De Leystarlaan 17
2012BW Haarlem
023 55 80 369

Klaas Roelofs beoordeelde op 2019-06-05

Zondagavond besteld en dinsdagavond hing het gordijn, keurig op maat gemaakt, in de schuifpui. Topservice!

van Hummel beoordeelde op 2019-04-24

Het gordijn ziet er leuk uit, maar de vliegen kunnen er makkelijk tussendoor. De slierten blijven tussen de deur en dorpel zitten, zijn statisch.....,
Het gordijn hangt nu vanaf september, maar ben bang dat het niet lang meer hangt.

Reactie van Jekra Vliegengordijnen:
Beste heer/mevrouw van Hummel,

Dank voor uw bericht.

Dat vinden wij vervelend om te horen en willen natuurlijk dat u tevreden bent met de aankoop. Er zal vandaag contact met u worden opgenomen om e.e.a. te bespreken en tot een geschikte oplossing te komen.

Team Jekra Vliegengordijnen

Konrad Brouns beoordeelde op 2019-03-27

A. Frankfort beoordeelde op 2019-03-02

Jeanne Rijniers beoordeelde op 2019-02-25

Goed product, snelle levering!

Johan beoordeelde op 2018-07-20

Mooi decor vliegen gordijn snelle levering. Maar de maat die je op moet meten klopt niet.
Ik heb plafond haken erbij besteld maar ik kan mijn gordijn niet op hangen of verwijderen zonder de haken los te draaien en de maat min 1cm klopt ook niet heb nu een ruimte van 2cm.
Contact opgenomen en zegen dat ik maar blokjes moet laten maken en er tussen monteren. Kosten voor mij.
Dus als je plafond steunen erbij besteld kun je het gordijn niet monteren of demonteren zonder de steunen te verwijderen. Staat niet op de site?

Inge Brandsma beoordeelde op 2018-06-10

Heel erg tevreden met ons CHIA - Multi color kralengordijn. Zeer snelle levering, past precies, staat mooi en niet onbelangrijk, geen insect meer binnen!
Bedankt voor de goede service.

Carla van Dijk beoordeelde op 2018-05-09

Nick Beumer beoordeelde op 2018-05-03

Wij hebben een prima gordijn ontvangen. Op maat gemaakt voor onze 2 openslaande tuindeuren. Deze past echt precies. Mooie kwaliteit en geen vlieg meer te bekennen binnen. Antraciet schakel! TOP!!

G.M. Nienhuis beoordeelde op 2018-05-02

Jolanda Bakx beoordeelde op 2018-04-30

Hans Blancquaert beoordeelde op 2018-04-25

C Ramaekers beoordeelde op 2018-04-25

Mooi insectengordijn, op tijd geleverd (Milan,wit). Afwijkende hoogtemaat! Super!

C. O. beoordeelde op 2018-04-24

Viacheslav beoordeelde op 2018-04-24

L. Heijndermams beoordeelde op 2018-04-23

Bart Haegeman beoordeelde op 2018-04-22

Zeer vlotte levering. Zeer makkelijk te plaatsen en mooi. Precies zoals verwacht.

Jeannette van Thiel beoordeelde op 2018-04-21

Het gordijn past prima

E. Immink beoordeelde op 2018-04-13

Mooie kwaliteit vliegengordijn op maat laten maken. Woensdag besteld en vrijdag al in huis. Wilde graag nog informatie over de levering. Dit moest even worden nagekeken, maar na 15 minuten al teruggebeld hierover. SUPER

Luc De Swaef beoordeelde op 2018-03-19

Snelle service