De Leystarlaan 17
2012BW Haarlem
023 55 80 369

Nick Beumer beoordeelde op 2018-05-03

Wij hebben een prima gordijn ontvangen. Op maat gemaakt voor onze 2 openslaande tuindeuren. Deze past echt precies. Mooie kwaliteit en geen vlieg meer te bekennen binnen. Antraciet schakel! TOP!!

C Ramaekers beoordeelde op 2018-04-25

Mooi insectengordijn, op tijd geleverd (Milan,wit). Afwijkende hoogtemaat! Super!

Bart Haegeman beoordeelde op 2018-04-22

Zeer vlotte levering. Zeer makkelijk te plaatsen en mooi. Precies zoals verwacht.

Jeannette van Thiel beoordeelde op 2018-04-21

Het gordijn past prima

E. Immink beoordeelde op 2018-04-13

Mooie kwaliteit vliegengordijn op maat laten maken. Woensdag besteld en vrijdag al in huis. Wilde graag nog informatie over de levering. Dit moest even worden nagekeken, maar na 15 minuten al teruggebeld hierover. SUPER

Luc De Swaef beoordeelde op 2018-03-19

Snelle service

L.C. Bergkamp beoordeelde op 2018-02-28

Alles werd volgens afspraak geleverd en er werd keurig voor aflevering gebeld!

P.J. van Zijl beoordeelde op 2018-02-28

De maten opgemeten, besteld, en prima verzorgd zoals beloofd geleverd. Een aanrader dus.

Robert beoordeelde op 2018-02-20

Perfect op maat conform afspraak. Hierdoor snel op te hangen.

Agnes Lamerichs beoordeelde op 2018-02-17

De verzorging van het parket was goed .Maar de bezorging was niet naar wens de hele dag thuis gebleven en dan nog niet geleverd,moest ze bij afhaaldepo afhalen

Suzy Neirinck beoordeelde op 2017-11-14

Kwalitatief zeer mooi product, maar kraaltjes vind ik mooier. Maar ik denk duurzaam tevreden te zullen zijn.

B'tje van Zanten beoordeelde op 2017-11-10

Prima geregeld allemaal, zelfs verzendkosten terug storten was snel gedaan.

Sabine Vandenplas beoordeelde op 2017-08-27

Heel snel geleverd en prima kwaliteit.

F.P. van Breederoode beoordeelde op 2017-08-23

zeer tevreden goede kwaliteit en snelle levering

Ludo Michiels beoordeelde op 2017-08-22

Correcte en snelle levering. Geen vlieg meer te bespeuren ;-)

Bert Meijer beoordeelde op 2017-08-13

Ik heb mijn vliegengordijn bij jullie besteld en had het binnen 3 dagen in huis en de maat klopte precies met hetgeen ik had besteld. Op een andere site had ik het gordijn ook gezien, maar daar kon mijn maat niet opgeven, vandaar dat wij op jullie site uitkwamen. Scheelde ook nog eens aanzienlijk in de prijs......

fam.tunnissen beoordeelde op 2017-08-05

prima informatie via telefoon / mail . vliegengordijn ziet er keurig uit. bijbestelde plafondsteunen waren niet meegeleverd maar zijn snel nagezonden...echter moesten we wel zelf passtukjes erbij maken , omdat in onze situatie de steunen tegen het plafond bevestigd worden , maar dan is de ruimte voor het gordijn in te haken te klein!!! bijgeleverde strip voor wand montage is bij ons 28 cm tekort ( de standaard maat van 90cm is meegeleverd , wel aangegeven in de mail echter niet op gereageerd/ of een stuk nagezonden/ nieuwe aangeboden. laatste 2 punten vinden wij jammer omdat het best een groot bedrag is voor een vliegengordijn en dan niet helemaal perfect is door dit ! lijkt ons dus ook een punt van verbetering .

Reactie van Jekra Vliegengordijnen:
Beste fam. Teunissen,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw beoordeling.

Het is inderdaad onze fout geweest om de plafondsteunen niet direct mee te leveren. Uiteraard hebben wij deze meteen nagezonden. Mocht, zoals bij u blijken, dat de plafondsteunen niet toepasbaar in uw situatie zijn dan kunt u deze altijd naar ons retourneren en krijgt u het aankoopbedrag terug. Elke huis is anders en niet iedereen heeft dezelfde mogelijkheden en ruimte om het gordijn te monteren.

Excuses indien er niet gereageerd is bij het mailcontact op het laatste punt. De strip die u geleverd heeft gekregen is zelfs voldoende om een gordijn van 1.50m breed aan op te hangen. Mocht u alsnog een stuk nagezonden willen hebben dan kunnen we dat uiteraard in orde maken.

Fam. Smeets beoordeelde op 2017-08-04

Heel tevreden. Super mooi gordijn en snelle levering. Top!

Ursula Bezemer beoordeelde op 2017-08-02

Goedendag, het vliegen gordijn is snel geleverd, top, de kwaliteit ook super, top. Alleen is er een kleine schade aan de uiteinde van de rails, deze is half afgebroken. Dit heeft effect bij het ophangen, misschien kunt u een dop toesturen, rechterkant als ik ervoor sta. Ik denk dat dit door vervoerder gebeurd is.
Voor de rest prima gordijn en goede afhandeling.

Reactie van Jekra Vliegengordijnen:
Goedemiddag mevrouw Bezemer,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw beoordeling! Daarnaast fijn dat u tevreden bent met de aankoop. Vervelend van het eindkapje, wij zullen u vandaag nog een nieuw setje toesturen.

Team Jekra Vliegengordijnen

joris curinckx beoordeelde op 2017-07-24

zeer snelle en correcte levering