Koesdonkerveldweg 9

Google Plus/Places - 10,0

C Vaassen beoordeelde op 2019-07-17

Anneke Anneke Coussens beoordeelde op 2019-07-16

Martine Vermeire beoordeelde op 2019-07-10

Bestelling geplaatst, dag erna geleverd.
Materiaal goed en veilig verpakt.
Tevreden over de service

E F Dale beoordeelde op 2019-07-05

Wicky Nobels beoordeelde op 2019-07-01

Vlug en acuraat

M. Wery beoordeelde op 2019-06-26

Peter Bolten beoordeelde op 2019-06-25

Snelle en punctuele levering.

Bibi beoordeelde op 2019-06-21

vrijdag voor het eerst iets besteld bij Janssen shop, een oase hartvormig steekvorm voor het graf van onze zoon. maandag keurig verpakt bezorgd, daar het breekbaar was. heb in het verleden wel iets vergelijkbaars besteld bij een ander bedrijf maar wat een drama, helaas. uit nood ben ik toen maar zelf maar gaan rommelen.
We hebben dus een prachtig bloemstuk voor hem kunnen maken voor zijn herdenkingsdag, top.

Johan Mol beoordeelde op 2019-06-19

Snelle levering. Goede omschrijving van product!

aad marijt beoordeelde op 2019-06-19

Weer op tijd geleverd en weer goede kwaliteit

Bonnie van Loon beoordeelde op 2019-06-18

Saskia van Gerven beoordeelde op 2019-06-14

Denise Castermans beoordeelde op 2019-06-13

Angela Rikken beoordeelde op 2019-06-12

Jo Helven beoordeelde op 2019-06-10

Super

Rob De Boer beoordeelde op 2019-06-10

Marianne van Dinther beoordeelde op 2019-06-03

Betrouwbare leverancier , alles snel in huis, goed verpakt om beschadiging te voorkomen en top kwaliteit!!
Wat wil je nog meer!!

Mevr. Vaassen beoordeelde op 2019-06-01