Nieuw Engeland 9

Bol.com 667 9,2
Bol.com 327 9,2

Theresia Petram beoordeelde op 2019-05-23

Sonja beoordeelde op 2019-05-22

de bestelling werdt netjes bezorgt was kompleet 👍👍

Peter Oldenboom beoordeelde op 2019-05-22

willem kremer beoordeelde op 2019-05-22

Irene van Dam beoordeelde op 2019-05-22

Goede en snelle bezorging.

A H van Geel beoordeelde op 2019-05-22

W. de Vries beoordeelde op 2019-05-22

Steve beoordeelde op 2019-05-22

We hebben verschillende aanbieders van diamond painting geprobeerd en Joba Stores komt als beste uit de test. De kwaliteit is beter dan andere aanbieders en de kleuren komen beter naar voren. Daarnaast gaat het bestelproces makkelijk en is de levering binnen een dag gerealiseerd. Voor ons geen andere aanbieder meer dan Joba Stores.

Tineke Hulzebos beoordeelde op 2019-05-21

Petra Koudstaal beoordeelde op 2019-05-21

linda van eig beoordeelde op 2019-05-21

Ellie Möller beoordeelde op 2019-05-21

Samantha Kartijoatmo beoordeelde op 2019-05-21

Bestellen was eenvoudig en het pakketje had ik de dag erna al binnen. Ook werd ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Dus ik ben erg tevreden.

Astrid van Leijenhorst beoordeelde op 2019-05-21

Anoniem beoordeelde op 2019-05-20

Mary van Gils beoordeelde op 2019-05-20

ik raad u aan een foto namaken ga naar jobastor ook prima geholpen

Diana Bindels beoordeelde op 2019-05-20

Het was op tijd binnen en het was netjkes compleet .

A.B. Schalkoord beoordeelde op 2019-05-19

Peter ten broeke beoordeelde op 2019-05-19

Jose Broos beoordeelde op 2019-05-19

Was heel tevreden snelle service