Hoge Eng West 18

netjes en snel geleverd

Danny Klaring beoordeelde op 2019-02-17

Zeer te vreden binnen 24 uur in huis werkt perfect goeie setup voor koi vijver

Peter Tesselaar beoordeelde op 2019-02-17

Goed product voor een scherpe prijs.
En snelle en duidelijke inzicht over de levering.

Ivo Creemers beoordeelde op 2019-02-16

Goede prijs

Ed beoordeelde op 2019-02-15

Vanwege goede prijs beoordeling Matig. Eerste keer werden verkeerde producten geleverd (kan gebeuren..), daarna uitgebreide chat gehad alles uitgelegd en was duidelijk. Daarna telefonisch contact en nogmaals hele verhaal (wat al in chat was uitgewisseld) gedaan. Vervolgens 2e foutieve levering ook fout, weer zelf gebeld om dit recht te trekken. En uiteindelijk de juiste levering en was de bestelling na compleet maar wel een maand verder. Vooral dat je er zelf achteraan moet bellen voelt voor een klant niet zo prettig plus dat je 3x moet vragen om het op de website beloofde 'kadootje', hoewel een kleinigheidje, maar toch.

Menno Selles beoordeelde op 2019-02-14

Joël. Top geholpen.
Gr. Menno

Marcel Linders beoordeelde op 2019-02-14

Gewoon service zoals het hoort!

Martyn Roza beoordeelde op 2019-02-11

Bestelling snel en netjes ontvangen. Er werd ook snel en professioneel gereageerd op een vraag, welke ik per e-mail had gesteld.
Goede service! Ga zo door!

Werfhorst beoordeelde op 2019-02-09

Correcte levering, besteld binnen 2 dagen geleverd

André Dobbelaere beoordeelde op 2019-02-08

De bestelling was vlug geleverd, de dag nadien vroeg in de voormiddag.
Het product, een bladscheider, viel bijzonder mee omdat het losse roostertje kan worden omwonden met een doekje - de doorstroom verkleind dan wel - dat zorgt voor nog properder regenwater.

dick van der Ploeg beoordeelde op 2019-02-08

prima service--snel geleverd en nette prijs

Marco van Hattem beoordeelde op 2019-02-07

Heel tevreden, nieuwe mantelbuis gehad, omdat de eerste keer de mantelbuis beschadigd was.

midevo de vos beoordeelde op 2019-02-04

Fijn bedrijf vriendelijke mensen en heel belangrijk snel leveren en voldoende voorraad.
Aanrader.
Michel

Toon Kerkhoff beoordeelde op 2019-02-02

snel en juist behandeld

Paul Hermsen beoordeelde op 2019-02-01

Prima goed geholpen en geleverd.

Ab Voogt beoordeelde op 2019-01-31

Producten zijn kwalitatief goed en zijn snel geleverd!
Ze doen wat ze moeten doen! Top!

Pieter Sturm beoordeelde op 2019-01-31

Super!

Christa Breure beoordeelde op 2019-01-25

Zeer snelle levering na het contact met Dennis Ruitenberg over het toezenden van de drainageslang. Nogmaals dank, zodat we deze verder kunnen inzetten voor het gebouw van ADRA Share & Care.