Johannes Vermeerstraat 242
1318JL Almere

Wammes beoordeelde op 2017-08-17

Veel kennis en een goed duidelijk advies. Vriendelijke medewerkers.

M.Hooiberg beoordeelde op 2017-08-03

Goed en snel

Filipo beoordeelde op 2017-07-26

Gewoon volgens afspraak. Vakkundige voorlichting. Laagste prijs.

Rene Visser beoordeelde op 2017-07-24

Goed telefonisch advies gekregen voor mijn aankoop. De levering was ook snel. Mijn volgende bestelling volgt hier zeker weer.

Jan beoordeelde op 2017-03-17

-zeer slecht telefonisch bereikbaar.
-bellen niet terug
-niet binnen de 2 weken mijn geld terug
-actuele voorraad klopt niet op de website
-geen orderbevestiging per mail binnen krijgen

Positief:
Wat wel op voorraad ligt heb je idd de volgende dag in huis.......

Arash beoordeelde op 2015-11-25

Ik had van te voren mijn vragen per email gesteld, er werd zeer snel op mijn mail gereageerd. Ik had mijn bestelling gelijk de dag daarop ontvangen. Overall zeer tevreden, en kan jaggs alarm zeker aanraden

hans van der List beoordeelde op 2015-11-25

Prima service. Heb Eminent 8610 alarmsysteem gekocht.Alles werd keurig geleverd en was op mijn verzoek vooraf al ingesteld met simkaart een bijbehorende telefoonnummers. Hoefde het alleen maar op te hangen. ook vragen via mail en chat (erg handig) worden direct beantwoord. Ik heb al 2 kennissen verwezen naar Jaggs en die hebben inmiddels daar ook een Eminent gekocht met dezelfde goede ervaringen.

stichting Swedoro beoordeelde op 2015-11-24

Snelle en goede communicatie

Winfried beoordeelde op 2015-11-24

De door mij bestelde goederen, alarm systeem, op tijd en correct afgeleverd.
Een email reactie van mijn kant daar werd snel en correct op gereageerd.
Ik ben uitermate tevreden over Jaggs Alarm en kan mensen aanraden met dit bedrijf zaken te doen.

Bert Hendrik beoordeelde op 2014-08-08

Ik heb gisteren mijn alarmsysteem mogen ontvangen. Het is kinderlijk eenvoudig om een eminent alarmsysteem in te leren overal duidelijk nederlandse handleidingen bij. Wat ik ook zeker fijn vind is de laagste prijs garantie. Daarmee zijn ze altijd goedkoper dan iedereen. De webshop is ook erg overzichtelijk binnen no time had ik me totaalpakket samengesteld. De chat werd ook direct op gereageerd wat het verschil is met sommige bijhorende accessoires. Ik raad iedereen dit bedrijf aan!

denny beoordeelde op 2014-06-20

snelle levering, was goed en anoniem verpakt.
klantenservice was vaak aanwezig om online vragen te stellen.

nazorg en garantie was ook super snel.
ook gemakkelijk nabestelling gedaan, duidelijke gebruiksaanwijzing dit is voor een lake ook gemakkelijk te begrijpen.

ik ben tevreden met mijn alarmsysteem(eminent).
misschien niet de goedkoopste alarmsysteem maar wel betrouwbaar, snel en gemakkelijk uit te breiden, ook de eminent is erg handig.

Tim beoordeelde op 2014-02-01

15:00 uur besteld, de volgende dag om 12:00 uur geleverd.
Netjes verpakt. Wat ik fijn vond, geen afzender zichtbaar.
Prijs Net niet de laagste op het web, maar wel uit voorraad
leverbaar.
Enige miniem minpunt: chat functie werd niet op gereageerd.
Tot zeker een volgende keer!

Jan Appelman beoordeelde op 2014-01-08

Ik voel me weer helemaal veilig dankzij een heel goed advies
van Jaggs Alarm. Ik heb een em8610 besteld ik heb werkelijk
nog nooit zo snel reactie gehad van een webshop zelfs in het
weekend!
Het is plug and play (doe het zelf) heel makkelijk zelf te
installeren dit is het geld waard mensen.

Tamara beoordeelde op 2014-01-06

Uitstekende service gekregen van Jaggs! Snelle levering en de hulp bij de installatie was ook helemaal top, zodat ons alarmsysteem per direct aangesloten en gebruikt kon worden. Wij kunnen nu weer veilig met een gerust hart slapen of de deur uit gaan!

Fam De vries. beoordeelde op 2013-09-06

Gisteren gebeld met jaggs alarm voor advies dag later het spul in huis
makkelijk te bedienen alarmsysyeem g5 zowel met afstandbediening en
de app ik ben er heel tevreden over.

Gerard D. beoordeelde op 2013-09-06

Wat een geweldig pakket hebben mijn vriendin en ik uitgekozen we
wonen sinds kort op ons zelf en dit is een betaalbaar alarmsysteem
maar toch vele optie's en het uiterlijk prachtig.

Jan Van erpen beoordeelde op 2013-09-05

Gisteren heb ik een heel mooi alarmsysteem binnen gekregen de g5! het is echt verbazend dat alles zo makkelijk in te stellen is ook voor mijn moeder die 86 is is het nu zeer eenvoudig het alarm aan en uit te zetten met een rfid tag ipv toetsen indrukken.
Ik wil jullie bedanken dat wij nu weer veilig kunnen slapen respect voor jullie!

Pieter Veld beoordeelde op 2013-08-29

Heb een mooi camera systeem besteld en ben er heel tevreden mee.
Het is het geld waard zeker voor wat je ervoor terug krijgt.
Ook heb ik een prima uitleg gekregen van jaggs alarm.

Jose beoordeelde op 2013-08-26

Ik ben echt dik tevreden over het alarnsysteem g5 zeer luxe uitstraling
en overal te gebruiken waar je ook bent met de gratis app en sms! ook
wil ik er even bij vermelden dat de service van jaggs alarm zeer goed is
geven snel antwoord en ze geven je uiteraard het beste advies respect
voor jullie!

Herman beoordeelde op 2013-08-15

Sinds kort een g5 alarm systeem besteld snelle levering goede support en een mooi alarmsysteem niets meer dan lof voor jaggsalarm.