Middenweg 221
1701GB Heerhugowaard

9,1

Willy beoordeelde op 2018-11-15

Eerst gebeld of de broek op voorraad was die ik wilde .
Was toevallig net 1 binnengekomen in mijn maat . Hij werd direct bij de persoon gebracht die de bestellingen regelt ...
Volgende dag kon ik hem al aan !! Superservice ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Anne beoordeelde op 2018-11-15

Snelle levering&
Goede prijs

Ad products VANGEEL Rudi beoordeelde op 2018-11-12

Overzichtelijk website
Snelle levering !!

Mts.A.J.Bult en van Dijk beoordeelde op 2018-11-09

Snelle levering. Goede service.
Broeken in lengte maten die niet overal zo gemakkelijk te kopen zijn.

Rene Brouwer beoordeelde op 2018-11-08

Een nette en snelle levering ik zeg helemaal top

Janine Lieverst beoordeelde op 2018-11-07

Keurig verpak de volgende dag al in huis.

Rachel van Breugel beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering! De volgende dag al in huis.

Marian Verkleij beoordeelde op 2018-11-05

Prima site en ook de bezorging is snel

Erna van Nuland beoordeelde op 2018-11-03

Lekker makkelijk, snel bezorgd

Yvonne Popping beoordeelde op 2018-11-01

Gewoon uitstekend

Hanneke van Steenbergen beoordeelde op 2018-11-01

Snel geleverd en niet duur.

Ilse beoordeelde op 2018-10-30

Mijn eerste bestelling bleek uitverkocht. 't Duurde wat langer voordat ik daar duidelijkheid over kreeg. Het aankoop bedrag werd snel teruggestort. Over mijn 2e bestelling werd ik gebeld om een tweede teleurstelling te voorkomen. Heel prettig!
De DHL service was wat minder. Ze zouden 2x langsgeweest zijn, maar ze hadden blijkbaar vergeten aan te bellen en een briefje in mijn bus te doen... Gevolg was dat mijn bestelling pas na een paar dagen bij het DHL pick up point afgehaald kon worden.

Gerben Mulder beoordeelde op 2018-10-29

Had 3 broeken besteld en ontvangen, eentje paste niet en die kon ik terugsturen en direct de volgende dag had ik het geld al terug ontvangen van Jeans alert. Ook voor de telefoon werd ik heel vriendelijk en goed geholpen.

Gerard STerk beoordeelde op 2018-10-29

ideaal, lengtemaat 38 minder makkelijk te krijgen.
gewoon thuis bestellen en word bezorgd.

Erik Swart beoordeelde op 2018-10-29

Goedkope broek besteld en snel geleverd.

Astrid Boeff beoordeelde op 2018-10-29

Werd gelijk gebeld omdat mijn bestelling niet volledig was ingevuld, volgende dag toch nog geleverd. Top!

Sabine coessens beoordeelde op 2018-10-29

broek zeer vlug geleverd en perfect

Aaron Liebregts beoordeelde op 2018-10-13

Zeer snelle bezorging!

Michel De Roos beoordeelde op 2018-10-13

Broek besteld. Na bijna een week zelf maar gebeld waar de broek bleef. Was lastig ze hadfen m niet....

Reactie van Jeans Alert:
Beste Michel,

Maat 30/38 (maat 30, lengte 38) is moeilijk verkrijgbaar. Deze maat was bij ons uitverkocht. Normaal wordt deze weer bij onze leverancier besteld, maar is ook daar uitverkocht. Dit heb ik verzuimd doorgegeven, jammer. Het aankoopbedrag is reeds teruggestort.

Jan beoordeelde op 2018-10-06

Prima broeken