Hoge Eng West 18
3882 TR Putten

8,7

Patrick Vanderlinden beoordeelde op 2019-06-23

Ik ben tevreden maar bij de bestelling heb bij geschreven als we niet thuis zijn aan de poort achter laten . Niet gedaan . Ben dus de dag erna met paspoort naar de post moeten gaan om pakje op te halen . Niet fijn

Edward ter Heegde-Stejbach beoordeelde op 2019-06-23

Snel geleverd alles prima alleen krijg ik de factuur van een ander er bij en niet mijn eigen.

Piet van Zwanenburg beoordeelde op 2019-06-22

snelle levering goede prijs

RCJ van Esseveldt beoordeelde op 2019-06-22

Heel goed; snel en geen problemen.

Dick Vissers beoordeelde op 2019-06-21

Snel en goed geleverd

Wim Langerhorst beoordeelde op 2019-06-21

In het weekend gemaild, maandagochtend ben ik gebeld, dat betreffende artikel uit productie was, maar door een ander werd vervangen. Direct deze besteld en de volgende dag al in huis. Snelle service. Perfect

Marc Verhagen beoordeelde op 2019-06-21

Korte levertijd, correct en precies volgens afspraak afgeleverd. Goede respons op vragen. Alles dik in orde

Ron Kamp beoordeelde op 2019-06-21

Snelle levering, maar er had wel een gebruiksaanwijzing bij gemogen

Ron Scheffer beoordeelde op 2019-06-21

Ruim assortiment goede prijs kwaliteit verhouding. Deskundig advies bij telefonische raadpleging en vlotte levering.

Sofie Michiels beoordeelde op 2019-06-21

Ralph Hoefnagels beoordeelde op 2019-06-20

Juiste en snelle levering met goed advies.

Erwin van Sleeuwen beoordeelde op 2019-06-20

Drie keer na moeten bellen en nog niet verstuurd

Joost Adema beoordeelde op 2019-06-20

Snel en goed geholpen

Roel Janssen beoordeelde op 2019-06-20

Het duurde 6 dagen voordat de spullen verzonden werden, omdat ze zelf niet in de gaten houden of je betaald hebt, zelfs als je meteen laat weten dat je betaald hebt. Ook zeer trage reactie op emails.

RBos beoordeelde op 2019-06-18

Bestelling is netjes en op tijd geleverd. Artikelen waren echter in een ruime doos gedaan zonder bescherming of extra vulling.

Hj Jager beoordeelde op 2019-06-17

Bestelling duurde lang terwijl alles op voorraad was bij afhalen bleek dat niet alles aanwezig was .
Alles werd bij elkaar gezocht wand er lag nog niets klaar.terwijl op de site stond wacht op afhalen. Spullen zelf prima kwaliteit.

BNE Klessens beoordeelde op 2019-06-17

Goed en gemakkelijk te bestellen. Helaas kon ik niet zonder een account te maken een betaling uitvoeren na een bestelling. Jammer dat een klant gedwongen wordt een account te maken om een betaling te kunnen uitvoeren. Service is verder goed en bestelling was de volgende dag op afgesproken afleveradres geleverd.

Hans Kenens beoordeelde op 2019-06-17

Vlotte levering en goed materiaal. Ook goede ondersteuning indien je vragen hebt omtrent je bestelling.

Wilco Elskamp beoordeelde op 2019-06-17

Mail over het product snel behandeld, bestelling dezelfde middag nog kunnen afhalen!

Bennie Bakker beoordeelde op 2019-06-16

Nestjes en goed geregeld