Kievitlaan 23
7711LL Nieuwleusen

Marieke Bakker beoordeelde op 2019-09-14

vriendelijk en meedenkend. zeer aan te bevelen

Franka beoordeelde op 2019-09-08

Alles perfect geregeld, mooi product met goede afwerking

Mike Boxem beoordeelde op 2019-09-01

Snel geleverd, mooi afgewerkte screen doek, en goed contact van de winkel over een onduidelijkheid in de bestelling.

J.A. Visser beoordeelde op 2019-08-29

Vlot geleverd ,maatwerk op de millimeter . Ruime kleurkeuze.

Goedenavond Familie Visser,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven! Wat fijn om te horen dat het is gelukt met de plaatsing. U vertelde al dat het heel erg precies kwam met de tourniquets vanwege de smalle kozijnen/glaslatten, dus dan is het ook mooi om te horen dat het allemaal past en mooi hangt.

Nogmaals dank en geniet van uw producten!

Pip de Lange beoordeelde op 2019-08-29

Goede vlotte communicatie, prima product, zeer tevreden over alles

Goedenavond Pip,

Hartelijk dank voor de beoordeling! Fijn dat alles naar tevredenheids is gelopen. Het piekseizoen heeft ietwat een impact gehad op de levertijd van uw bestelling, maar we hopen dat we u naar tevredenheid op de hoogte hebben kunnen houden met onze updates. Heel veel zonplezier gewenst met uw bestelling!

Fam. Geerds beoordeelde op 2019-08-27

We zijn bijzonder tevreden over de service, de klantvriendelijkheid en het eindresultaat. Zeer aanbevolen!

Goedenavond Familie Geerds,

Hartelijk dank voor deze mooie review, uw opdracht en de gastvrijheid! Fijn dat het eindresultaat naar wens is, hopelijk heeft u de afgelopen weken al kunnen genieten van de zonwering.

Leuk dat we ook weer bij u langs mogen komen voor de screendoeken! Tot snel en nogmaals dank.

Benno Kerkman beoordeelde op 2019-08-24

2 screens besteld met vragen over de maat, goed advies gekregen en is precies de goede maat geleverd. De screens werken perfect, zonwerend en van binnen uit toch naar buiten kunnen kijken. Voor ons de perfecte oplossing. Bedankt en ga zo door.

Goedenavond Meneer Kerkman,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat de screendoeken perfect passen. Het is inderdaad goed geweest dat we met elkaar hebben afgestemd wat de exacte maten moesten zijn, zodoende voldoet het aan uw verwachting en komt u niet voor verrassingen te staan.

Wij hopen dat u de doeken met deze warme dagen al goed kunt gebruiken. Geniet ervan!

Nogmaals dank voor uw leuke bericht.

Herman ten Zende beoordeelde op 2019-08-23

We hebben sinds enkele weken screen doek van jullie gekocht voor onze beide ramen in de kamer, helaas wijkt het patroon in eèn van de doeken af en als je er lang naar kijkt is dat heel naar. Ook is de stof dichtheid van dit doek anders.
Bij deze geven wij dit toch even door.
De services waren uitstekend.
hartelijke groet Fam. ten Zende

Goedenavond Fam.ten Zende,

Bedankt voor uw review en feedback! Inmiddels heb ik begrepen dat er ook telefonisch contact is geweest met Thomas over deze bestelling.

Vervelend om te vernemen dat er één doek niet naar wens is, wij komen dan ook graag langs om met u te kijken naar het doek en uiteraard een passende oplossing.

J. Wiltvank beoordeelde op 2019-08-18

Alles prima

Goedenavond J. Wiltvank,

Hartelijk dank voor uw positieve review en fijn dat alles naar wens is!

Wendy beoordeelde op 2019-08-17

Zeer vriendelijke klantenservice. Bij twijfel werd meteen met ons contact opgenomen. Zeer tevreden met de kwaliteit.

Beste Wendy,

Hartelijk dank voor uw super mooie beoordeling! Kwaliteit en persoonlijke service staat bij ons voorop, dus leuk om te vernemen dat dit ook zo ervaren wordt door u.

Wij wensen u vele zonnestralen en een heerlijke zomer toe!

Carlo van Opdorp beoordeelde op 2019-08-17

Heel tevreden

Goedenavond Meneer van Opdorp,

Hartelijk dank ook voor deze mooie review!

Fijn dat het product en de service wederom naar wens was.

Wie weet tot ziens!

Gerda beoordeelde op 2019-08-15

Mooi en geheel volgens bedoeling uitgevoerde shades. Nog even door ze gebeld om iets af te stemmen. Prima!

Beste Gerda,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat alles naar wens is. Inderdaad stemmen wij graag telefonisch even de maten en plaatsing van tourniquets of zeilringen af met onze klanten indien er onduidelijkheden zijn. Voor ons is dat een kleine moeite, maar komt uiteindelijk wel ten goede aan het eind resultaat.

Geniet van uw bestelling!

Margriet Timmers beoordeelde op 2019-08-12

Zeer tevreden, levering binnen de beloofde tijd. Ook erg vriendelijke medewerkers bij telefonisch contact.

Goedenavond Mevrouw Timmers,

Hartelijk dank voor uw mooie review en uw twee bestellingen. Fijn dat de doeken aan de verwachting voldoen en dat u positief bent over de levertijd! Wij streven er altijd naar om de producten binnen de aangegeven levertijd te leveren tegen een goede kwaliteit. Goed om te horen dat dit dan ook is gelukt!

Veel plezier van uw bestellingen gewenst.

Marion Dirksen beoordeelde op 2019-08-07

Snelle service
Had er 2 beveiligings stickers besteld, blijkt achteraf dat ik 1 kon gebruiken omdat ik een doorzichtige achtergrond had besteld de,e kan niet op melkglas maar wel op een gewone raam. Is mijn eigen fout. Dus 1 sticker een weg moeten gooien.

Goedenavond Mevrouw Dirksen,

Bedankt voor uw review! Ik zie dat u waarschijnlijk stickers heeft besteld bij een andere webshop, waarschijnlijk heeft u de webshops even verwisseld. Geen probleem hoor, kan gebeuren! Wij hopen uiteraard dat u ook tevreden bent met de geleverde zonwerende doeken.

Heel veel plezier van uw bestelling gewenst!

Carlo van Opdorp beoordeelde op 2019-08-07

Snel geleverd en heel klantvriendelijk

Goedenavond Meneer van Opdorp,

Hartelijk dank voor uw positieve review! En ook onze dank voor de 2e bestelling die wij u mochten leveren in een korte tijd.

Fijn om te zien dat u tevreden bent met het product, service en de verzendtijd.

Wie weet kunnen we in de toekomst weer eens iets voor u betekenen. Wij wensen u in ieder geval veel zonnestralen en plezier toe van uw bestelling!

Hans Bellaart beoordeelde op 2019-08-04

Alles prima, maar de twee screens waren beiden ruim een halve cm minder breed dan opgegeven. Dat is wel een aandachtspuntje.

Goedenavond Meneer Bellaart,

Bedankt voor uw review en feedback! Wij streven er altijd naar om onze service te verbeteren, dus als er iets niet goed is aan onze producten horen wij dat graag.

Inmiddels hebben we even telefonisch contact met u gehad met betrekking tot de afwijking in de afmeting van de doeken. We hopen dat u inmiddels volop van uw doeken kan genieten? Wij hopen dat u het bloemetje en excuus in goede orde heeft ontvangen.

Marion Stassen beoordeelde op 2019-08-03

Uitstekende service. Alles volgens afspraak en aandacht voor klant.

Beste Mevrouw Stassen,

Hartelijk dank voor uw review! Fijn dat u tevreden bent over de geleverde service. We hopen dat de screendoeken met zeilringen naar wens zijn en dat u hier nog lang van mag genieten!

Marcel van der Wielen beoordeelde op 2019-07-23

Prima produkt, afmetingen klopten nauwkeurig en levertijd van 12 dagen keurig gehaald. Zelfs persoonlijk aan huis geleverd omdat dat zo uitkwam. 1 doek ontbrak maar werd binnen 2 dagen nagestuurd. Aanrader!

Goedenavond Meneer en Mevrouw van der Wielen,

Super om te horen dat alles naar wens is verlopen. Voor ons was het een kleine moeite om het even persoonlijk langs te brengen, het kwam inderdaad exact goed uit! Nogmaals ons excuus voor het "achtergebleven" doekje, uiteraard konden we deze natuurlijk direct versturen! Nogmaals dank voor deze mooie bestelling en we hopen dat u mag genieten van de doeken.

Stijn Boury beoordeelde op 2019-07-22

Heel tevreden, snelle levering, correcte afmetingen geleverd!

Goedenavond Meneer Boury,

Bedankt voor uw beoordeling en goede rating! Fijn om te vernemen dat het allemaal naar wens is verlopen. Heel veel plezier van uw doeken gewenst.

Margriet Bos beoordeelde op 2019-07-22

Goede service, snelle leveren en prettig contact!

Goedenavond Mevrouw Bos,

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat de levering en service naar wens is verlopen. Geniet van het weer deze zomer!