Koning Lodewijkstraat 10
7038AG Zeddam

Cynthia beoordeelde op 2017-12-08

Snelle levering, besteld
product zag er goed uit ( nog niet geprobeerd). Had graag op site nog gezien wanneer de voorraad van de witte tabi s wordt aangevuld.

Rob beoordeelde op 2017-11-21

Snelle levering, goederen zijn prima. Precies Zoals beloofd.

Marina Batelaan beoordeelde op 2017-11-03

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Harald Lantermann beoordeelde op 2017-10-20

Uitmuntend, gewoon klasse. Perfecte service !!!

Jan Willem beoordeelde op 2017-10-19

goede produkten op tijd geleverd

L.J.M. van der Lee beoordeelde op 2017-09-25

Snelle levering en prima kwaliteit.

Petra Jansen beoordeelde op 2017-09-24

Tevreden snel en accuraat

Marijke Rooseleers beoordeelde op 2017-09-04

Heel tevreden! Vlotte bestelling en levering naar België!

Chris beoordeelde op 2017-07-06

Prima en snelle service. Ik had een te kleine maat besteld en die kon ik eenvoudig omruilen. Binnen enkele dagen geregeld en kon kosteloos retourneren.

Gertjan Verweij beoordeelde op 2017-06-23

Ik heb nu twee keer ( kort achter elkaar ) iets besteld bij Jika-Tabi.nl en ook de tweede keer was ik wederom verast, dat de bestelling zó snel geleverd werd.
En Keurig netjes verpakt !

Ben Verkolf beoordeelde op 2017-05-28

Leverancier is een echte vakman en een gentleman. Super kwaliteit goederen tegen een goede prijs. Topzaak, ik ga hier zeker vaker kopen. Met vriendelijke groeten, Ben Verkolf

Inge beoordeelde op 2017-05-19

Zeer tevreden met de geboden klantenservice. Was beter dan had gehoeven!

Jindra Rotscheid beoordeelde op 2017-04-11

Kwalitatief goede producten, zeer snelle en goede service.

C Janssen beoordeelde op 2017-04-05

Uitstekend klantkontakt en service!

Laelia Singer beoordeelde op 2017-03-28

Ik had het product (tabisokken) snel in huis en ik ben erg erg blij mee.