Gentiaanstraat 10
9502AG Stadskanaal

Dennis beoordeelde op 2018-06-17

Bij Jaramoto een accu besteld. Zeer nette prijs en vlotte levering. Achteraf bleek dat ik de verkeerde geselecteerd had. Deze paste niet in mijn motor.
Na een belletje met Jan had hij vlot het juiste type gevonden. Ik heb de fout bestelde retour gestuurd en Jaramoto de juiste weer naar mij.
Nadien heeft Jan mij nog terug gebeld of alles over was gekomen en of het allemaal gelukt was.

Zeer fijne en nette service!

Top!

Richard beoordeelde op 2018-05-02

Goed,snel en goedkoop

Martijn beoordeelde op 2018-04-24

Bij een webwinkel verwacht je niet (meer) dat je persoonlijk geholpen wordt, bij Jan is dit anders. Voortaan kijk ik eerst hier voordat ik bij de bekende motoronderdelen winkels ga shoppen.

Hans beoordeelde op 2018-04-07

Accu besteld, vlak voor de Pasen. Ik werd gebeld door Jan met de mededeling dat het ivm Pasen dagje later zou komen. Direct na Pasen belde Jan opnieuw en mailde mij vervolgens de Track & trace door.
Scherpe prijs,prima verpakt.
Ik zou dit bedrijf zeker aanraden, vooral de vriendelijke, duidelijke en snelle communicatie (en een goede prijs)
Jaramoto krijgt een 10!!

Raymond beoordeelde op 2018-03-21

Service zoals er niet meer bestaat , in 1 woord TOP.
Keurig gebeld dat onderdeel was verzonden en volgende dag in huis.
Tevens als er iets niet op site staat wat je wilt hebben ,gaan ze hun best doen om dit toch te regelen.
TOP !!!

Eddy de Roos beoordeelde op 2018-03-14

Zeer tevreden, zondags besteld en dinsdags in huis.
Netjes track en trace op de mail en ook dinsdags nog gebeld dat de accu onderweg was.
al met al goede service 👍

Petra beoordeelde op 2018-03-12

Vrijdag accu besteld ,,zaterdag in huis .
Nog telefonisch advies gevraagd ,, netjes beantwoord.
Aanrader voor nieuwe bestellingen. Top👍

Harry beoordeelde op 2018-02-09

Prima accu voor het geld,kan de levensduur nu nog niet beoordelen,maar motor blijft ondanks koud weer goed starten,bovendien telefonisch contact gehad met jaramoto en men heeft alle tijd om je een en ander uit te leggen,kortom zeer tevreden en ook snelle levering.

Miel de Poorter beoordeelde op 2018-01-30

Miel uit Zuiddorpe.
De bestelde motoraccu is mooi op tijd geleverd en voldoet aan de gestelde eisen.

Maarten beoordeelde op 2018-01-30

Via MotorForum info gevonden van andere motorrijders die goede ervaringen hadden.
Zondag nieuwe accu besteld, dinsdagmiddag bezorgd.
Uitstekende prijs, vlotte levering; kortom aanbeveling!

Rob uit Hoorn beoordeelde op 2017-10-10

Remblokjes mooi op tijd geleverd volgens afspraak!

Alberto beoordeelde op 2017-09-12

Zondag accu besteld voor mn harley.
Maandagmorgen werd ik gebeld dat de accu onderweg was met track en trace code. Tevens zei jan dat de accu al voorgeladen was. En vertelde met laadtips voor de accu.
Dinsdags kreeg ik de accu. Keurig verpakt dit alles zonder verzendkosten.

Dus zeer tevreden.

Alberto

Werner beoordeelde op 2017-07-26

Super service!
Bij ontvangst bestelling bleek de binnengekomen accu een probleem te hebben. Direct werd er een nieuwe opgestuurd en de andere accu weer naar de leverancier toe. Vriendelijk en adequaat. Thx Jan. Probleem opgelost! Aanrader👍

Bram beoordeelde op 2017-07-18

Ik heb zondag een APE naks besteld voor mijn Honda, maandag een bericht ontvangen dat deze was verstuurd en dinsdag al ontvangen. Dus ik ben uiterst tevreden over de levering, bovendien zijn bij mijn weten de meeste motorzaken dicht op maandag, dus ook een bonus voor als je spullen snel binnen wilt hebben. Ook kreeg ik er de correcte pakking bij, en werd ik nog even gebeld of ik alles in goede orde had ontvangen(!), erg meedenkend en persoonlijk dus.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nog nooit een dergelijke aankoop ervaring heb gehad via internet, in goede zin dus! Ik zal hier zeer waarschijnlijk weer wat bestellen als ik wat nodig heb. 10/10

B. Hoorn beoordeelde op 2017-07-02

Zeer snelle bezorging tegen een uiterst concurrerende prijs! Pakketje was uiterst zorgvuldig verpakt omdat het hier ging om een blik kettingsmeer vloeistof. Je wilt niet dat dit tijdens verzending gaat lekken...

Zeer vriendeljjk te woord gestaan, wat mij betreft een 10 voor service. Dit vindt je niet bij de grote lokale motorzaken. Ik ga hier vaker bestellen en deze shop ten zeerste aanbevelen bij andere motorrijders.

Wytse beoordeelde op 2017-07-01

Zeer snelle & goede service. Had mijn order 's ochtends geplaatst en binnen een uur werd ik gebeld dat mijn bestelling verzonden was; netjes de volgende dag geleverd ook. Vriendelijk en daarnaast was het product €20 goedkoper dan op vergelijkbare sites!

Aad Kok beoordeelde op 2017-06-22

Zeer vriendelijke persoonlijke en deskundige benadering. Door mooie weer was voorraad op, maar 2 dagen later werd de accu al bezorgd. echt een aanrader.

Joey beoordeelde op 2017-06-15

Nokkenas kettingspanner van ape besteld en de volgende dag in huis. Keurig netjes met pakking afgeleverd. Goede service!

Herman beoordeelde op 2017-04-22

Prima service en telefonische uitleg. Deskundig.

Michael P beoordeelde op 2016-04-24

Ik heb een goede ervaring met Jaramoto. Goede overzichtelijke webwinkel met goede spullen.
Voor mijn Kawasaki zx12r wilde ik een Gipro ATRE gear indicator kopen.

Na een telefoontje met de webwinkel op zaterdag om 12.30 werd mij duidelijk gemaakt dat ze hem niet op voorraad hadden. Hij beloofde mij met zijn leverancier te bellen en mij terug te bellen. Om 14.30 dezelfde dag kon ik hem al ophalen. Hij had hem nog even snel voor mij opgehaald bij zijn leverancier. Waar vind je nog zulke ouderwetse goede service?

Ik kan Jaramoto iedereen aanbevelen!

De Gipro werkt overigens zeer goed. De motor reageert veel beter op het gas in de eerste 3 versnellingen, meer koppel en ook is de begrenzing weg. Precies wat ik wilde!

Mijn volgende bestelling zal weer bij Jaramoto zijn.