Ossekamp 7a
8531 XK Lemmer

7,6

ineke pool beoordeelde op 2019-04-15

Zeer tevreden.
Had de kleding snel in huis.

Afra Bult beoordeelde op 2019-04-13

Prima , snelle levering,
Helaas zijn de verzendkosten en retourkosten aan de hoge kant, door deze te verlagen zal de klandizie zeker oplopen !

Leonie beoordeelde op 2019-04-09

Prima service!

Bianca van Gils beoordeelde op 2019-04-08

Correcte en tijdige levering! Jensen family shop heeft leuke kleding voor leuke prijzen.

E Draaisma beoordeelde op 2019-04-07

Tevreden, heb alleen mijn besteling de een winkel laten bezorgd. Vond dat jet vrij lang duurde voordat ik het kon afhalen.

Tamara Mesken beoordeelde op 2019-04-07

Snelle levering.

Sanne M beoordeelde op 2019-04-03

Super! Snelle levering, duidelijke website, goede klantenservice. Top!

P Duurken beoordeelde op 2019-03-31

Ik vind het belachelijk dat als ik voor €180 aan kleding koop bij jullie, ik ook nog eens €3,95 verzendkosten moet betalen. Ik had het inderdaad ook in de winkel kunnen laten bezorgen, maar als ik boven de €50 bij andere winkels besteed geen verzendkosten moet betalen... dus vind het echt belachelijk!! Ik zal niet snel weer online bij jullie bestellen!

Reactie van Jensen Family Shop:
Beste,

Ik denk dat u verkeerd heeft gekeken, want als u boven de 50,- euro besteld is het ook bij ons gratis verzenden.
Er komt dan een knopje vrij die u kunt aanvinken boven de gewone reguliere verzending van 3,95
Wij zullen de verzendkosten uiteraard retour storten op het rekeningnummer waarmee u heeft betaald. Want ook bij ons is het gratis verzenden boven de €50,00

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en anders hoor ik het graag.

Frank Raat beoordeelde op 2019-03-26

Bestelling liep niet helemaal correct. Heb hiervoor excuses ontvangen en alles vriendelijk opgelost!

Aletta Swart beoordeelde op 2019-03-26

Tevreden

Nynke Zuidema beoordeelde op 2019-03-24

Tevreden

Gerlofke Visserman beoordeelde op 2019-03-20

Ik heb het artikel in de winkel laten bezorgen en ik werd gebeld toen de bestelling er was. Top! Levertijd was redelijk lang, maar dat vond ik eigenlijk wel positief. Alles moet tegenwoordig maar voor 23.59 besteld en volgende dag in huis. Eigenlijk niet normaal is dat. Zal vast en zeker vaker gaan bestellen.

Henriette Van der Plas beoordeelde op 2019-03-19

Voor beide kinderen wat besteld. Valt iets kleiner. Maat groter besteld zit prima.
Ziet er heel mooi uit. Mooie kwaliteit voor een kleine prijs.

Anja Flokstra beoordeelde op 2019-03-13

Duurt een week voordat ik het binnen had...en het bestelde artikel was niet meer op voorraad...terwijl in de webshop stond dat ie op voorraad w a s

Anneke Van der Ven beoordeelde op 2019-03-13

Het zou nog beter zijn als de bestelde spullen de volgende dag in huis zouden zijn!

Moraal beoordeelde op 2019-03-11

Snel geleverd

C beoordeelde op 2019-03-10

Gekozen voor ophalen in de winkel. Ik kreeg keurig bevestiging toen het voor mij klaar lag en ik mijn bestelling kon afhalen. Daarnaast vind ik de kindercollectie erg leuk bij Jensen.

Hetty Overkamp beoordeelde op 2019-03-05

Het is niet, vandaag besteld morgen in huis. Maar dit werd van tevoren gemeld.

Annemiek Albada beoordeelde op 2019-03-05

Levering duurde langer dan werd aangegeven en geld voor niet passende artikelen wordt binnen 28 dagen pas teruggestort. Jurkje viel erg klein.

MF beoordeelde op 2019-03-03

Binnen de vooraf gestelde 5 dagen in huis en leuke persoonlijke felicitatie met de bestelling erbij.