De Leystarlaan 17
2012BW Haarlem
023 55 80 369

Suzy Neirinck beoordeelde op 2017-11-14

Kwalitatief zeer mooi product, maar kraaltjes vind ik mooier. Maar ik denk duurzaam tevreden te zullen zijn.

B'tje van Zanten beoordeelde op 2017-11-10

Prima geregeld allemaal, zelfs verzendkosten terug storten was snel gedaan.

Sabine Vandenplas beoordeelde op 2017-08-27

Heel snel geleverd en prima kwaliteit.

F.P. van Breederoode beoordeelde op 2017-08-23

zeer tevreden goede kwaliteit en snelle levering

Ludo Michiels beoordeelde op 2017-08-22

Correcte en snelle levering. Geen vlieg meer te bespeuren ;-)

Bert Meijer beoordeelde op 2017-08-13

Ik heb mijn vliegengordijn bij jullie besteld en had het binnen 3 dagen in huis en de maat klopte precies met hetgeen ik had besteld. Op een andere site had ik het gordijn ook gezien, maar daar kon mijn maat niet opgeven, vandaar dat wij op jullie site uitkwamen. Scheelde ook nog eens aanzienlijk in de prijs......

fam.tunnissen beoordeelde op 2017-08-05

prima informatie via telefoon / mail . vliegengordijn ziet er keurig uit. bijbestelde plafondsteunen waren niet meegeleverd maar zijn snel nagezonden...echter moesten we wel zelf passtukjes erbij maken , omdat in onze situatie de steunen tegen het plafond bevestigd worden , maar dan is de ruimte voor het gordijn in te haken te klein!!! bijgeleverde strip voor wand montage is bij ons 28 cm tekort ( de standaard maat van 90cm is meegeleverd , wel aangegeven in de mail echter niet op gereageerd/ of een stuk nagezonden/ nieuwe aangeboden. laatste 2 punten vinden wij jammer omdat het best een groot bedrag is voor een vliegengordijn en dan niet helemaal perfect is door dit ! lijkt ons dus ook een punt van verbetering .

Reactie van Jekra Vliegengordijnen:
Beste fam. Teunissen,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw beoordeling.

Het is inderdaad onze fout geweest om de plafondsteunen niet direct mee te leveren. Uiteraard hebben wij deze meteen nagezonden. Mocht, zoals bij u blijken, dat de plafondsteunen niet toepasbaar in uw situatie zijn dan kunt u deze altijd naar ons retourneren en krijgt u het aankoopbedrag terug. Elke huis is anders en niet iedereen heeft dezelfde mogelijkheden en ruimte om het gordijn te monteren.

Excuses indien er niet gereageerd is bij het mailcontact op het laatste punt. De strip die u geleverd heeft gekregen is zelfs voldoende om een gordijn van 1.50m breed aan op te hangen. Mocht u alsnog een stuk nagezonden willen hebben dan kunnen we dat uiteraard in orde maken.

Fam. Smeets beoordeelde op 2017-08-04

Heel tevreden. Super mooi gordijn en snelle levering. Top!

Ursula Bezemer beoordeelde op 2017-08-02

Goedendag, het vliegen gordijn is snel geleverd, top, de kwaliteit ook super, top. Alleen is er een kleine schade aan de uiteinde van de rails, deze is half afgebroken. Dit heeft effect bij het ophangen, misschien kunt u een dop toesturen, rechterkant als ik ervoor sta. Ik denk dat dit door vervoerder gebeurd is.
Voor de rest prima gordijn en goede afhandeling.

Reactie van Jekra Vliegengordijnen:
Goedemiddag mevrouw Bezemer,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw beoordeling! Daarnaast fijn dat u tevreden bent met de aankoop. Vervelend van het eindkapje, wij zullen u vandaag nog een nieuw setje toesturen.

Team Jekra Vliegengordijnen

joris curinckx beoordeelde op 2017-07-24

zeer snelle en correcte levering

Suzanne beoordeelde op 2017-07-18

We zijn erg tevreden. De bestelling werd snel en erg netjes verstuurd en ons vliegengordijn hangt prachtig. Een absolute aanrader!

Beate Kuyper beoordeelde op 2017-07-16

Ze zien er goed uit, worden snel geleverd en het ophangsysteem is ook handig.

Mia Wolkotte beoordeelde op 2017-07-11

Product voldoet aan de verwachting. Snelle en accurate levering. Zeer tevreden.

G.J ter Horst beoordeelde op 2017-07-11

Prima levering en een uitstekend product.

Liselotte de Koning beoordeelde op 2017-07-08

Gewoon prachtige kleuren en makkelijk op te hangen, meet volgens de aanwijzingen. Snelle levering. Online bestellen, makkelijk als wat.

Bert beoordeelde op 2017-07-08

Snelle levering en netjes volgens opdracht op maat geleverd.

Marcel Rabelink beoordeelde op 2017-07-04

Een uitstekend product wat zijn geld meer dan waard is. Gemakkelijk besteld en zéér snel geleverd. Bevestiging was een eenvoudige klus en de maten klopten als een bus. Kortom, een aanrader om hier je vliegengordijn te bestellen!

Maurice Deschaux beoordeelde op 2017-07-02

Vlotte levering, redelijke prijs

Jacques Debaere beoordeelde op 2017-07-01

Een zeer snelle en juiste levering , Prima 100% tevreden

Philippe Dutilleul beoordeelde op 2017-06-28

Snelle en conform bestelling. (maatwerk)