De Anjen 71
8918 LK LEEUWARDEN

9,1

H Tallih beoordeelde op 2017-05-29

Andrea Carneiro beoordeelde op 2017-05-02

Quick, personalized and professional service. Great experience!

Reactie van Izabel Bruidsmode:
Thank you Andrea. Congratulations with your wedding!
with kind regards,

J.S. Thakoerdin beoordeelde op 2017-04-12

De kwaliteit van de sluier die ik heb besteld is matig.

Cobie Hoogeboom beoordeelde op 2017-03-21

Mooi product, netjes geleverd binnen gestelde levertijd en goed geïnformeerd over het hele proces.

Reactie van Izabel Bruidsmode:
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Izabel Bruidsmode

BA Hoorn beoordeelde op 2017-02-28

Matig tevreden. Na mijn bestelling werd aangegeven dat het een week zou duren voordat het pakketje geleverd zou worden. Het werd echter 15 dagen, zonder dat hier ook maar contact over werd opgenomen om die wijziging in levertijd door te geven. Dat vind ik dus wel een slechte zaak.
Het pakketje was wel goed en netjes verpakt, vandaar toch nog een voldoende beoordeling.

Geachte mevrouw Hoorn,
Bedankt voor u beoordeling. Zoals telefonisch net besproken, onze leveringstijden voor de standaard producten bedragen circa 10 werkdagen, tenzij product op voorraad is. Deze informatie staat duidelijk in productomschrijving vermeld. De bruidsjasje uit uw bestelling werd voorzien van extra warme voering (naar uw wens), wat extra aandacht en tijd verrijst. Het is onze genoegen om te horen dat verder uw bestelling naar uw wens is. Wij wensen u alvast een prachtige Bruiloftsdag toe. Met vriendelijke groet, Izabel Bruidsmode

Y.E Burger beoordeelde op 2017-01-08

Ik had mijn bruidsjasje wat laat besteld en er waren wat problemen met de levering, waardoor ik het misschien niet op tijd binnen zou hebben. Ik heb hierover telefonisch contact gehad en werd ontzettend goed geholpen. Er werd me gevraagd wanneer mijn laatste pas-sessie was en verzekerd dat ik het product dan in huis zou hebben. Dit is gebeurd! Veel dank!

G.J. Essen beoordeelde op 2016-11-25

Enorm goed geholpen, er wordt meegedacht over een eventuele oplossing en de bestelling is prima te volgen.

Reactie van Izabel Bruidsmode:
Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat contact met ons prettig hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Izabel Bruidsmode

MCJA Vennix beoordeelde op 2016-09-16

Goed service, fijn contact

N Oers beoordeelde op 2016-07-11

Fantastisch, wat een betrokkenheid en goede levering van de producten en wat een uitstekende service! Ik kan het iedereen aanraden.
Noortje

Geachte mevrouw Van Oers,
Bedankt voor uw beoordeling. Nog onze hartelijke wensen met uw huwelijk! Het is aan ons de eer om u als klant te hebben gehad. Met vriendelijke groet, Izabela Leenstra & Team Izabel Bruidsmode

R.R. Britten beoordeelde op 2016-06-28

Mijn bestelling was helaas door de post kwijt geraakt, maar door Izabel Bruidsmode prima en snel opgelost. Ben zeer tevreden over mijn aankoop en de goede service.

Geachte mevrouw Britten,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat uw bestelling naar wens is en dat u onze service goed hebt ervaart. Met vriendelijke groet, Izabel Bruidsmode team

M Hoogstins beoordeelde op 2016-06-14

Lief in het meedenken! Erg bedankt. Ik heb de juiste bolero

Geachte mevrouw Hoogstins,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat de bolero naar uw wens is en dat u onze service positief ervaren hebt. Met vriendelijke groet, Izabel Bruidsmode

A Boorn beoordeelde op 2016-06-02

service op en top; vandaag besteld morgen in huis...het maakte de communiedag net even extra feestelijk..de curlies...bedankt

Geachte mevrouw Boorn,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Super fijn om te horen dat uw bestelling en onze service naar uw wens was. Met vriendelijke groet, Izabel Bruidsmode

A De Vries beoordeelde op 2016-05-31

Exactly like the picture. Fast replies to any questions I had an fast postage. Thank you!

Dear De Vries,
Thank you for your review. We are glad to hear that you are satisfied with our service! With kind regards, Izabel Bruidsmode

Marijntje Vinquier beoordeelde op 2016-05-10

Alles ok

L.M. Nahuijsen beoordeelde op 2016-05-04

Het jasje paste perfect en stond prachtig bij mijn trouwjurk! Fijn dat ik het nog op tijd in huis had ondanks dat het zo kort dag was. Bedankt voor het goede telefonische advies en de goede service Izabel!

D Jansen beoordeelde op 2016-05-03

over de levering en zo ben ik heel tevreden maar ik heb matig aan geduid omdat ik de maat die ik besteld heb wel heel klein uit vallen kan der niet in en heb de grootste maat genomen dat vindt ik dus een nadeel aan een bestelling via internet

Geachte mevrouw Jansen,
Wij danken u vriendelijk voor de beoordeling. Wij vinden jammer dat uw bestelde product qua maat niet naar uw wens is. Sommige modellen vallen inderdaad kleiner. Daarom is van grote belang om de maatkeuze op basis van borstomvang te maken. Mocht u nog steeds opzoek zijn naar een bruidsjasje dan staan we voor u klaar om u te adviseren. Met vriendelijke groet, Izabel Bruidsmode

Ji Groen beoordeelde op 2016-05-02

Jasje is super mooi en past ook precies!! De status van de bestelling had wel iets meer geüpdatet kunnen worden naar mijn mening (even een mailtje tussendoor) verder helemaal super!!!

Geachte mevrouw Groen,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat uw bruids jasje naar uw wens is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en een prachtige Bruilofsdag toe! Wij proberen ook onze status update service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Izabel Bruidsmode

R Burgel beoordeelde op 2016-04-26

Mijn bestelde producten hadden een vrij lange levertijd, maar dit werd van tevoren aangegeven. De kwaliteit van de producten is goed, ze zijn goed bereikbaar en doen niet moeilijk bij retourneren.

Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze producten en klantenservice. Wij wensen u een prachtige Bruiloft en/of Feest toe! Met vriendelijke groet, Izabel Bruidsmode

M Mossink beoordeelde op 2016-04-23

Mooie producten van goede kwaliteit voor een fijne prijs, keurig verpakt afgeleverd & een goede levering.

Hier heb ik zowel mijn bruidssluier als mijn onderrok gekocht, erg blij mee!

Reactie van Izabel Bruidsmode:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn ook blij om te horen dat u tevreden bent over onze producten en diensten. Wij wensten u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Izabel Bruidsmode

Lien beoordeelde op 2016-04-07

Snelle levering, goed advies ivm maat ontvangen

Reactie van Izabel Bruidsmode:
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat uw ervaring met ons positief was. Met vriendelijke groet, Izabel Bruidsmode.