De Anjen 71
8918 LK LEEUWARDEN

9,0

Georgette Anton beoordeelde op 2018-05-09

Frau Cofone beoordeelde op 2018-04-20

Best products and best services.
Thank you again for your vom

M.D. Watroba beoordeelde op 2018-03-31

Mrs Somuah beoordeelde op 2018-03-26

J Broers beoordeelde op 2018-03-07

Snelle levering en snelle afhandeling. Alles precies volgens afspraak en verstrekte gegevens

S Cozijnsen beoordeelde op 2018-03-01

EMC Mulschlegel beoordeelde op 2018-02-22

Snelle service van een mooi jasje, top

Reactie van Izabel Bruidsmode:
Bedankt voor uw positieve beoordeling en veel geluk toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Izabel Bruidsmode

J. Heerewaarden beoordeelde op 2018-02-01

Kontakt was prima , werd volledig op de hoogte gehouden , via mails, betrefde de status. Product is erg mooi , alles geheel naar verwachting en wens.

C.M. Edwards van Muijen beoordeelde op 2017-10-30

Product werd snel geleverd.

Naomi Berg beoordeelde op 2017-10-24

Contact was heel goed, wordt geregeld op de hoogte gehouden van levering.. Levering zelf duurde wel lang..14 dagen is wel lang in deze tijd van vandaag besteld morgen in huis maar product was naar tevredenheid.

A Kaminska beoordeelde op 2017-09-21

M Vroomen beoordeelde op 2017-08-30

C Demeestere beoordeelde op 2017-07-07

Zeer tevreden over de service! Snelle reactie! De bestelde producten komen overeen met de foto's op de site. Zeer mooi!

Aletta Schaap beoordeelde op 2017-07-06

E Graaf beoordeelde op 2017-07-06

Bij de eerste bestelling bleek er een foutje te zijn. Dit is meteen goed opgepakt en ben heel snel, vriendelijk en correct geholpen door Izabela. Heb nu precies de schoen die ik wilde! Heel blij mee. Topzaak :)

C. Bongers beoordeelde op 2017-06-30

Is mooi vind alleen de organaza stola in verhouding duur de handschoentjes zijn prachtig!

H Tallih beoordeelde op 2017-05-29

Andrea Carneiro beoordeelde op 2017-05-02

Quick, personalized and professional service. Great experience!

Reactie van Izabel Bruidsmode:
Thank you Andrea. Congratulations with your wedding!
with kind regards,

J.S. Thakoerdin beoordeelde op 2017-04-12

De kwaliteit van de sluier die ik heb besteld is matig.

Cobie Hoogeboom beoordeelde op 2017-03-21

Mooi product, netjes geleverd binnen gestelde levertijd en goed geïnformeerd over het hele proces.

Reactie van Izabel Bruidsmode:
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Izabel Bruidsmode