George van Saksenlaan 2 F

Mystery shopper

Lees
waarom

Mighty Mo beoordeelde op 2018-09-14

Heb er vandaag wat besteld. Kreeg netjes en factuur en later een mail met track en trace code. Het was binnen de afgesproken levertijd bezorgd. Top!

D beoordeelde op 2018-08-24

Geen goede fotos betreft de jassen dus je weet niet zeker wat je koopt
Ik heb daar een mail over gestuurd en kreeg enkel de link naar de site ja daar was ik al geweest vriendelijk zijn ze niet

Gerben beoordeelde op 2018-03-15

Mooie kwaliteitskleding voor een mooie prijs, origineel en nieuw, goed verpakt, binnen de beloofde verzendtijd in huis: helemaal prima!

PETER beoordeelde op 2016-10-21

hoi deze week voor de eerste keer bij JMS wat jassen besteld echt super mooie jassen voor een betaalbare prijs en goede kwaliteit en super snel geleverd ik ben zeer tevreden prijs kwaliteit zeer goed!!

Wouter beoordeelde op 2015-10-21

In mijn ogen de ideale webshop, mooie en kwalitatief goede producten tegen een super prijs!
Bestelling binnen 1-2 dagen in huis. Netjes en goed verpakt. Snel antwoord op mijn vragen. Mocht 3 jassen passen en eventueel terug sturen, super service! Heb er 1 gehouden en de andere 2 teruggestuurd. En heb het retourbedrag snel terug gestort gekregen op mijn rekening. Deze Webshop staat inmiddels bij mijn favorieten! Ga zo door!

Reactie van JMS Merkkleding Outlet:
Beste Wouter,

hartelijk dank voor de mooie reactie.

We vinden het fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en hopen u nogmaals terug te zien.

Sylvia

Robert beoordeelde op 2015-09-09

Ik las paar recensies en dacht ik waag maar een gokje. Had er opzich een goed gevoel bij. Kreeg netjes een email met bevestiging. Had de jas 2 dagen later binnen en past perfect. Ik kan prachtig de winter door.
Bedankt jms merkkleding outlet

Egbert beoordeelde op 2015-05-22

Heb diverse keren iets besteld bij JMS en altijd keurig netjes verpakt en op tijd ontvangen. In ieder geval binnen de aangegeven termijn, kan een keer een dag later zijn. Alleen maar positieve ervaringen en de kleding (merk) tegen een meer dan aantrekkelijke prijs.
JMS, ga zo door!

Dennis beoordeelde op 2015-05-21

Best veel besteld zo de eerste keer maar zeer positieve ervaring!
Na iDeal betaling, kwam het pakketje al snel binnen zonder de aangetekende verzendkosten van PostNL. (-te groot voor Afterpay)
Alles is echt nieuw en netjes verpakt!
Pasvorm en materialen super, maar dat is natuurlijk goede merkkleding :) (Nickelson, Gabbiano)
Er hoeft dus van de 10 stuks niets terug :)
Laat de zomer nu maar beginnen!!

Ik ga zeker hier vaker bestellen en hou de site in de gaten of er wat leuks bij zit in mijn maat wat helaas natuurlijk niet altijd het geval kan zijn ook, begrijpelijk!
(Jammer dat de broeken niet in 31/32 zijn haha)

Kortom, goede ervaring en zo hoort het te gaan!

Vriendelijke groet uit het zuidwesten van Dennis.

Richard beoordeelde op 2015-04-14

Lang gezocht overal naar een mooie zomerjas. Kijk ik bij jullie en zie ik er gelijk drie ,
en ook nog in mijn maat !! Snelle levering. Ze zitten alle drie prima ,dus ik kan niet kiezen; Omdat jullie ook nog een beetje leuke prijzen hanteren , heb ik ze alle drie maar gehouden.
Dat maak ik niet veel mee eigenlijk, dus ik heb JMS Merkkleding Outlet nu onder favorieten gezet.

Mariska beoordeelde op 2015-03-16

Echt een slechte ervaring, Jas besteld en deze perongeluk naar een verkeerd adres teruggezonden, daarom kwam de jas 3 dagen te laat binnen de ruilingsperiode, toen ik daar achter kwam gelijk gemail, maar nee de jas mag niet terug, echt niet normaal hoe bot en aftandelijk ze hun klanten te woord staan, ik koop hier echt nooit meer iets.
Volgende keer koop ik mijn Nickelson weer bij Moda Italia, die hebben echt een top service.
Heb echt een naar gevoel over deze site, en als ik zie dat hier alleen maar positeive mails staan ,ben ik benieuwd of negatieve mails wel geplaatst worden.

Tjeerd beoordeelde op 2014-12-10

Gisteren om 14:15 besteld vandaag om 10:20 in huis :)
Bedankt voor de snelle levering

robin beoordeelde op 2014-12-07

al meerdere keren wat besteld
wordt snel toegestuurd
nette service
ben zeer tevreden en blijf hier vaker bestellen

sandra reuters beoordeelde op 2014-12-03

ik heb een bestelling gedaan maar weet niet of hij goed is gegaan.
heb ook geen bevestigingsmail gekregen.

gr sandra reuters

Martijn Schotten beoordeelde op 2014-11-21

Artikel werd al de volgende dag bezorgd. Toen bleek dat ik een andere maat nodig had, werd het omruilen ook snel geregeld. Contact met de verkoper was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Blij met m'n nieuwe jas voor een superprijs, 5 x 5 sterren: dik verdiend!

silvester beoordeelde op 2014-11-19

Perfecte webshop met leuke spullen en goede prijzen
Had een nickelson jas besteld en schoenen
De jas zat perfect alleen de schoenen waren te groot
Gisteren een dag mee proberen te lopen
Maar ging hem niet echt woorden wel jammer
Maar kom zeker de volgende keer voor een jas weer terug

natalja beoordeelde op 2014-10-31

excellent.Fast delivery.Super.Thank.you.You are best

Marco beoordeelde op 2014-10-28

Top webwinkel, had alleen de pech dat er een foutje met de maat was en mijn maat er niet was. Gebeld en kreeg te horen dat ik hem kon terug sturen.Op maandag de jas terug gestuurd en op dinsdag keurig een mailtje gekregen dat ze hem ontvangen hebben en dat ze de verzendkosten meteen hebben terug gestort. Ga hier op zeker nog eens wat bestellen.

bianca van de laar beoordeelde op 2014-10-28

ik heb een bestelling geplaats en kreeg netjes een bevestigingsmail met daarin

Dit bericht is mogelijk niet verzonden door: jmsmerkkledingoutlet@gmail.com Meer informatie Phishing melden

Hobie beoordeelde op 2014-10-09

Super! Had mijn Nickelson jas zondag besteld, en dinsdag al in huis, klasse! Ga hier zeker meer bestellen!

monique beoordeelde op 2014-10-06

Binnen 2 dagen de droomjas van mijn zoon in huis, keurig verpakt en te volgen via track en trace. Ik ga bij jullie zeker meer bestellen bedankt voor de service