Hoge Eng West 18

8,7

J.F.M. van Gisbergen beoordeelde op 2018-10-23

?

Rob Lakenman beoordeelde op 2018-10-23

Ruim assortiment. goede prijzen, snelle levering en bovenal uitstekende service!

Jeroen Stam beoordeelde op 2018-10-22

De levering duurde wat langer dan vermeld op de site. Na contact netjes afgeleverd.

Mark Nijboer beoordeelde op 2018-10-22

Met expertise en hoge dienstbaarheid geholpen

Bert van Dijk beoordeelde op 2018-10-22

Goede service naar aanleiding van heel specifieke vraag

mlm fontijn beoordeelde op 2018-10-22

keurig alles geleverd

Alf Migchels beoordeelde op 2018-10-21

Snel geleverd binnen een dag telefonisch goed bereikbaar, na een vraag over foutmelding op site

Jan Steenkiste beoordeelde op 2018-10-20

Heel goeie producten en service maar soms lange verzending naar België

Pieter Sturm beoordeelde op 2018-10-20

Prima service

j mirkes beoordeelde op 2018-10-19

snel en correct

M Goes beoordeelde op 2018-10-19

Zondagavond besteld, maandagochtend geleverd!

Marco Koks beoordeelde op 2018-10-18

Perfecte snelle levering

bert van Kessel beoordeelde op 2018-10-16

ik heb maandag besteld met de opmerking dinsdag of donderdag leveren, dan is het toch jammer dat ze vrijdag pas komen bezorgen terwijl ze zelf zeggen dat het de volgende werkdag al bezorgd kon worden. verder prima geholpen

Ab Voogt beoordeelde op 2018-10-15

Goede webwinkel. Woensdag in de late avond besteld, vrijdag al in huis. Ik heb wel eens iets langer moeten wachten maar toen was het product waarschijnlijk niet voorradig geweest.

John Mertens beoordeelde op 2018-10-15

Goede afspraak kunnen maken over levertijden en een niet op voorraad onderdeel kunnen wisselen met goed alternatief wat wel op voorraad was . Nogmaals bedankt voor de goede levering

L.I. Hokke beoordeelde op 2018-10-13

Keurige en zeer vlotte levering !!!

Philip Uchtmann beoordeelde op 2018-10-12

Heel prettige mensen. Ze kennen hun business zeer goed, denken mee en geven steekhoudende en uitstekend advies.

Jean Paul Van Poppel beoordeelde op 2018-10-11

Beste,,
Ik zat te wachten op een mail met de gegevens voor track & tracing en ondertussen stond de vrachtwagen van Irritech voor de deur met mijn bestelling!

Volgens de gegevens dat ik van jullie kreeg was de levering de derde dag na de bestelling en nu had ik mijn bestelling thuis binnen de 24 uur.
De informatie over verzendingen en de realiteit van de verzending stemt niet overeen!
Aanzie dit schrijven als informatie en niet als reclamatie!
m.v.g.,, J-Paul

J Van Sorge beoordeelde op 2018-10-09

Bestelling compleet en netjes op tijd verzonden.

Marco Van craenenbroeck beoordeelde op 2018-10-09

Ze waren al geweest gisteren maar kon daarvan niets terug vinden en bij de meedeling stond maandag niet aanwezig en ik kreeg al een lijst om mijn tevredenheid te delen ,dit kwam raar over