Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Jeha de Meubelconcurrent

Coevorderweg-Noord 22
7776BW Slagharen
0523683330
KvK 63861364

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Jeha de Meubelconcurrent

Gemiddelde beoordeling

8,0

41 beoordelingen

Beoordeling van klanten

75%

0%

25%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Google Plus/Places - 8,0
Facebook 29 8,1
2019
Jeha de Meubelconcurrent

Jeannet en ik. beoordeelde op 2019-09-07

8 eetkamerstoelen gekocht. Na levering bleek dat er een stoel een klein defect had. Werd direct ene nieuwe stoel geleverd. Prima service.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Jeha de Meubelconcurrent

willem binnendijk beoordeelde op 2019-08-31

Bestelling geleverd binnen afgesproken tijd. Geholpen door deskundige, vriendelijke en charmante verkoopster. Zeer goede verpakking, makkelijk mee te nemen. Vanwege de goede kwaliteit na een maand een paar extra stoelen besteld. Opnieuw
keurig afgehandeld. Kortom deze zaak is wat ons betreft een absolute aanrader.

Jeha de Meubelconcurrent

Fred beoordeelde op 2019-03-30

Slechte of geen service na aankoop. Niet terugbellen, meubels keer op keer niet goed, op voorraad = dus niet op voorraad, schroeven vallen uit de stoelzitting = schroeven blijken bij alle stoelen los te zitten en bij 2 stoelen mist er zelfs een schroef om de zitting vast te zetten. Zou opgelost worden bij het ruilen van de 3 salontafels, bezorger wist van niets en ging zonder iets aan de stoelen te doen met duidelijke gezichtsuitdrukkingen weer weg.
Eens, maar nooit weer. Zal niemand aanraden daar naar toe te gaan.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Jeha de Meubelconcurrent

Petra beoordeelde op 2019-01-12

Ik baal. In juli 2018 de meubels besteld en nu, januari 2019, nog niet alles binnen. Ook meteen een bed uitgezocht in de inpandige zaak van de matrasconcurrent, verkeerde kleuren, niet nakomen van afspraken, kortom, een boel gezeur.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Jeha de Meubelconcurrent

Fred beoordeelde op 2018-11-02

Mijn moeder heeft onlangs voor bijna 1000 euro aan meubels gekocht. Ze hebben de verkeerde bank geleverd en weigeren haar terug te bellen met een oplossing. Echt een waardeloze zaak

Jeha de Meubelconcurrent

Rico beoordeelde op 2018-10-20

Top bedrijf

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Jeha de Meubelconcurrent

Jaco beoordeelde op 2018-09-10

Goede service en vriendelijk personeel

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Jeha de Meubelconcurrent

Colin beoordeelde op 2018-09-10

Vriendelijk personeel, goede prijzen en mooie spullen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Jeha de Meubelconcurrent

Dirk beoordeelde op 2018-07-28

Zeer goed geholpen bij de aankoop, duidelijk uitleg gehad. Goeie prijzen. Verkoper heeft er goed verstand van. Ruim binnen de genoemde levertijd binnen. Prima service om de leen bus mee te krijgen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Jeha de Meubelconcurrent

hr.c.van ommen beoordeelde op 2018-07-22

21-7-2018 ik ben zeer vriendelijk en deskundig geholpen door verkoper jan-jaap bij het uitzoeken van fauteuls met de juiste kleur leer. veel succes met deze prachtige schowroom vol prachtige meubels. hr.van ommen.

Jeha de Meubelconcurrent

A beens beoordeelde op 2018-05-03

Super service, levering op afgesproken tijdstip en hele nette service thuis bij aflevering­čĹŹ­čĆ╗

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Jeha de Meubelconcurrent

Boudewijn beoordeelde op 2018-01-03

Vriendelijk personeel en erg mooie meubelen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2018

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.