Hoge Eng West 18
3882 TR Putten

8,7

Chris Scheenloop beoordeelde op 2018-08-20

Tevreden, werd keurig op tijd thuis afgeleverd. Goed en goedkoop.

M. Hogeweg beoordeelde op 2018-08-20

Geen bijzonderheden

Regenpomp beoordeelde op 2018-08-19

Product zou volgens de website 'vandaag besteld, morgen in huis' zijn maar bleek wekenlang niet leverbaar. Uiteindelijk een pomp met meer capaciteit gekregen voor dezelfde prijs dus netjes opgelost door Irritech.

Minpuntje is dat ik had aangegeven de zending bij een DHL punt te willen ophalen maar toch werd het pakket naar mijn huisadres verstuurd.

Dave Hendriks beoordeelde op 2018-08-19

Super snel geleverd
Aanrader

Wim beoordeelde op 2018-08-19

Snelle reacties op vragen

Willem beoordeelde op 2018-08-18

Duidelijke website en eenvoudige selectie. Hulp van de klantenservice werkt eveneens goed. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Website informatie omtrent de levering zou duidelijker kunnen, maar ook dit is goed en snel opgelost.

Eddy Janssens beoordeelde op 2018-08-18

snelle levering van de gevraagde producten; correcte prijzen

Daan Laarman beoordeelde op 2018-08-18

Motor voor mijn bronpomp besteld en ondanks de drukte in 2 werkdagen geleverd.

Martien Wijnen beoordeelde op 2018-08-18

Heel goed! Alles conform afspraak geleverd! Dit bedrijf per omgaande opgeslagen in mij contacten!

Rien Fase beoordeelde op 2018-08-17

De bestelling netjes ingepakt en zoals we besteld hadden afgeleverd. Geen negatieve ervaring gehad

Ger van lankveld beoordeelde op 2018-08-17

snelle en volledige levering op de afgesproken dag

Ton Kornman beoordeelde op 2018-08-16

Geleverd wat is besteld.

F.S. Van Kammen beoordeelde op 2018-08-13

Prima

Mario de Corte beoordeelde op 2018-08-13

Goede en snelle levering

Herman Demmink beoordeelde op 2018-08-12

Heel snelle levering en heel fijn meegedacht .

Hans van Helmond beoordeelde op 2018-08-12

Goed telefonisch advies vooraf. Correcte melding van verzending en verwachte levering.

Herman Ferret beoordeelde op 2018-08-12

Levering liep vlekkeloos. Prijs product zeer goed. Jammer van de hogere kosten voor levering vanuit Nederland naar België.

Paul beoordeelde op 2018-08-11

Je bestelt op basis van voorraad en voor 17:00 besteld is morgen in huis. Als je reeds betaald hebt krijg je pas de melding “ wegens drukte kan de levering iets langer duren”. Een week lang hoor je niets. Na bellen en e-mail alsnog juiste levering. Kortom matig.

Jorik De Bruyn beoordeelde op 2018-08-11

Snelle en correcte levering!

henk lubbertsen beoordeelde op 2018-08-10

Snel en goed