Van Zeggelenlaan 165
2524AE Den Haag
KvK 60771941

Renger de Vries beoordeelde op 2018-01-07

Zeer tevreden sneller geleverd dan volgens de bestelling werd aangegeven.

Milojevic beoordeelde op 2018-01-05

Zeer tevreden! De product was snel geleverd en mijn man is heel erg blij met zijn sleutelhanger! Wat het nog leuker maakt is de persoonlijke boodschap die erbij is gedaan. In de toekomst ga ik zeker meer bestellingen plaatsen! Heel erg bedankt :)

Van zeist beoordeelde op 2018-01-05

Had de bestelling super snel in huis
Erg tevereden met het resultaat super mooie armband met duidelijke foto s
Had hem inlaten pakken als kadootje ook dat zag er verzorgd uit
Het persoonlijk handgeschreven kaartje maakte het geheel compleet
Kortom erg tevreden met het resultaat
Super leuk en mooi verzorgd
Dank jullie wel

Van Manen beoordeelde op 2018-01-04

Te smal sluit niet valt van mn pols ga het helaas terug sturen

Reactie van Jaceys:
Beste mw. van Manen,

Wat vervelend om te vernemen dat de armband niet de juiste pasvorm heeft. Wij hebben uw ordernummer er even bij gezocht en wij zien dat het gaat om een armband welke zelf op maat te maken is. U kunt alle informatie m.b.t. het op maat maken van de armband terug lezen op het bijgeleverde onderhoudskaartje.

Vriendelijke groet ,

Y Werdler ruijzendaal beoordeelde op 2018-01-04

Er ging iets mis bij de bestelling
En werd super opgelost
Tevens super vriendelijk en hartelijk
Leuke verpakking met persoonlijke noot

Wendy beoordeelde op 2017-12-30

Super blij met de fotoketting. Gekregen van mijn man. Snel geleverd. Vragen worden goed beantwoord. En wat persoonlijk met een kaartje erbij. Top!!!

willeke wijntje beoordeelde op 2017-12-13

Echt super mooi, zeker de moeite waard. Juweel is prachtig en niet te klein. Word mooi ingepakt afgeleverd. En voor die prijs en super snel bezorgd. Echt geweldig

Mari beoordeelde op 2017-12-12

Binnen een maand tijd 3 bestellingen geplaatst. Voor mijzelf als eerst, een super mooie leren naam armband i.v.m. de geboorte van onze dochter. Vervolgens een cadeaubon besteld voor een verjaardag en nog zo'n mooie armband voor mijn man als kerstcadeau. Echt super!!

Ilyza Lima-Corbet beoordeelde op 2017-12-07

Mijn dag kan niet meer stuk!!!
Vandaag me slavenarmband binnen gekregen en helemaal verliefd 😍 en ontzettend goed op de hoogte gehouden wanneer alles binnen zou komen. En nu lekker pronken tijdens de feestdagen 🤗 thanks voor jullie lieve kaartje. Fijne feestdagen Ilyza

Sabien beoordeelde op 2017-12-06

Slavenarmband met namens van onze meisjes vandaag binnen gekregen! Wauw! Erg mooi!
Helaas kan ik deze nog niet dragen.....eerst wachten tot ons 3e meisje is geboren, anders weet iedereen haar naam al....
Uitstekend geholpen via whatsapp. Aangezien we 3 namen hebben en ons allereerste kindje in ons hart ( symbool hartje op armband) wilden laten graveren heeft jacey gelukkig advies goed advies gegeven.
Op naar de uitgerekende datum!

Stephanie Brugge beoordeelde op 2017-12-02

Super service en snelle levering!

Nina Faas beoordeelde op 2017-11-23

Ondanks wat kleine problemen tijdens het bestellen, was na wat contact het bestelde item snel en op tijd geleverd. Mooi sieraad en een top service

Susan doremalen beoordeelde op 2017-11-23

Fantastische service , heel mooie verpakking !

Hanneke beoordeelde op 2017-11-07

Wat is dit een geweldige site!
Snelle levering en persoonlijke aandacht.
De bedels voor aan mijn bruidsboeket zijn in 1 woord geweldig geworden.
Als ik ga trouwen zal mijn vader er toch een beetje bij zijn.
Ik kan het iedereen aanbevelen!

Mischa beoordeelde op 2017-10-11

Geweldige site! Kreeg van mijn collega’s als kraamcadeau een prachtige armband. Dit vond ik zo mooi dat ik voor mijn man ook een gepersonaliseerde armband met naam van onze zoon wilde. Ik keek naar de mogelijkheden op de site en zag toen de optie om een voetje en handafdruk erbij te graveren en heb dit gedaan. Het resultaat is zo ontzettend gaaf!

Daarnaast een super service met overleg van te voren of de armband zo naar wens was en het ook ingepakt als cadeau te verzenden!

Joyce beoordeelde op 2017-09-15

Mijn dochtertje is 3 jaar en had nog geen peettante! De liefste tante wilde we dus graag als peettante vragen met het juiste cadeau! Dit is de mama en dochter armbanden set geworden! Hele week geoefend en ze heeft tante zelf de vraag gesteld en tante zei JA! Helaas was diezelfde dag de bedel van tantes armbandje verdwenen! Na 1 berichtje hebben we een nieuwe bedel gekregen en kan ook tante weer lachen! Mega mooie armbandjes en een zeer super service! Iedereen raad ik jaceys aan gewoon omdat het kanjers zijn!

Desiree beoordeelde op 2017-09-07

Heel erg tevreden! Super mooie armband en mega snelle levering!

E.J. van IJken beoordeelde op 2017-07-20

Het sieraad was snel in huis en mooi afgewerkt. De bestelling was mooi verpakt en van een persoonlijke noot voorzien. Mijn zoontje was er erg blij mee, zijn eind oordeel: wow echt cool!

Christa beoordeelde op 2017-07-20

Ik ben erg tevreden! Via Whatsapp kreeg ik snel en keurig antwoord op mijn vragen. De spoedbestelling werd keurig op tijd verstuurd en was bij mij op rijd binnen. Zoals afgesproken in een mooi luxe doosje. En de armband voor mijn man is schitterend geworden!! Echt een aanrader!

Anneke de Steur beoordeelde op 2017-07-20

persoonlijke aandacht