De Corantijn 17
1689AN Zwaag

Chris L. beoordeelde op 2018-12-06

Goede prijzen voor goede Philips lampen. Bestelling netjes volgens afspraak bezorgd.
Ik had wel het liefst de optie voor een afhaalpunt gehad (zoals Postnl afhaalpunt).
Geen ervaring met klantenservice, aangezien alles goed is gegaan.

Geachte client,

Hartstikke bedankt voor de positieve review.
Wat betreft een afhaalpunt dat brengt voor ons kosten met zich mee als we dat extra aanbieden en kunnen we de lampen minder scherp aanbieden, Ook wordt er weinig naar gevraagd door onze klanten om deze afhaalpunt service.
Dat is de reden dat we geen PostNL afhaalpunten aanbieden.

Heel veel plezier met uw aangekochte lamp, en wellicht tot een volgende keer.

Sandra Intra Outlet klantenservice

Peter beoordeelde op 2018-11-29

Betrouwbare Webshop, snel in leveren en communicatie. Ook bij problemen is de communicatie goed. geheel tevreden. Aanrader!

Vanderhoven Tine beoordeelde op 2018-11-29

Kwaliteit voor minder geld.

C.M. beoordeelde op 2018-11-29

Vlotte levering, keurig verpakt. Super service

Frans Schoute beoordeelde op 2018-11-25

Snel afgehandeld. Netjes verpakt en produkt precies zoals beschreven.

San beoordeelde op 2018-11-22

Na bestelling werd het product de volgende werkdag al bezorgd.
Ik werd per mail goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling

Peter Kersbergen beoordeelde op 2018-11-19

Intra Verlichting Outlet zelf is snel, betrouwbaar en houdt je per mail goed op de hoogte. Wat dat betreft een aanrader.
Met het product (Philips Ecomoods Wonder Tafellamp Chroom Wit) zelf ben ik echter niet zo tevreden.
Op het eerste gezicht ziet het er goed uit, alleen is de bevestiging van de glazen kap aan de basis echt dramatisch.
Ik weet nu waarom het product niet meer gemaakt wordt. De bevestiging werkt met klemmetjes. Waarbij het glas of te los zit, of het glas breekt! De voorwaarden zijn duidelijk bij Intra Verlichting Outlet, Eigen schuld = Eigen kosten. Nu maar weer op zoek naar een setje nachtkastlampen...

Geachte client,

Goed om te horen dat u zeer tevreden bent met ons als bedrijf.

Wat dan wel jammer is dat u niet geheel tevreden bent met de aangekochte lampen.
We zullen contact met u opnemen om samen te kijken hoe we u toch tevreden kunnen stellen met de aangekochte lampen danwel een alternatief.
We willen tenslotte dat klanten tevreden zijn over ons bedrijf, maar ook over de aangekochte lampen.

Sandra Klantenservice Intra Outlet

Hans beoordeelde op 2018-11-18

Snelle levering.

Disveld beoordeelde op 2018-11-15

Een aantrekkelijke prijs in vergelijking met andere leveranciers. Bestelling werd snel en keurig afgeleverd: zondagavond besteld en dinsdag in huis. Ook duidelijke e-mails ontvangen om alles na te gaan.

Alex Postema beoordeelde op 2018-11-12

Snelle en onbeschadigde levering

Vick Tielemans beoordeelde op 2018-11-10

Snelle levering. Product had beschadigingen en dat is direct opgelost met een vervangend product.

Paul beoordeelde op 2018-11-01

Keurig op tijd geleverd, lampen voldoen volledig, kwaliteit is prima.
Een stukje opbouwende kritiek: de lampen waren niet in een doosje verpakt maar er zat een flinterdun bruin pakpapiertje omheen. Hierdoor kan de zending gemakkelijk beschadigen .Mijn pakket is onbeschadigd gearriveerd!!

B.A Fros beoordeelde op 2018-11-01

Mooie prijs, snelle levering. Niets mis mee.

Michael beoordeelde op 2018-10-29

In eerste instantie een beschadigd en incompleet product ontvangen. Na contact opgenomen met de klantenservice hebben we direct te horen gekregen dat ze ons twee nieuwe lampen op zouden sturen en we de oude mochten houden. Ontzettend klantvriendelijk en service gericht te werk gaan. Wij zijn tevreden!

Verder daarnaast een mooie prijs voor onze lampen betaald.

Marco beoordeelde op 2018-10-28

Alles prima... prima webshop

Edwin beoordeelde op 2018-10-22

Wederom top prijs en levering,. meerdere keer bij deze shop gekocht en zer tevreden aanrader!

Nico Meersschaert beoordeelde op 2018-10-15

Helaas was de doos van de badkamerlamp alleen in papier verpakt en bleek de lamp bij aankomst beschadigd. Na mijn melding is wel gelijk een nieuwe opgestuurd, nu in een omdoos verpakt en onbeschadigd... Goed opgelost dus.

Geachte client,

Wij verpakken elke lamp heel zorgvuldig in, zodat het ook goed kan worden verzonden en dat het prima wordt afgeleverd bij de klant.
De verpakking bij de eerste levering was volgens uw beoordeling kennelijk ondanks dat we elke lamp op redelijk dezelfde manier inpakken matig.
Daardoor is wellicht de lamp na de verzending beschadigd bij u afgeleverd.

Direct na melding hebben we toen gemeld dat we een nieuwe zouden verzenden.
De tweede levering is gelukkig de volgende dag zonder problemen en of beschadigingen bij u afgeleverd

Wij wensen u heel veel plezier van uw aangekochte lamp.

Sandra Intra outlet klantenservice

Sandra beoordeelde op 2018-10-08

Snelle levering en goede prijs. Zeer tevreden.

K.b. Landré beoordeelde op 2018-10-04

Snelle afhandeling. Goed verpakt. Alleen Post.nl had moeite om het op tijd af te leveren. Meerdere keren uitgestelde aanleveringstijden. Maar daa

A.G. van Denderen beoordeelde op 2018-09-22

Perfect