Van Zeggelenlaan 165
2524AE Den Haag
KvK 60771941

Joyce beoordeelde op 2017-09-15

Mijn dochtertje is 3 jaar en had nog geen peettante! De liefste tante wilde we dus graag als peettante vragen met het juiste cadeau! Dit is de mama en dochter armbanden set geworden! Hele week geoefend en ze heeft tante zelf de vraag gesteld en tante zei JA! Helaas was diezelfde dag de bedel van tantes armbandje verdwenen! Na 1 berichtje hebben we een nieuwe bedel gekregen en kan ook tante weer lachen! Mega mooie armbandjes en een zeer super service! Iedereen raad ik jaceys aan gewoon omdat het kanjers zijn!

Desiree beoordeelde op 2017-09-07

Heel erg tevreden! Super mooie armband en mega snelle levering!

E.J. van IJken beoordeelde op 2017-07-20

Het sieraad was snel in huis en mooi afgewerkt. De bestelling was mooi verpakt en van een persoonlijke noot voorzien. Mijn zoontje was er erg blij mee, zijn eind oordeel: wow echt cool!

Christa beoordeelde op 2017-07-20

Ik ben erg tevreden! Via Whatsapp kreeg ik snel en keurig antwoord op mijn vragen. De spoedbestelling werd keurig op tijd verstuurd en was bij mij op rijd binnen. Zoals afgesproken in een mooi luxe doosje. En de armband voor mijn man is schitterend geworden!! Echt een aanrader!

Anneke de Steur beoordeelde op 2017-07-20

persoonlijke aandacht

Kampert beoordeelde op 2017-07-19

Heel tevreden , super snel kado tje in huis ! Je word ook keurig op hoogte gehouden van bestelling en levering!

Serneels an beoordeelde op 2017-07-17

Heel goede service en snelle levering! Echt top

Sabine Jansen beoordeelde op 2017-07-16

Een super mooi armbandje voor ons nichtje besteld. Het was er binnen 4 dagen (TNT-brievenbuspakket), nog mooier dan verwacht en super leuk ingepakt. Dus meer dan tevreden!

Ingrid van der Does beoordeelde op 2017-07-13

Goede en snelle service! Mijn armband was mooi verpakt en er zat een leuk handgeschreven kaartje erbij :)

Sabrine Revet beoordeelde op 2017-07-13

Goede levering en een mooi persoonlijke armband!

Marcella Schuil beoordeelde op 2017-07-12

Snelle levering en de armband ziet er super uit!

S Hoedemaker-Tholen beoordeelde op 2017-07-09

Allemachtig wat een prachtig sieraad. Ontzettend blij om zoiets moois cadeau te mogen geven. Daarnaast; geweldige service!

S.R. aan de Wiel beoordeelde op 2017-07-06

Snelle levering en ziet er echt heel mooi uit! Denk dat mijn moeder dit een heel mooi cadeau gaat vinden! Heel blij ermee

Nijland beoordeelde op 2017-07-06

Heel mooi! Ook heel leuk verpakt. Veel aandacht aan besteed.

Stallaert beoordeelde op 2017-07-05

Snelle levering en een prachtige armband

Chimene De ronde beoordeelde op 2017-07-02

Super mooie armband!!

C van hees beoordeelde op 2017-07-01

Superleuk mijn armbandje

muriel beoordeelde op 2017-07-01

Snelle service. Alleen jammer dat er geen maten bij de armband staan.

Reactie van Jaceys:
Hallo Muriel, we hebben je order even bij gepakt aangezien wij alles op maat maken. Jij hebt een armband gekozen welke je zelf op maat kunt maken, dit staat ook aangegeven bij het artikel zelf. De bestelde armband is 1 maat, deze past iedereen. Wellicht heb je hier overheen gelezen? Je kunt de armband zelf de gewenste maat maken door de instructies op het bijgeleverde informatie kaartje na te leven. Dan moet het helemaal goed komen! Liefs Jaceys

keet moonen beoordeelde op 2017-06-30

heel erg tevreden

Melissa beoordeelde op 2017-06-30

Echt een topper al vaker besteld altijd goed en snelle service