Cort van der lindenstraat 18
2288EV Rijswijk
KvK 60771941

Amber beoordeelde op 2018-06-21

Ik wilde een armband laten graveren met een specifieke lastig te graveren ontwerp. Na heel veel bedrijven gesproken te hebben was Jaceys de enige die de uitdaging aan durfde te gaan en ze hebben het heel mooi gedaan! Goede hulp via whatsapp, snelle levering en een mooie armband! Hij is alleen wel een keer al zo maar afgevallen, maar dat kan aan ons gelegen hebben. Kortom, ik ben heel tevreden!

Samantha beoordeelde op 2018-06-15

Heel erg tevreden over de snelle levering en zeer nette service! Mijn man was erg blij met zijn armband voor onze pasgeboren zoon! Dankjewel!

Petra Wobben beoordeelde op 2018-06-14

Geweldig de armband voor vaderdag is zo mooi.

Ik heb de tekst er in gezet wat onze dochter altijd tegen haar papa zei toen ze 2 jaar was.

Deze mensen denken ook met je mee. Ik kreeg zelfs een voorbeeld opgestuurd omdat ze twijfelden of het goed geschreven was....

Het was er al binnen 2 werkdagen. Prachtig zakje er omheen,

Wij zijn erg tevreden ook erg van deze tijd. Dankjewel voor de goede service ๐Ÿ‘๐Ÿ˜Šโค๏ธ

Groeten van Petra

Tulin Askan beoordeelde op 2018-06-06

Maandag besteld vandaag in huis....
En een uitstekende kwaliteit... wat ik verder nog wil zeggen...?

Iedereen gewoon bestellen!!!

Van toy kathleen beoordeelde op 2018-06-05

Heel tevreden. Enorm veel hulp gehad met de foto’s en het juweeltje was supersnel thuis. Heel vriendelijke behulpzame mensen echt top ๐Ÿ‘

Dzenita beoordeelde op 2018-05-29

Alleen maar complimenten en dankbaarheid voor de service! Het is super mooi ingepakt! En de armband is prachtig! Ik ben er heeeeeel erg blij mee! De snelle levering is ook echt top! Zeker een aanrader! Was mijn eerste bestelling bij Jaceys maar zeker niet de laatste.

Simone & Jan beoordeelde op 2018-05-18

Armband besteld met kusafdrukken van mij en mijn dochters. Armband met spoed geleverd idd volgende dag binnen. Wat een telleurstelling bij het openen. De kusjes zijn nauwelijks zichtbaar. Contact gezocht wel reactie maar ligt niet aan hun. Plaatje die hun op foto hadden was duidelijker te zien. Oplossing nogmaals geld betalen. Ja of het nog niet genoeg geld heeft gekost. We zijn echt vedrietig.

Reactie van Jaceys:
Beste, bedankt voor uw bericht. Wij zijn van mening dat het product geleverd is zoals bedoeld. Zoals eerder uitgelegd is is het artikel exact gegraveerd zoals de aangeleverde afdrukken waar wij vanuit moeten kunnen gaan. Wanneer een bijlage niet overgenomen kan worden laten we dit ook weten. Dit was in het geval van uw afdrukken niet van toepassing, we hebben precies de kusafdruk met alle details over kunnen nemen. Er is niets anders gedaan ten opzichte van andere orders. Het verschil tussen de kus afdrukken laat ook zien dat het verschil hem zit in de aangeleverde bestanden. De ene kus is duidelijker op het papier gezet als de andere. Dit zit hem niet in de gravering of het materiaal. Wij hebben het artikel geleverd zoals deze hoort te zijn.

Uit coulance hebben we een oplossing aangeboden tegen gereduceerd tarief van alleen materiaal kosten. Dit omdat wij het uiteraard wel vervelend vinden dat een sieraad niet is geworden zoals gewenst. Er zouden nieuwe kusafdrukken aangeleverd kunnen worden welke opnieuw gegraveerd zouden kunnen worden. Het materiaal en wijze van graveren zullen hetzelfde blijven, alleen de kus afdruk (welke u zelf aanlevert) zou veranderd kunnen worden.

Helaas was u hier niet content mee en kunnen wij ook geen andere oplossing bedenken om de gravering meer naar wens te krijgen.

Wij gaan er vanuit u zo voldoende te hebben geinformeerd en hopen alsnog dat u veel plezier mag hebben van de armband.

Vriendelijke groet Jaceys

Dani Nöthen beoordeelde op 2018-04-11

Dikke Pluim
Super service, alles heel snel en zorgvuldig
Hier heb ik een traantje weg gepinkt toen de verpakking werd open gemaakte .. pure dankbaarheid
Zeker voor herhaling vatbaar!

Tatiana Pater-Lazarenko beoordeelde op 2018-04-07

Ik heb ongeveer 8 mand geleden armband besteld en ben heel tevreden over de product en het serves. Het was heel netjes en mooi ingepakt met een kaartje en ik kan wel voelen dat alles met liefde gemaakt was. Ik vind mij armbandje super mooi!!!

Renger de Vries beoordeelde op 2018-01-07

Zeer tevreden sneller geleverd dan volgens de bestelling werd aangegeven.

Milojevic beoordeelde op 2018-01-05

Zeer tevreden! De product was snel geleverd en mijn man is heel erg blij met zijn sleutelhanger! Wat het nog leuker maakt is de persoonlijke boodschap die erbij is gedaan. In de toekomst ga ik zeker meer bestellingen plaatsen! Heel erg bedankt :)

Van zeist beoordeelde op 2018-01-05

Had de bestelling super snel in huis
Erg tevereden met het resultaat super mooie armband met duidelijke foto s
Had hem inlaten pakken als kadootje ook dat zag er verzorgd uit
Het persoonlijk handgeschreven kaartje maakte het geheel compleet
Kortom erg tevreden met het resultaat
Super leuk en mooi verzorgd
Dank jullie wel

Van Manen beoordeelde op 2018-01-04

Te smal sluit niet valt van mn pols ga het helaas terug sturen

Reactie van Jaceys:
Beste mw. van Manen,

Wat vervelend om te vernemen dat de armband niet de juiste pasvorm heeft. Wij hebben uw ordernummer er even bij gezocht en wij zien dat het gaat om een armband welke zelf op maat te maken is. U kunt alle informatie m.b.t. het op maat maken van de armband terug lezen op het bijgeleverde onderhoudskaartje.

Vriendelijke groet ,

Y Werdler ruijzendaal beoordeelde op 2018-01-04

Er ging iets mis bij de bestelling
En werd super opgelost
Tevens super vriendelijk en hartelijk
Leuke verpakking met persoonlijke noot

Wendy beoordeelde op 2017-12-30

Super blij met de fotoketting. Gekregen van mijn man. Snel geleverd. Vragen worden goed beantwoord. En wat persoonlijk met een kaartje erbij. Top!!!

willeke wijntje beoordeelde op 2017-12-13

Echt super mooi, zeker de moeite waard. Juweel is prachtig en niet te klein. Word mooi ingepakt afgeleverd. En voor die prijs en super snel bezorgd. Echt geweldig

Mari beoordeelde op 2017-12-12

Binnen een maand tijd 3 bestellingen geplaatst. Voor mijzelf als eerst, een super mooie leren naam armband i.v.m. de geboorte van onze dochter. Vervolgens een cadeaubon besteld voor een verjaardag en nog zo'n mooie armband voor mijn man als kerstcadeau. Echt super!!

Ilyza Lima-Corbet beoordeelde op 2017-12-07

Mijn dag kan niet meer stuk!!!
Vandaag me slavenarmband binnen gekregen en helemaal verliefd ๐Ÿ˜ en ontzettend goed op de hoogte gehouden wanneer alles binnen zou komen. En nu lekker pronken tijdens de feestdagen ๐Ÿค— thanks voor jullie lieve kaartje. Fijne feestdagen Ilyza

Sabien beoordeelde op 2017-12-06

Slavenarmband met namens van onze meisjes vandaag binnen gekregen! Wauw! Erg mooi!
Helaas kan ik deze nog niet dragen.....eerst wachten tot ons 3e meisje is geboren, anders weet iedereen haar naam al....
Uitstekend geholpen via whatsapp. Aangezien we 3 namen hebben en ons allereerste kindje in ons hart ( symbool hartje op armband) wilden laten graveren heeft jacey gelukkig advies goed advies gegeven.
Op naar de uitgerekende datum!

Stephanie Brugge beoordeelde op 2017-12-02

Super service en snelle levering!