Nieuw Engeland 9

Snelle en correcte levering

Jan Reijer beoordeelde op 2019-01-23

snelle levering en compleet

Coba Schepen beoordeelde op 2019-01-23

Heel tevreden!, ik had het vrijdag avond besteld en zaterdag ochtend werd het al bezorgd. Top.

Greet Plas beoordeelde op 2019-01-23

Ans van Rossum beoordeelde op 2019-01-23

Snelle levering. Makkelijk iets na te bestellen. Prima bedrijf

yono swaelens beoordeelde op 2019-01-23

Ineke Mesu beoordeelde op 2019-01-22

Bestelling keurig op tijd geleverd, ook de nabestelling omdat er een paar kleurtjes misten verliep vlot.

Ann Van Wambeke beoordeelde op 2019-01-22

johanna broekema beoordeelde op 2019-01-22

Ben zeer tevreden over jodastores

R Dekker beoordeelde op 2019-01-22

Peter Van Den Broeck beoordeelde op 2019-01-22

Jenny Van Berendonck beoordeelde op 2019-01-22

Agnes Jansen beoordeelde op 2019-01-21

Heb custom made painting bestelt, contact hiermee was perfect. Ook kwaliteit echt goed! alleen eindresultaat moet ik nog zien maar alle vertrouwen in!

Rita van Rijn beoordeelde op 2019-01-21

Prima, snelle levering.

hans Waarts beoordeelde op 2019-01-21

foto is zeer snel geleverd en is dubbel verpakt
en dat binnen 2 weken perfect

Carla Hol beoordeelde op 2019-01-20

Supersnelle levering en had ontbrekende steentjes in het pakket en die had ik ook de volgende dag al in huis.

Phil Boonen beoordeelde op 2019-01-20

E Doll beoordeelde op 2019-01-20

Painting op foto besteld binnen 10 dagen binnen klasse

P.C. Huizing beoordeelde op 2019-01-20

Alles is perfect in orde.

Marian van Gastel beoordeelde op 2019-01-20

Ben zeer tevreden over de bestelling en de hulp die je krijg als je iets niet weet.vlotte afhandeling van bestelling