Torenstraat 53
KvK BE0862640497

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Google Plus/Places - 10,0

knegtel francois beoordeelde op 2019-07-16

Bij de bestelling is er enorme vertraging opgelopen wegens een samenloop van omstandigheden , Ine heeft mij telefonisch ervan op de hoogte gebracht , ik moet zeggen het was een zeer aangenaam gesprek - proficiat uitzonderlijk voor een firma die zo begaan is met zijn klanten!!!

Reactie van Ine van Deursen:
Soms loopt het even niet zoals ik het graag wil in een vakantie periode. Bedankt Francois fijn om juist nog even telefonisch contact te hebben met jou dat je bestelling vandaag goed is aangekomen bij je na 6 werkdagen. Ik wil je bedanken voor je begrip en je lieve woorden. Tot een volgende keer.

Kristin Plasmans beoordeelde op 2019-06-29

Reeds 2 workshops geboekt bij Ine. Telkens heel leerrijke ervaring. Ine doet steeds haar best om iedere deelnemer persoonlijk advies te geven. De producten zijn bovendien top en vrolijk verpakt en correct geleverd.

Reactie van Ine van Deursen:
Wat een ontzettend lieve gastvrouw ben jij. Het is erg leuk om bij je te komen en leuk gezelschap nodig je uit. Jij ook bedankt toppertje.

Nadine Maes beoordeelde op 2019-06-29

Supermakkelijk te bestellen en ik heb het zelf opgehaald bij Ine thuis.
Altijd top-service !
En uiteraard super kwaliteit van productjes :)

Reactie van Ine van Deursen:
Super handig en kei lief als je het ophaalt Nadine. Alweer veel plezier met je producten en thanks voor je 5 sterren :-)

An V. van Genk beoordeelde op 2019-06-29

Altijd Picobello in orde en topkwaliteit! Zeer snelle service via verschillende kanalen: sms, telefoon, WhatsApp, noem maar op. Jij heb het Ine gebruikt het om je zo snel mogelijk een goede service te geven. Weet je niet meer wat je nodig hebt? Een telefoontje met haar en ze legt je haarfijn alle opties uit. En elke keer ik een pakje krijg, zooooo benieuwd hoe Ine er weer leuke cadeautjes van maakt. Top Jafra consulente voor top producten!

Reactie van Ine van Deursen:
Een heel dikke merci An voor je lovende woorden. Ik heb je graag snel, oprecht en een pakje met "wauw" factor is 10 keer leuker om uit te pakken. Weeral veel plezier met je producten. Thanks for the five stars :-)

sigrid beoordeelde op 2019-06-28

plezant en goed verzorgd

Reactie van Ine van Deursen:
Heel graag gedaan. De kwalitatieve Jafra producten dienen met zorg en liefde verpakt te worden Sigrid.

Hedwig beoordeelde op 2019-06-28

Ik heb de test producten geprobeerd. Mijn eerste bestelling is geplaats. Ik ben zeer tevreden van de producten. Verschil is voelbaar tegenover andere producten.

Reactie van Ine van Deursen:
Ik ben ontzettend blij dat jij bij het testpanel pas. Een vrouw die thuis is op het gebied van schoonheid en verzorging. Ik wens je veel smeerplezier met je Jafra producten. Thank voor je feedback Hedwig πŸ–πŸ»

Karin hendrikx beoordeelde op 2019-06-27

De webshop is duidelijk en overzichtelijk. Mooie en aantrekkelijke aanbiedingen.
Bij vragen, zeer snelle en duidelijke uitleg.
En de verzending gaat super snel, en altijd heel bijzonder mooi ingepakt.
Maar een workshop volgen bij Ine, is zeker ook aan te raden als je nog diepere uitleg wilt hoe de producten het beste tot z’n recht komen.... ga zo door Ine... je bent een topperπŸ‘ŒπŸ»

Reactie van Ine van Deursen:
Wat een geweldige beoordeling. Ik ben ontzettend blij dat ik jou zo blij kan maken met jouw Jafra producten, en vooral de SPA producten en heel de entourage eromheen. Respect. Dank je wel Karin πŸ™†πŸΌ

Annemarie Verwoerdt beoordeelde op 2019-06-27

Elke keer helemaal blij en vrolijk. Bestelling wordt in goede orde en snel in Nederland ontvangen. Je ontvangt echt een cadeau en het is een genot om uit te pakken. Hele fijne spullen van Ine van Deursen en Jafra, wij hebben al generaties lang veel plezier van de heerlijke producten.

Reactie van Ine van Deursen:
Wauw, wauw, wauw jij laat mij blozen tot achter mijn oren. Bedankt voor je bericht en je fijne ervaring met mijn webshop. Tot een volgende keer Annemarie 😍

Hilda Van Poppel beoordeelde op 2019-06-27

Je weet het wel maar hier komt ervaring : je bent altijd héél vriendelijk en vrolijk, je prijst je producten aan alsof ze bijna gratis zijn, ik kan niet anders dan ze kopen. Een van de dagen bestel ik nog telefonisch.

Reactie van Ine van Deursen:
Inderdaad Hilda dit bericht gaat over jouw ervaring. Zoveel fijne woorden voor mij van een heel lieve vrouw. Jafra is niet het goedkoopste maar je krijgt er echt iets voor in de plaats. En mij krijg je ook erbij 😍. Bedankt, 1000 x bedankt.

Viskens Annemie beoordeelde op 2019-06-27

Je hebt echt alles in de gaten hé . Top produuuuctjes en een top dame . πŸ˜‰

Reactie van Ine van Deursen:
Jaaaaaaaaa inderdaad. Dat is een erfenis van mijn mama. Die had dat ook. Bedankt Annemie πŸ˜‡

Swinnen Carine beoordeelde op 2019-06-27

Altijd zeer vriendelijk ons Ine en steeds leuke aanbiedingen en niet vergeten zeer snel en een kadootje erbij super !!

Reactie van Ine van Deursen:
Ik houd van snel,ik houd van correct, ik houd van aanbiedingen, ik ben ook gek op cadeautjes en ik vind jouw beoordeling een dikke duim waard Carine πŸ‘

1 beoordeelde op 2019-06-27

Dank je voor de tips!

Reactie van Ine van Deursen:
Heel graag gedaan. Als je 26 jaar consulente bent zoals ik, heb je een kast vol bruikbare tips. Ik vind het vooral leuk als je mijn tips in de praktijk brengt. Bedankt voor je 5 sterren. πŸ˜€

De Laat Marina beoordeelde op 2019-06-27

Super serviceπŸ‘Œ: snelle levering en altijd een tof presentje weeral keiblij , een aanraderπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ

Reactie van Ine van Deursen:
Jij blij, ikke ook. Ik geef erg graag een super goeie service, want dat stel ik zelf ook erg op prijs. Bedankt lieve tevreden klant πŸ€—

1 beoordeelde op 2019-06-26

Altijd super vriendelijk en leuk ingepakt!

Reactie van Ine van Deursen:
Dank uuuuuu. Bedankt voor de 5 sterren :-)

Topvrouw😍

Reactie van Ine van Deursen:
Ik ben benieuwd welke "topper" topvrouw schrijft. In ieder geval "thanks for you're feedback and the 5 stars" πŸ‘Œ.

1 beoordeelde op 2019-06-26

Gewoon goed ! Uitstekende service, topproducten !

Dank je wel voor je feedback en de 5 sterren. Tot een volgende keer πŸ‘‹πŸΌ

1 beoordeelde op 2019-06-26

Tip top! Overzichtelijke webshop, snelle levering en altijd cadeautjes erbij.

Reactie van Ine van Deursen:
Wowwww dank je wel. Ik ben blij dat jij zo tevreden bent van ons.

Heidi Geudens beoordeelde op 2019-06-26

Altijd super koopjes in de shop en leuke dame die de pakjes keitof inpakt .Toppie !!

Reactie van Ine van Deursen:
5 sterren, wat lief van jou Heidi. Veel plezier weeral met je bestelde producten en óók voor de fijne babbel 😍

1 beoordeelde op 2019-06-24

Vlotte levering, leuk verpakt en altijd een klein extraatje.

Top! Leuk om te lezen. Bedankt voor je feedback πŸ‘‹πŸΌ

Sigrid Van Craen beoordeelde op 2019-06-24

Top producten, vriendelijke dame.

Ohhhh bedankt lieve onbekende voor uw 5 sterren. Tot een volgende keer 😍