Kievitlaan 23
7711LL Nieuwleusen

Annelies Keijzers beoordeelde op 2019-02-25

Zeer tevreden!! Door snel te schakelen/appen/mailen uiteindelijk de juiste keuze gemaakt en supersnel geleverd. Resultaat is prachtig!

Beste Annelies,

Wat fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen en het resultaat ook naar wens is. We hopen dat je veel profijt mag hebben van de screendoeken in de chocolaterie! Hartelijk dank voor de beoordeling!

Met een zonnige groet,

Juli ten Velde beoordeelde op 2018-08-29

Mooie screens, passen perfect. Precies volgens planning geleverd.

Beste Mevrouw ten Velde,

Bedankt voor uw positieve review! Fijn dat het naar wens is geleverd en dat ze ook goed passen. Mochten wij weer eens wat voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dat graag.

G Twisk beoordeelde op 2018-07-09

Ongelooflijk tevreden met de geleverde kwaliteit het advies om maar niet te spreken over de snelheid prijs en rappe levering.Ik ben er gewoon stil van........

Beste Meneer Twisk,

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling! We zijn erg blij dat u zo tevreden bent met de geleverde service. Geniet van uw screendoeken en wellicht mogen we u in de toekomst weer eens helpen met binnen- of buitenzonwering.

Met een zonnige groet,

Richard Bastiaan beoordeelde op 2018-06-12

Uitstekende service. Probleem met ons oude zonnescherm! Was binnen een uur a 1.5 opgelost! En hij draait weer als een zonnetje!!!
Goed bezig. Vooral door gaan zo top

Beste Richard,

Bedankt voor je beoordeling en fijn dat jullie zo tevreden zijn! Mochten we je in de toekomst nog eens kunnen helpen met binnen- of buitenzonwering, dan horen we het graag.

Nogmaals dank!

Ilker beoordeelde op 2018-02-08

Wij hebben onze eerste schermdoeken aangeschaft bij Intershades, de vriendelijkheid en kennis van zaken zijn uitmuntend. We zijn zeer tevreden over het resultaat en zullen zeker onze omgeving op www.intershades.nl attenderen! Nogmaals, hartelijk dank.

Beste Ilker,

Bedankt voor deze mooie review! Wij leveren onze service met veel plezier!