Hoge Eng West 18

8,7

Marjolein Kist beoordeelde op 2019-04-19

Prima service!

Valentijn van der Meulen beoordeelde op 2019-04-19

Prima, bestelling keurig op tijd en netje verpakt.

John Thielens beoordeelde op 2019-04-19

Drainage en hulpstukken besteld via site en correct, goed verpakt en snel geleverd. Deze (Web) winkel is zeker een aanrader.

Roger Roelandts beoordeelde op 2019-04-18

geleverd zoals afgesproken dus oke nu nog afwachten als het materiaal voldoet aan de verwachtingen

Frank Vervaeke beoordeelde op 2019-04-18

Vlotte levering, degelijk verpakt, goed materiaal !!

Fernando Ampoorter beoordeelde op 2019-04-18

Snelle levering. Er was respons op mijn vragen via de chat... hoewel het wat langer duurde dan ik verwachte... tot 15 min om een reactive te krijgen. (misschien lag het aan het system ?) Maar voor de rest is alles vlot verlopen. de goederen zijn goed aangekomen. betaling ging vlot.

Tim Van de Velde beoordeelde op 2019-04-18

toke en pieterse beoordeelde op 2019-04-15

snelle en correcte levering.

Jan Steenkiste beoordeelde op 2019-04-14

Heel tevreden - hadden oorspronkelijk verkeerde product toe gestuurd, 2 dagen later zonder meerkost het juiste gehad - werkpuntje is verzendingstijden, deze kloppen voor België niet - meestal moet je er toch nog een aantal dagen bij doen

Michele Guastamacchia beoordeelde op 2019-04-14

Goede webwinkel met veel keuze. Duidelijke mails ivm status van de bestelling en zeer snelle levering (België). Top!

Erwin Laue beoordeelde op 2019-04-14

Snel levering ván de juiste spullen en goed verpakt

Henk Abbink beoordeelde op 2019-04-13

Gewoon goed en snel geleverd

Tijmen beoordeelde op 2019-04-13

prima

Etienne Schaeken beoordeelde op 2019-04-13

geen klachten.

etienne van der sypt beoordeelde op 2019-04-13

Na mijn bestelling en betaling is alles vlot verlopen. Mijn dank daarvoor . grt ET

Jules Seegers beoordeelde op 2019-04-13

Snelle, degelijke levering tegen prima prijs/kwali verhouding.

Hugo Vredenborg beoordeelde op 2019-04-12

Uitstekende service en snelle levering

ruud beoordeelde op 2019-04-12

Tevreden

Erik Emans beoordeelde op 2019-04-11

Goeie prijs en snelle levering!

Rene Hesselink beoordeelde op 2019-04-11

Ik ben heel tevreden bestelling werd snel geleverd Zondag besteld dinsdag thuis geleverd.