Coevorderweg-Noord 22
7776BW Slagharen

8,0

Google Plus/Places - 8,0

Jeannet en ik. beoordeelde op 2019-09-07

8 eetkamerstoelen gekocht. Na levering bleek dat er een stoel een klein defect had. Werd direct ene nieuwe stoel geleverd. Prima service.

willem binnendijk beoordeelde op 2019-08-31

Bestelling geleverd binnen afgesproken tijd. Geholpen door deskundige, vriendelijke en charmante verkoopster. Zeer goede verpakking, makkelijk mee te nemen. Vanwege de goede kwaliteit na een maand een paar extra stoelen besteld. Opnieuw
keurig afgehandeld. Kortom deze zaak is wat ons betreft een absolute aanrader.

Fred beoordeelde op 2019-03-30

Slechte of geen service na aankoop. Niet terugbellen, meubels keer op keer niet goed, op voorraad = dus niet op voorraad, schroeven vallen uit de stoelzitting = schroeven blijken bij alle stoelen los te zitten en bij 2 stoelen mist er zelfs een schroef om de zitting vast te zetten. Zou opgelost worden bij het ruilen van de 3 salontafels, bezorger wist van niets en ging zonder iets aan de stoelen te doen met duidelijke gezichtsuitdrukkingen weer weg.
Eens, maar nooit weer. Zal niemand aanraden daar naar toe te gaan.

Petra beoordeelde op 2019-01-12

Ik baal. In juli 2018 de meubels besteld en nu, januari 2019, nog niet alles binnen. Ook meteen een bed uitgezocht in de inpandige zaak van de matrasconcurrent, verkeerde kleuren, niet nakomen van afspraken, kortom, een boel gezeur.

Fred beoordeelde op 2018-11-02

Mijn moeder heeft onlangs voor bijna 1000 euro aan meubels gekocht. Ze hebben de verkeerde bank geleverd en weigeren haar terug te bellen met een oplossing. Echt een waardeloze zaak

Rico beoordeelde op 2018-10-20

Top bedrijf

Jaco beoordeelde op 2018-09-10

Goede service en vriendelijk personeel

Colin beoordeelde op 2018-09-10

Vriendelijk personeel, goede prijzen en mooie spullen

Dirk beoordeelde op 2018-07-28

Zeer goed geholpen bij de aankoop, duidelijk uitleg gehad. Goeie prijzen. Verkoper heeft er goed verstand van. Ruim binnen de genoemde levertijd binnen. Prima service om de leen bus mee te krijgen.

hr.c.van ommen beoordeelde op 2018-07-22

21-7-2018 ik ben zeer vriendelijk en deskundig geholpen door verkoper jan-jaap bij het uitzoeken van fauteuls met de juiste kleur leer. veel succes met deze prachtige schowroom vol prachtige meubels. hr.van ommen.

A beens beoordeelde op 2018-05-03

Super service, levering op afgesproken tijdstip en hele nette service thuis bij aflevering­čĹŹ­čĆ╗

Boudewijn beoordeelde op 2018-01-03

Vriendelijk personeel en erg mooie meubelen