Ossekamp 7a
8531 XK Lemmer

7,7

Feike Attema beoordeelde op 2019-06-09

Goed maar jammer dat er al veel maten voor meisjes uitverkocht zijn

Annemiek Speerstra beoordeelde op 2019-06-03

Heel tevreden, bestelling is 2 dagen later bezorgd

Marieke Moes beoordeelde op 2019-05-22

Leuke vrolijke kleding.

Annemieke Bal beoordeelde op 2019-05-19

Snelle levering, fijne winkel met leuke kleding.

Petra De jong beoordeelde op 2019-05-01

Bestelling verder goed verlopen, mw. in de winkel in Sneek erg aardig.

Maar de retour artikel in de winkel wel erg omslachtig, artikel wel terug kunnen brengen maar geld nog niet retour gekregen. Ondanks dat ik weer een artikel heb gekocht kon het bedrag niet verrekend worden. Maar dit komt later via de bank, erg omslachtig.

Trijnie Muter beoordeelde op 2019-05-01

Goed product
Betaalbaar
Maat klopt

Akke Vlieg beoordeelde op 2019-04-29

Redelijk. Ik had alles in maat m besteld maar kreeg een van de kledingstukken in maat eel geleverd. Kleuren kwamen ook niet goed overeen met kleurennin de webshop. Verzenden duurt lang, maar dat was van tevoren wel duidelijk.

y So- si beoordeelde op 2019-04-23

bestelling is goed ontvangen.
jammer dat het zo lang duurt voordat je het artikel in huis hebt (staat in de voorwaarden)

Hans Pesman beoordeelde op 2019-04-20

Per abuis was er een verkeerde maat gestuurd. Direct de juiste maat gekregen en de oude gratis kunnen retourneren

ineke pool beoordeelde op 2019-04-15

Zeer tevreden.
Had de kleding snel in huis.

Afra Bult beoordeelde op 2019-04-13

Prima , snelle levering,
Helaas zijn de verzendkosten en retourkosten aan de hoge kant, door deze te verlagen zal de klandizie zeker oplopen !

Leonie beoordeelde op 2019-04-09

Prima service!

Bianca van Gils beoordeelde op 2019-04-08

Correcte en tijdige levering! Jensen family shop heeft leuke kleding voor leuke prijzen.

E Draaisma beoordeelde op 2019-04-07

Tevreden, heb alleen mijn besteling de een winkel laten bezorgd. Vond dat jet vrij lang duurde voordat ik het kon afhalen.

Tamara Mesken beoordeelde op 2019-04-07

Snelle levering.

Sanne M beoordeelde op 2019-04-03

Super! Snelle levering, duidelijke website, goede klantenservice. Top!

P Duurken beoordeelde op 2019-03-31

Ik vind het belachelijk dat als ik voor €180 aan kleding koop bij jullie, ik ook nog eens €3,95 verzendkosten moet betalen. Ik had het inderdaad ook in de winkel kunnen laten bezorgen, maar als ik boven de €50 bij andere winkels besteed geen verzendkosten moet betalen... dus vind het echt belachelijk!! Ik zal niet snel weer online bij jullie bestellen!

Reactie van Jensen Family Shop:
Beste,

Ik denk dat u verkeerd heeft gekeken, want als u boven de 50,- euro besteld is het ook bij ons gratis verzenden.
Er komt dan een knopje vrij die u kunt aanvinken boven de gewone reguliere verzending van 3,95
Wij zullen de verzendkosten uiteraard retour storten op het rekeningnummer waarmee u heeft betaald. Want ook bij ons is het gratis verzenden boven de €50,00

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en anders hoor ik het graag.

Frank Raat beoordeelde op 2019-03-26

Bestelling liep niet helemaal correct. Heb hiervoor excuses ontvangen en alles vriendelijk opgelost!

Aletta Swart beoordeelde op 2019-03-26

Tevreden