Rademakerstraat 17
7881JX Emmer Compascuum

7,7

Karin beoordeelde op 2018-03-26

Zeer ontevreden. Ik kreeg op vrijdag telefoon dat het hout maandag geleverd zou worden. Ik was deze hele week niet thuis en het hout zou dan zo voor het meenemen op mijn oprit liggen gedurende de week en ik wilde daarom een andere bezorgdag. Hier werd erg moeilijk over gedaan. Uiteindelijk een paar andere mogelijke bezorgdagen besproken. Afgesproken dat ik zou horen wanneer het bezorgd zou worden. Na enkele minuten opnieuw telefoon van een andere medewerker. Was toch wel erg lastig wanneer het maandag niet kon of het niet in de tuin I.p.v op de oprit neergelegd kon worden. Ik heb aangegeven dat dat kon en dat het naar mijn achtertuin 20 meter lopen was. Dit was geen probleem dus de afspraak toch voor maandag gemaakt met de toezegging dat het hout in mijn tuin gelegd zou worden. Op maandag werd het hout echter gewoon op mijn oprit neergelegd . Ik heb derden moeten inschakelen om het van mijn oprit te halen want daar kan het niet een week blijven liggen. Daarnaast is het hout van slechte kwaliteit. Veel vlekken en verkleuringen ( heb foto's toegestuurd gekregen) Het ziet er niet uit

Marissa beoordeelde op 2018-01-11

Vragen werden snel beantwoord en de levering verliep soepel. Erg tevreden met mijn nieuwe fietberging.

Gijs beoordeelde op 2018-01-11

Bestelling vlot en soepel verlopen. Alles compleet en tevens goed geholpen via de chat! Groeten van een tevreden klant

Hendrik beoordeelde op 2018-01-11

Goed geholpen aan de telefoon, vervolgens gemakkelijk besteld op de site. Dakpanplaten zijn perfect en staan mooi. Zou zeker weer bestellen.

maarten beoordeelde op 2018-01-10

Op tijd geleverd door aardige mensen, niets op aan te merken.

Ontevrede klant. beoordeelde op 2017-11-25

Zeer slechte ervaring, niet alles geleverd wat wel betaald was, maten klopte niet en ik moest een timerbedrijf inschakelen om het goed te krijgen, als je dat meldt bij Janjp willen ze daar niks van weten en kunnen ze hou in een keer niet meer !!
Het heeft ons extra geld gekost om het in orde te krijgen en moest hout bijkopen dat niet geleverd was.
GOEDKOOP werd duurkoop !!