Jan Dammassestraat 68
3078HM Rotterdam

9,9

Rinke beoordeelde op 2018-04-18

Zeer tevreden ! Alles verloopt perfect vanaf de bestelling tot de levering.

Jacqueline beoordeelde op 2018-01-09

Precies wat we verwachten.Snelle levering,kortom zeer tevreden met schilderijenxxl.

Laura beoordeelde op 2017-09-21

Schilderij is in werkelijkheid mooier dan op de website.Snelle levering en uitstekende kwaliteit.We zijn er blij mee.

Marina beoordeelde op 2017-07-10

Schilderij zoals ik had verwacht.Snelle levering en keurig verpakt.

Frank beoordeelde op 2017-06-13

Schilderij conform verwachting,vlotte levering en nette service!

Hans beoordeelde op 2016-12-01

Supermooi schilderij en snelle levering!Even nog een grapje: jullie hebben een te groot aanbod aan schilderijen zodat het moeilijk is om er één te kiezen! Ik kan jullie webwinkel iedereen van harte aanbevelen.

Anneke beoordeelde op 2016-07-20

Dit was een volgend schilderij dat ik in uw winkel heb gekocht en ik ben weer er helemaal weg van! Het schilderij heeft leven gebracht in het interieur en de kamer optisch vergroot. En de schilderijen die ik drie jaar geleden heb gekocht, hebben niets van hun frisheid verloren.

Jasper beoordeelde op 2016-07-07

Het schilderij is veel mooier dan op de foto! Een klein minpuntje voor 2 dagen vertraging in de levering maar alles bij elkaar geef ik jullie een maximale score!

Ellen beoordeelde op 2016-06-08

Schilderij is binnen gekomen.
Ben er heel blij mee!!

Frans beoordeelde op 2016-02-09

Het abstracte schilderij dat we onlangs bij jullie hebben gekocht, is heel erg mooi. Eenmaal op de muur is het een echte blikvanger en een prachtige versiering tegelijk. Aan al onze verwachtingen is voldaan!

Eric beoordeelde op 2016-01-06

In mijn kantoor zijn de muren eindelijk prachtig versierd zodat ik weer zin heb om daar te werken. Uw winkel kan ik gerust anderen aanbevelen. De verpakking heeft het schilderij zeer goed beschermd tijdens het transport.

Danny beoordeelde op 2015-12-09

Een prachtig schilderij, en zijn prijs echt waard.

Piet beoordeelde op 2015-11-30

Het schilderij is gewoon prachtig. Ik ben al ruim een veertigplusser en dit is het eerste schilderij dat ik voor mijn woning heb gekocht. Jammer dat het pas nu is gebeurd maar ...beter laat dan nooit.   Voorbeeldig contact met de verkoper en daarbij ook nog een snelle en GRATIS levering!

Linda beoordeelde op 2015-11-23

We hebben het schilderij Kracht van Magnolia gekocht. Wat een prachtige kleurstelling en de houten lijst is van zeer goede kwaliteit. De bijgesloten ophanghaken zijn zeer gemakkelijk te monteren. We hebben 7 dagen op het schilderij moeten wachten, dus alles conform de verwachting. We kunnen uw webwinkel iedereen aanbevelen.

Charlotte beoordeelde op 2015-11-11

Excellente service en zeer snelle levering. Een van de geleverde schilderijen bleek qua kleur niet echt te passen bij onze zitbank maar we konden het zonder probleem terugsturen. We zijn erg blij met onze aankoop, en de webwinkel en het personeel zijn zonder meer een compliment waard.

Katja beoordeelde op 2015-10-10

Prachtig schilderwerk en een snelle levering. Het schilderij komt volledig overeen met de beschrijving en de foto! Van harte aanbevolen!

Elvira beoordeelde op 2015-09-26

Dit is een eerlijke winkel! Dit is niet vanzelfsprekend in deze tijd en ik spreek uit ervaring. Op mijn e-mails kreeg ik hier sympathieke en duidelijke antwoorden. De schilderijen zijn prachtig mooi, je ziet dat ze door een echte kunstenaar zijn geschilderd. Precies zoals het hoort. Ik ben heel tevreden!!! ;)

Sandra beoordeelde op 2015-09-19

Mooie en niet dure schilderijen en bovendien is de verzending gratis! Een aanrader!

Richard beoordeelde op 2015-09-15

Dit is al het derde doek dat we bij Schilderijenxxl.nl hebben gekocht. Het eerste schilderij heb ik als cadeau voor mijn vriendin gekocht. Nadat ik het bij haar aan de wand zag hangen heb ik er twee voor mezelf besteld. De schilderijen zijn van zeer goede kwaliteit. De kunstenaar was niet zuinig met de verf.Snelle levering, het schilderij was goed beschermd in de verpakking, vakkundig contact via de mail. Samenvattend: alleen pluspunten, geen minpunten. Grote complimenten voor JT ART!

Ralph beoordeelde op 2015-09-12

Ik verwachtte een mooi schilderij, maar ik kreeg… een kunstwerk, want hoe moet ik dit anders noemen! Het schilderij is adembenemend!!! En bovendien vakkundig ingepakt voor verzending. De prijs is niet hoog voor een schilderij van zo’n prachtige kwaliteit. Vele malen beter dan de concurrent.… Mijn dank voor het hele team van Schilderijenxxl.nl