Hoge Eng West 18
3882 TR Putten

9,0

M. Lalleman beoordeelde op 2018-02-23

2 rollen kabel besteld. de bestelling kwam redelijk snel en goed aan. Klein minpuntje is dat de mail met de track en trace link pas kwam toen de bestelling al bezorgd was.

Sjaak Besseling beoordeelde op 2018-02-22

Laat in de avond besteld en binnen twee dagen netjes geleverd

karel schram beoordeelde op 2018-02-20

goed geholpen door de telefoon en de volgende dag geleverd

Sjaak Lagerwerf beoordeelde op 2018-02-19

Gekozen voor een leverdag maar daar word niet naar gekeken en bestelling niet kompleet erg jammer maar ik hoef er niks meer vandaan ben er klaar mee

Frank Schipper beoordeelde op 2018-02-18

Correct

Henk van Oort beoordeelde op 2018-02-17

Heel tevreden. Alle beloftes nagekomen

Nathalie Feijtel beoordeelde op 2018-02-17

Vía de chat ben ik keurig te woord gestaan en de levering was mooi op tijd. Hoewel ik de voorkeur voor een leverdatum had aangeven, is het niet geheel duidelijk of dit helemaal goed was gegaan.

Karel van der Eng beoordeelde op 2018-02-17

Zeer tevreden, tussentijdse aanpassingen in bestelling snel aangepast, goed contact, snelle levering

andre eysselinckx beoordeelde op 2018-02-12

De zwembadpomp werd de tweede dag al geleverd wat ik zeer positief vond alleen was de geleverde pomp niet diegene die ik besteld had. Na een snelle en correcte chat begreep ik dat op het scherm van de geleverde pomp wel stond dat zij mijn model verving maar op het scherm waar ik mijn model besteld heb stond hiervan niets vermeld. Het prijsverschil ging mij terugbetaald worden. Pompaansluiting was identiek dus vlug geïnstalleerd en alles werkt naar behoren.

Tevreden dus

Hans Barnaart beoordeelde op 2018-02-08

Gemeld dat de bestelling niet compleet was en meteen de dag erna binnen gekregen, top.

riehen beoordeelde op 2018-02-05

Ontevreden omdat de bestelde goederen (grote rol drainagebuis en aansluitdelen) vandaag (maandag) zijn afgegeven bij de buren zonder dat we daarvan op de hoogte zijn gebracht
We hadden bij de bestelling gevraagd om de goederen aanstaande donderdag te leveren omdat we die dag thuis zouden zijn
Nu werden onze buren opgezadeld met een probleem dat door Irritech is veroozaakt

Dick Ettema beoordeelde op 2018-02-04

Perfect en snel geleverd!

Ward Sluys beoordeelde op 2018-02-03

Zorge beoordeelde op 2018-02-02

Speciaal bij dit bedrijf besteld omdat we het snel nodig hadden en bij het product stond vermeld 'voor 15:00 uur besteld is de volgende dag in huis'. Per mail ontving ik de T&T code waaruit bleek dat het pakket niet op de afgesproken dag geleverd zou worden. Navraag gedaan bij de klantenservice en daar werd aangegeven dat het pakket wel op tijd geleverd zou worden. Onze planning op basis van dit antwoord gemaakt maar helaas geen pakket. Na nog 2 keer contact opnemen is de bestelling, nu 3 dagen te laat, binnen. Natuurlijk is het niet altijd een probleem om langer te wachten maar in dit geval voor ons wel.

Ad Sebregts beoordeelde op 2018-02-02

Op zondag besteld en dinsdag morgen om 09.30 uur al binnen 👍

Hans Sterk beoordeelde op 2018-01-29

Bestelling werd 2x uitgesteld i.v.m. leveringproblemen. Na een telefoontje volgende had ik de volgende (mid-)dag de kabel.

Kees Brinkman beoordeelde op 2018-01-29

Er kon voor de bestelling worden gechat met hulpvaardige meedewerker en prima resultaat. . Goede service!!

Jack de Regt beoordeelde op 2018-01-27

Snel besteld, betaald en geleverd. Alles binnen 1 dag

Albert van Drie beoordeelde op 2018-01-27

Pomp voldoet niet aan de specificaties van het product.

C.J Damen beoordeelde op 2018-01-25

Goed product goedkoop en snel geleverd!