Hoge Eng West 18
3882 TR Putten

8,9

Tristan Sekeris beoordeelde op 2018-04-17

Op zich een prima assortiment met nette prijzen, maar bij de levering ging het niet helemaal zoals het hoort.
Ik heb het op een vrijdag voor 15:00 uur bestelt, maar het werd de eerste volgende dag niet geleverd. Oké, het is nog te begrijpen dat het een zaterdag is.
Maandag maar gebeld en er werd gezegd dat de order verwerkt wordt en ik het dinsdag zou moeten hebben.
Woensdag weer gebeld, want nog steeds niets ontvangen en ik kreeg ook geen mail dat de bestelling was verwerkt o.i.d.
De medewerker vertelde mij dat de bestelling inmiddels met de koerier mee was en dat niet alles op voorraad was en het daardoor langer duurde.
Er werd excuses aangeboden en toegegeven dat ze dit wel tijdig hadden kunnen laten weten.
Uiteindelijk mijn bestelling vrijdag ontvangen en na ontvangst een automatisch mailtje ontvangen met track & trace en dat de bestelling inmiddels bij het bedrijf was verwerkt.

Willem beoordeelde op 2018-04-17

Prima bedrijf, snel in huis.

Ate Cnossen beoordeelde op 2018-04-16

Uitstekende service

Bastiaan Veneman beoordeelde op 2018-04-16

Snelle en accurate levering

Mike Leenders beoordeelde op 2018-04-16

Goede prijzen, snel verzonden, pakket prima aangekomen

Cees Meerkerk beoordeelde op 2018-04-15

Goed voorzien van advies en compleet assortiment. Tevreden

Hans Bergevoet beoordeelde op 2018-04-14

Snel en correct geleverd!

A.H.M. Verhoeven Verhoeven beoordeelde op 2018-04-14

Heel tevreden over de levering.

Wesley van Bocxlaer beoordeelde op 2018-04-14

Perfect wat ik zocht

Erwin Leene beoordeelde op 2018-04-14

Goede service

Michiel Lips beoordeelde op 2018-04-13

Product Keurig afgeleverd

jacky vanhove beoordeelde op 2018-04-13

Na de middag besteld en de dag erna in de voormiddag netjes thuis afgeleverd .

Henk Stoffers beoordeelde op 2018-04-13

Snel geleverd zeer tevreden

h van tartwijk beoordeelde op 2018-04-13

Super service.
Snelle levering.

Michiel de Jong beoordeelde op 2018-04-12

Tevreden over alle punten, ook al waren die afwijkend maar dan wel in mijn voordeel. Zo zou ik de bestelling afhalen en toch werd deze bezorgd, maar ik heb geen verzendkosten betaald. En ik had 5 meter drainagebuis besteld, maar het was eerder 10 meter... Dus een hoop extra zonder dat je ervoor betaald, maar dat zal niet altijd zo zijn haha

william kools beoordeelde op 2018-04-12

Snel en goed geleverd

G.H van den Berg beoordeelde op 2018-04-09

Werd later geleverd dan aangegeven.

Theo Waasdorp beoordeelde op 2018-04-09

Duurde veelste lang met levering en minimale proactieve benadering. Maakt niet uit als het probleem bij dhl ligt

Paul van Eijk beoordeelde op 2018-04-09

Voordelig en snel. Ook handig dat je zelf de afleverdatum kunt kiezen.

Chris Buitelaar beoordeelde op 2018-04-08

Levering op tijd en correct en proces te volgen.