Sluisplein 20
1761BT Anna Paulowna

8,9

W. Smits beoordeelde op 2019-09-18

Snelle levering, bestelde maten passen ook goed!

J. Cromwijk beoordeelde op 2019-09-18

Ik had 2 broeken besteld en er werd maar 1 broek geleverd omdat de ander niet meer op voorraad is. Jammer dat ze dat niet gelijk op de website aangeven.

Peter duijnv beoordeelde op 2019-09-15

Snelle l

Jacolien Bakker beoordeelde op 2019-09-14

Snelle correcte levering.

Manuel Lohman beoordeelde op 2019-09-14

Prima ben zeer tevreden en snel geleverd dat wat ik bestelde

Alex Landsman beoordeelde op 2019-09-13

Snelle levering en goede prijs👍🏻

Marcel Perik beoordeelde op 2019-09-11

Snelle levering, goed verpakt, ruime keuze, goede bestelinterface, scherp geprijsd, mooie kwaliteit.

J.E. Schol beoordeelde op 2019-09-04

Snel ontvangen. Per ongeluk de verkeerde maat opgestuurd, maar super goed opgelost. Goede service.

Patricia beoordeelde op 2019-09-04

Snelle correcte service

carla reniers beoordeelde op 2019-09-04

Ik had 5 broeken besteldt en kreeg een mail dat er maar 3 op voorraad waren en niet meer gemaakt werden, volgende dag wordt ik gebeld dat er nog een lichtere jeans van de zelfde maat was of die er bij mocht, geen probleem zei ik en toen werd er heel snel 1 broek terug gestort op mijn rekening.

dat noem ik service de snelheid waar jullie mee werken.

Martin Koch beoordeelde op 2019-09-04

snelle levering goed verpakt en juiste omschrijving op website van broek helemaal top

Peter Veen beoordeelde op 2019-09-01

Helaas de verkeerde maat geleverd, maar snel en goed de fout hersteld

Erna Van Heist beoordeelde op 2019-08-29

Prima!

G. Kuijer beoordeelde op 2019-08-20

snel juiste product geleverd, de kleur van de broek op de foto op de website week wel af maar ik had de code van een elders gekochte broek en wist dus dat hij niet zo fel blauw zou zijn

Stefan Van de reep beoordeelde op 2019-08-16

Goede en zeer snelle levering

R Marselje beoordeelde op 2019-08-16

Prima levering

Adam Sorek beoordeelde op 2019-08-15

Hele goede service. Snel geholpen en levering was snel binnen.

Hein Tuijp beoordeelde op 2019-08-12

Snelle levering en correcte productomschrijving!

C.J. Steendam beoordeelde op 2019-07-31

broeken passen prima, ik ben tevreden! Snelle levering

Martina Baltus beoordeelde op 2019-07-27

Snelle levering, helaas te kleine maat besteld maar binnen een dag kwamen ze bij ons thuis om die broek te ruilen. Super service!

Reactie van Jeans Alert:
Wij wonen in dezelfde woonplaats en deze klant zo op vakantie gaan. Het is niet gebruikelijk.