Hoge Eng West 18
3882 TR Putten

9,1

Marieke ter Haak beoordeelde op 2017-11-20

Bestelling maar half geleverd ondanks mail en chat contact, is een eenmalige bestelling

Jacobus Verhoeff beoordeelde op 2017-11-20

Heel tevreden. Een dag na de bestelling alles aan huis bezorgd.

Antoon Knoops beoordeelde op 2017-11-19

op de website staat dinsdag geleverd maar het word 2 dagen later geleverd.

Henk Grevengoed beoordeelde op 2017-11-18

Snelle levering en ze verwijzen je ook goed door als je hulp bij montage nodig hebt.

Mike De vries beoordeelde op 2017-11-17

Goed,snel en mooie prijzen.

arno van Dulmen beoordeelde op 2017-11-17

Prima

Michiel beoordeelde op 2017-11-17

Tevreden!
Mijn bestelling eigenlijk te vroeg. Ik had op de website aangegeven om woensdag te leveren, maar de bestelling kwam al dinsdag. Gelukkig was ik toevallig toch thuis.
Bij controle bleken er 3 onderdelen fout geleverd te zijn. ik heb ze de volgende dag gebeld, en ze hebben het keurig opgelost. Ik had de juiste onderdelen de dag erna in huis, en hoefde de verkeerde onderdelen niet terug te sturen. een foutje kan altijd gebeuren. Wat ik dan belangrijk vind is hoe er mee omgegaan wordt. En dat we gewoon super. Vandaar dat mijn beoordeling op Uitstekend uit komt.

(wel graag even volgende keer zorgen dat je of geen optie op de website aanbiedt om een leverdatum te kunnen kiezen, of op de gekozen leverdatum ook echt leveren, tnx)

Kurt Catelin beoordeelde op 2017-11-16

Super service! Zoals vermeld op de site: voor 15h besteld en de volgende dag geleverd.

Ilse Nouwen beoordeelde op 2017-11-15

Heel tevreden , juiste product en snelle levering

Simon Barendregt beoordeelde op 2017-11-15

1e bestelling prima. 2e bestelling had problemen met aflevering.
Woensdag besteld, tijdens bestelling werd vermeld dat aflevering vrijdag zou plaats vinden.
Zaterdag ontving ik de eerste doos van 3. Maandag daarop de resterende 2 dozen.

Eddy Robeet beoordeelde op 2017-11-12

Had extra betaald om te leveren rusten 18u en 21u. Is door B-post geleverd tussen 8u en 16u.

Melvin van Lith beoordeelde op 2017-11-11

2e leer besteld. Goede service. Duidelijke kwaliteit. Snel geleverd.

Martin Nap beoordeelde op 2017-11-07

prima

Frits beoordeelde op 2017-11-06

Netjes het door mij gevraagde onderdeel van de buitendouche opgestuurd.

Rita van den Nouweland beoordeelde op 2017-11-06

Slechte levering, slechte infomatie

Nicci Algera beoordeelde op 2017-11-05

Ik ben heel tevreden over het opmaken van de offerte en het plaatsen van de bestelling. Niet tevreden over de chauffeur die afleverde, want die heeft mij niet gebeld en ik heb hem nooit gezien en ik heb met hem de levering niet kunnen nalopen. En er ontbreekt 1 ding.

Jamie Wijdenes beoordeelde op 2017-11-05

Mijn bestelling was bij de buurvrouw in de verkeerde straat afgeleverd. Het was gewoon in de tuin gelegd zonder te betalen. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Paul Sangers beoordeelde op 2017-11-05

Goed

Coby Schoenmakers - Blokland beoordeelde op 2017-11-03

Helemaal goed, snelle levering!

K.C. Riemens beoordeelde op 2017-11-02

Producten zijn goed,helaas wel hoge verzendkosten.