2019-08-20

Topavondje met Ine en mijn allerliefste collega’tjes! ๐Ÿ˜‹

Reactie van Ine van Deursen:
Ik vond het ook zoooooo ontzettend fijn met jullie. Thanks voor je gastvrije ontvangst. Nu snel aan de slag met alle beauty tips!! Tot snel lieve Jes ๐Ÿ’‹

1 beoordeelde op 2019-08-15

Ine heeft een niet-te-evenaren-service !!
Ze staat steeds klaar met persoonlijk advies...alles wordt snel en correct geleverd...een speelse toets waardoor de producten waanzinnig leuk zijn verpakt :-) Ik kijk altijd uit naar het moment waarop mijn pakketje geleverd wordt om het dan met heel veel plezier uit te pakken en de supergoede producten te kunnen gebruiken uiteraard!
Wat mij betreft 1 woord...absoluut...TOP!!

Reactie van Ine van Deursen:
Jouw review was "kei" plezant wakker worden vanmorgen. Ik vind het elke keer weer ontzettend leuk om bestellingen met liefde in te pakken, zo snel als mogelijk te leveren en jou en andere klanten blij te maken. Veel smeer plezier met je Jafra producten en vooral: Blijf mooi ๐Ÿ˜. Dikke merci voor je lieve woorden xx

1 beoordeelde op 2019-08-10

HEEL ERG TEVREDEN :-)

Reactie van Ine van Deursen:
Ik ben heel erg tevreden omdat u heel erg tevreden bent. Ik blijf mijn uiterste best doen. Alleen het allerbeste is goed genoeg. Bedankt voor de review en de 5 ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ

1 beoordeelde op 2019-08-09

Zoals gewoonlijk fantastische afhandeling. Keurig en netjes verpakt, goodies erbij, leuke attenties! You made my day.

Reactie van Ine van Deursen:
Ik verpak mijn pakketjes met een "wow" factor (hier word ik zooooo blij van). Jij bent zooo blij met mijn "wow" pakketjes en de cadeautjes ๐ŸŽ. Daar doen we het toch voor. Bedankt voor de 5 sterren ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ en veel plezier met je bestelde producten ๐Ÿ˜€

Sandra De Pauw beoordeelde op 2019-08-05

Super blij met de snelle levering van mijn productjes en aangenaam verrast door de leuke en persoonlijke verpakking! Ik denk dat ik mijn favoriete webwinkel heb gevonden! ๐Ÿค—

Reactie van Ine van Deursen:
Wowwww, ik vind het zo leuk om te lezen dat jij zo enthousiast bent over mijn webshop. Ik houd ervan om klanten gelukkig te maken en probeer altijd in 4 of 5 werkdagen (of sneller) te leveren. Dikke dikke merci voor de 5 sterren. Heel veel plezier met je bestelde producten en geniet van de cadeautjes ๐Ÿ˜€

Sophie beoordeelde op 2019-08-01

Door een vriendin van me heb ik het product "Hair detangling shine spray" leren kennen en ik was meteen verkocht! Ik heb namelijk heel veel last van knopen en samenklittend haar (zeer fijn haar en het toch lang willen..) Na het sprayen kon ik meteen door mijn onhandelbaar haar borstelen zonder knopen! Echt een verademing. Zo ben ik hier terecht gekomen op de webshop van Ine. Supervriendelijk, attent en correct afgehandeld! Hier bestel ik zeker terug.

Reactie van Ine van Deursen:
Wauwwww Sophie super lieve woorden van jou. Jij kan er weer even tegen met je voorraadje Hair Detangling Spray. Jafra heeft echt heel kwalitatieve haarverzorgingsproducten. Ik ben ook erg benieuwd hoe de haarolie je zal bevallen. Ik wens je veel smeerplezier met je bestelde producten en tot een volgende keer ๐Ÿ˜€. Mercikes voor de 5 sterren!

Lise Declercq beoordeelde op 2019-07-28

Netjes ingepakt en snel aangekomen!

Reactie van Ine van Deursen:
Dank je wel voor je berichtje Lise. Fijn dat ik je snel heb kunnen helpen met je bestelling in de vakantieperiode. Hopelijk tot een volgende keer.

knegtel francois beoordeelde op 2019-07-16

Bij de bestelling is er enorme vertraging opgelopen wegens een samenloop van omstandigheden , Ine heeft mij telefonisch ervan op de hoogte gebracht , ik moet zeggen het was een zeer aangenaam gesprek - proficiat uitzonderlijk voor een firma die zo begaan is met zijn klanten!!!

Reactie van Ine van Deursen:
Soms loopt het even niet zoals ik het graag wil in een vakantie periode. Bedankt Francois fijn om juist nog even telefonisch contact te hebben met jou dat je bestelling vandaag goed is aangekomen bij je na 6 werkdagen. Ik wil je bedanken voor je begrip en je lieve woorden. Tot een volgende keer.

Kristin Plasmans beoordeelde op 2019-06-29

Reeds 2 workshops geboekt bij Ine. Telkens heel leerrijke ervaring. Ine doet steeds haar best om iedere deelnemer persoonlijk advies te geven. De producten zijn bovendien top en vrolijk verpakt en correct geleverd.

Reactie van Ine van Deursen:
Wat een ontzettend lieve gastvrouw ben jij. Het is erg leuk om bij je te komen en leuk gezelschap nodig je uit. Jij ook bedankt toppertje.

Nadine Maes beoordeelde op 2019-06-29

Supermakkelijk te bestellen en ik heb het zelf opgehaald bij Ine thuis.
Altijd top-service !
En uiteraard super kwaliteit van productjes :)

Reactie van Ine van Deursen:
Super handig en kei lief als je het ophaalt Nadine. Alweer veel plezier met je producten en thanks voor je 5 sterren :-)

An V. van Genk beoordeelde op 2019-06-29

Altijd Picobello in orde en topkwaliteit! Zeer snelle service via verschillende kanalen: sms, telefoon, WhatsApp, noem maar op. Jij heb het Ine gebruikt het om je zo snel mogelijk een goede service te geven. Weet je niet meer wat je nodig hebt? Een telefoontje met haar en ze legt je haarfijn alle opties uit. En elke keer ik een pakje krijg, zooooo benieuwd hoe Ine er weer leuke cadeautjes van maakt. Top Jafra consulente voor top producten!

Reactie van Ine van Deursen:
Een heel dikke merci An voor je lovende woorden. Ik heb je graag snel, oprecht en een pakje met "wauw" factor is 10 keer leuker om uit te pakken. Weeral veel plezier met je producten. Thanks for the five stars :-)

sigrid beoordeelde op 2019-06-28

plezant en goed verzorgd

Reactie van Ine van Deursen:
Heel graag gedaan. De kwalitatieve Jafra producten dienen met zorg en liefde verpakt te worden Sigrid.

Hedwig beoordeelde op 2019-06-28

Ik heb de test producten geprobeerd. Mijn eerste bestelling is geplaats. Ik ben zeer tevreden van de producten. Verschil is voelbaar tegenover andere producten.

Reactie van Ine van Deursen:
Ik ben ontzettend blij dat jij bij het testpanel pas. Een vrouw die thuis is op het gebied van schoonheid en verzorging. Ik wens je veel smeerplezier met je Jafra producten. Thank voor je feedback Hedwig ๐Ÿ–๐Ÿป