Stuwwal 46
1822EE Alkmaar

Veronique Cortens beoordeelde op 2019-03-20

Mooie juwelen, heel vlug geleverd.

Petra Dekker-Stam beoordeelde op 2019-03-16

Altijd mooi verpakt. Communicatie ook helder en klantgericht. Fijne webwinkel. Ik geef regelmatig de visitekaartjes door aan anderen die zo ook bekend raken met het mooie assortiment.

Marianne Dijkstra beoordeelde op 2019-03-15

Snelle bezorging, netjes en leuk ingepakt. Een kadootje om te ontvangen! De oorbellen zijn alleen wat groter dan ik verwachtte...maar dat ligt aan mijzelf. Ik houd van kleine oorbellen . De oorbellen hebben ,denk ik, een goede kwaliteit. Ik kijk zeker vaker op deze site!

Leonie Wagenaar beoordeelde op 2019-03-15

Vlotte toezending en goede service. Eén deel ontbrak, maar is prima opgelost met een excuus. Deze webwinkel kan ik aanbevelen.

Marion beoordeelde op 2019-03-14

super mooie oorbellen en Erlinde staat open voor ideeen

Rochusta Baronner beoordeelde op 2019-03-09

Heel tevreden. Kreeg van Erlinde bericht dat mijn bestelling niet meer lukte. Maar na enig overleg een perfecte oplossing en eigenlijk nog meer naar m'n zin.
Ben tot nog toe reuze blije bezitster van 3 paar prachtige oorbellen en bovendien een alleraardigst stel als cadeau Vd maand.👌🙏

Wendy den Outer beoordeelde op 2019-03-09

Niks op aan te merken. Duidelijke website, bestelling met een paar dagen in huis. Persoonlijk kaartje én leuke sieraden!

Silvia Kaufmann beoordeelde op 2019-03-08

Erg leuke oorbellen, toch jammer dat ze niet in een juwelendoosje kwamen, dat had het helemaal af gemaakt

L.J. visch beoordeelde op 2019-03-08

altijd keurig verpakt en het sieraad precies zoals het plaatje en de beschrijving van het product is.
Complimenten!
Karin van Dalen

marijke Ruseler beoordeelde op 2019-03-08

Weer prachtig verzorgd

uut onrust beoordeelde op 2019-03-08

Komt heel goed over
Het product was heel verzorgd in gepakt.

Martine Teeuwen-Streef beoordeelde op 2019-03-08

Snel geleverd.
Mooi verpakt!
Zeer mooie oorbellen!!

Tineke Los-de Geus beoordeelde op 2019-03-01

Creatieve, esthetische, verfijnde en professioneel handgemaakte sieraden!
De verwerkte edelstenen komen goed tot hun recht!
Ik ben heel blij met 4 paar oorbellen, 2 kettingen, een armbandje en een enkelbandje!
Laat de zomer maar komen, want de zon laat de stenen nog meer schitteren en mij ook! Met dank voor de snelle service en een persoonlijke noot bi elke zending! Tineke

Martine Lapauw beoordeelde op 2019-02-28

De bestelling en levering zijn pico bello.

Tessa Groot Zwaaftink beoordeelde op 2019-02-26

Goede bereikbaarheid, mooie sieraden en goede verzending/bezorging. Top winkel, en je voelt dat het met liefde is gemaakt!

Cora Ledder beoordeelde op 2019-02-24

Er werd goed meegedacht bij mijn bestelling. Sieraden zijn oke. Wat mij betreft is het goudkleurig metaal iets te glimmend, maar de kwaliteit is prima!

Lineke de Kruif-Bestman beoordeelde op 2019-02-23

Zeer tevreden. Bestelling voldeed aan de verwachting. Met zorg verpakt, voelt als een cadeau.

Ellie van Tol beoordeelde op 2019-02-21

de kleur van de valentijnset was lichter dan ik had verwacht, zag er op de computer donkerder uit. verder goede service.

Juliette Kars beoordeelde op 2019-02-21

Vlotte en persoonlijke levering en de oorbellen waren mooier dan ik op basis van de foto had verwacht. Ik ben er erg blij mee en draag ze vaak!

corrina wassenaar beoordeelde op 2019-02-20

leuke webshop met mooie creaties , prima service, prettige communicatie. En prijzen die passen bij de producten