Biezelingsestraat 41
KvK 22054418

Google Plus/Places - 10,0
The Feedback Company 367 9,2

Dennis Vranken beoordeelde op 2019-07-19

ik heb een vermoeden dat een item niet compleet is na 3 informatieve mails en 4 dagen later nog niets gehoord van verkoper van hoe en wat . Groetjes Dennis

M.H.H. Frederichs beoordeelde op 2019-07-17

Jerry Van Den Bremt beoordeelde op 2019-07-16

Super

Peter van Eekeren beoordeelde op 2019-07-16

Dik tevreden, zeer nette verpakking en het product zoals omschreven. Kom hier zeker terug, al wat leuke dingen gezien in de shop.
Dank jullie wel.

Groetjes Peter MR2W3 2004.

Etienne Beijersbergen van Henegouwen beoordeelde op 2019-07-16

Pim de Klerk beoordeelde op 2019-07-07

Prima geregeld.
Was binnen paar dagen in huis!!

Sonny beoordeelde op 2019-07-07

Supersnelle service

Jasper Bonhof beoordeelde op 2019-07-06

Goede snelle en duidelijke service, super.

Robert Valk beoordeelde op 2019-07-06

Bijzonder goed geholpen bij de bestelling en support achteraf, geweldige service!

Willy van den Hurk beoordeelde op 2019-07-04

Zeer goeie service!
Jij vraagt, zei regelen het voor je!

George beoordeelde op 2019-06-30

Snelle levering en topkwaliteit!

Franco Morabito beoordeelde op 2019-06-28

Anoniem beoordeelde op 2019-06-24

TOP!

Harris beoordeelde op 2019-06-23

Snel geleverd, uitstekend gebruiksaanwijzing, degelijk product. Ik ben zeer tevreden.

Anoniem beoordeelde op 2019-06-23

Fijn bedrijf, alles gewoon zoals het hoort.

Anoniem beoordeelde op 2019-06-23

Goede service

Bryan Harris beoordeelde op 2019-06-23

Kikkert beoordeelde op 2019-06-22

Prima service zeer snel geleverd volgend afspraak

Mitchell beoordeelde op 2019-06-17

Heb voor mijn bmw 318is een omvormer voor sensoren gekocht.Onderdeel is netjes geleverd en de volgende dag.

Anoniem beoordeelde op 2019-06-13

Ik heb inmiddels bericht van verzending gekregen. Vrijdag wordt het afgeleverd.Ik heb geen klachten over uw bedrijf en na uw reactie helemaal niet meer want ik vind het heel goed hoe jullie dit oppakken. Alleen een review plaatsen alvorens iets hebben ontvangen is een beetje moeilijk vandaar mij vorige reactie.