Hoornbladstraat 26
6841KD Arnhem
06-19618060

Castricum beoordeelde op 2017-06-10

Snelle leveringen van betaalbare verrassende kleding van goede kwaliteit

Reactie van Italiaansemannenmode.nl:
Wat super fijn dat je zo tevreden bent!
We zien je graag terug in onze webwinkel www.italiaansemannenmode.nl
Groetjes Jan-Pieter en Ilonka

J van Zantvoort beoordeelde op 2017-02-27

Goed en snel

Reactie van Italiaansemannenmode.nl:
Wat fijn voor ons dat u tevreden bent over onze levering! Wij zien u graag terug in onze webwinkel www.italiaansemannenmode.nl. Groet Jan-Pieter en Ilonka

keidel beoordeelde op 2017-01-19

ruime assortiment snelle levering

Reactie van Italiaansemannenmode.nl:
Helemaal Top dat je zo tevreden bent! We wensen je veel plezier met het overhemd en zien je graag terug in onze webwinkel! Groetjes van Jan-Pieter en Ilonka.

Martin Bosschers beoordeelde op 2016-10-14

Snel en netjes bezorgd

Reactie van Italiaansemannenmode.nl:
Super bedankt voor je positieve beoordeling! We zien je graag terug in onze webwinkel!

J. Veenstra beoordeelde op 2016-06-18

Snelle levering en goede kwalitatief kleding. Ben er zeer content mee, zit zelfs een kleine verrassing bij. Ik raad iedereen deze site aan die van Italiaanse kleding houd.

J.Veenstra beoordeelde op 2016-05-14

Mijn overhemd was de volgende dag al binnen, en goed verpakt. Top, ga volgende aankoop ook naar Italiaansemannenmode. Een aanrader.

Mennink-Piras beoordeelde op 2016-03-15

Super service bedankt

Reactie van Italiaansemannenmode.nl:
Dank je wel. Veel plezier met uw overhemd en jeans. We zien u graag terug in onze webshop. Met vriendelijke Groet, Jan-Pieter en Ilonka.

Hein Roth beoordeelde op 2016-01-22

Als liefhebber van kleding in het algemeen en van overhemden in het bijzonder, snuffelde ik op het internet. Stuitte daar op italiaansemannenmode.nl en heb eerst info ingewonnen over de maat. De reactie met advies kwam vrijwel direct. Mijn bestelling, 3 overhemden, volgde en de aflevering kwam volgens planning. Als verrassing een attentie en een bedankkaartje. Kort samengevat, zeer tevreden!

Beste Hein,
Bedankt voor je positieve beoordeling en wensen je veel plezier met je overhemden !
We zien je graag terug in onze webshop !
Met vriendelijke groet, Jan-Pieter en Ilonka

Jan beoordeelde op 2016-01-09

Voor de tweede en derde keer iets besteld en geleverd gekregen bij Italiaansemannenmode.nl. Het is een goede service en snelle levering. Producten zien er goed uit en kwaliteit is goed,

Eric beoordeelde op 2015-11-23

Perfecte, snelle levering van producten van hoge kwaliteit!

Reactie van Italiaansemannenmode.nl:
Geweldig dat je zo tevreden bent! We zien je graag terug in onze webwinkel. Groet, Jan-Pieter en Ilonka.

Jan van Harskamp beoordeelde op 2015-11-22

Snelle levering en goede keus. Kwaliteit van de producten is zeer goed.

Reactie van Italiaansemannenmode.nl:
Helemaal top dat je zo tevreden bent! We zien je graag terug in onze webwinkel. Groet, Jan-Pieter en Ilonka.

Peter van Gend beoordeelde op 2015-11-17

Prima service en snelle levering, top web winkel

Reactie van Italiaansemannenmode.nl:
Super dat je zo tevreden bent. We zien je graag weer terug in onze webwinkel! Groet, Jan-Pieter en Ilonka
2015